Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:39:12 GMT

بازآفرینی شهری منجر به توسعه حاشیه شهرها می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۳۰۲۴

بازآفرینی شهری منجر به توسعه حاشیه شهرها می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رازجویان ظهر دوشنبه در جلسه مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهرها همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است و در استان مازندران با ارائه تسهیلات و توزیع امکانات در حاشیه شهرها جهت کاهش محرومیت‌ها در این مناطق اقدامات خوبی در سال‌های اخیر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رازجویان بازآفرینی شهری را عامل مهمی در توسعه حاشیه شهرها دانست و با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید ارائه خدمات به حاشیه شهرها را در اولویت قرار دهند، ادامه داد: توزیع عادلانه امکانات کاهش محرومیت در حاشیه شهرها را در پی خواهد داشت.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه جدیت مقابله با آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهرها با نظر مقام معظم رهبری به وجود آمده است، تصریح کرد: رفع نیازمندی‌ها، آسفالت و بهسازی معابر، تهیه امکانات مدیریت زباله، افزایش فضای سبز و ایجاد پارک، توسعه حمل و نقل عمومی، احداث مراکز فروشگاهی و فرهنگی و اجرای برنامه‌های هنری و آموزشی در حاشیه شهرها می‌تواند سبب ایجاد اشتغال و کاهش آسیب‌های اجتماعی شود.

رازجویان افزود: ارائه بسته‌های تشویقی و تسهیلات به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌تواند سبب ساماندهی و تغییر بافت سکونت‌گاه‌های حاشیه شهرها شود.

معاون استاندار مازندران تاکید کرد: جهت از بین بردن محرومیت‌ها و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهرها، می‌بایست تمام دستگاه‌های دولتی و نهادها پای کار باشند.

کد خبر 5136368

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری بازآفرینی شهری ایران استانداری مازندران مهدی رازجویان دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا انقلاب اسلامی ایران بوشهر شهرستان کرج شیراز لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد اردبیل مقابله با آسیب های اجتماعی حاشیه شهرها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،آیت الله عبادی در شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه دشمنان همواره در پی تضعیف نظام بودند افزود: باید مسئولان در حوزه کاری خود و با همکاری هم برای رفع آسیبهای جامعه اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به برملا شدن چهره واقعی دشمنان گفت: جریان غرب، قتل و عام، جنگ و فساد دشمنان و غربی‌ها در حال حاضر برای همه دنیا برملا شده و چهره واقعی غربی‌ها رو شده است.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این شورا در خصوص اجرای طرح نور گفت: باید پلیس را در این طرح همراهی کرد تا در کنار پلیس اقدامات فرهنگی صورت گیرد.

قناعت با اشاره به پاسداشت زبان فارسی گفت: باید در معابر شهر ۷۰ درصد عبارت‌ها فارسی باشد. 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار نیز در این شورا  از اجرای طرح نور و موفقیت این طرح در استان تقدیر کرد.

 طالبی افزود: این طرح بازخورد خوبی در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها داشته و باید تداوم داشته باشد.


در این جلسه از پوشش خوب صدا وسیمای خراسان جنوبی به صورت زنده در خصوص مراسم ۵ اردیبهشت،سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری