Web Analytics Made Easy - Statcounter

تسهیلات بانکی به مالکان تاکسی و وانت بارهای درون شهری و رانندگان استیجاری شهرداری تبریز اعطا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رحیم ملاحسینی فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز ضمن تبریک چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب، کلیات طرح اعطای تسهیلات بانکی به مالکان تاکسی و وانت بارهای درون شهری و همچنین رانندگان استیجاری شهرداری را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: سرآغاز توسعه کسب و کار توانمندسازی است؛ چیزی که با حمایت مالی و معنوی میسر خواهد بود اما در این بین نوسان قیمت خودرو قدرت تعویض خودروها را کاهش داده است.

ملاحسینی ادامه داد: هر مشکلی راه حل خود را دارد و بهترین راهکار برای رسیدن به نتیجه مطلوب در این زمینه حمایت مالی از مالکان عزیز این خودروها در قالب ارائه تسهیلات بانکی است.

فرمانده سازمان بسیج شهرداری اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با صندوق ذخیره بسیجیان سپاه عاشورا، واجدین شرایط می‌توانند نسبت به اخذ ۴۰ میلیون تومان وام اقدام کرده و خودرو خود را نوسازی کنند.

او ادامه داد: تسهیلات مذکور با عنوان طرح توانا در صندوق ذخیره بسیجیان اجرائی شده و هدف از آن اشتغال مولد و پایدار است.

همچنین اکبری معاون نیروی انسانی سازمان بسیج شهرداری تبریز نیز در تشریح جزئیات این خبر افزود: مالکان و رانندگان جهت برخورداری از این تسهیلات، با مراجعه به پایگاه های اعلامی ضمن تکمیل مشخصات خود، عضویت فعال بسیج و ثبت نام در سامانه صندوق ذخیره بسیجیان نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.

او گفت: رانندگان استیجاری شهرداری به پایگاه بسیج سازمان مدیریت پسماند، مالکان و رانندگان خودروهای باری درون شهری به پایگاه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مالکان و رانندگان خودرو تاکسی به پایگاه سازمان تاکسیرانی مراجعه و پس از انجام مقدمات لازم تا سقف اعتبار استانی این طرح به صندوق مذکور معرفی خواهند شد.

تسهیلات مذکور تا سقف اعتبار چهل میلیون تومان با نرخ سود هشت درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه پرداخت خواهد شد.

لینک ثبت نام بسیجیان فعال در صندوق ذخیره بسیجیان sahabcard.ir است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی بانک صندوق ذخیره بسیجیان تسهیلات بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند

به گزارش همشهری آنلاین، شادی مالکی با اعلام آغاز فرآیند نام‌نویسی دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با تاکسی برقی گفت: همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال از امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی نام نویسی کنند.

او اضافه کرد: در مرحله نخست ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E۵۰A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات ۳ میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات ۶ میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان تاکسیرانی، متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا با مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی های برقی و سازو کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

امسال قرار است ۲۵ هزار خودروی برقی سدان، ۲۵۰۰ هزار تاکسی برقی و ۱۰ هزار ون برقی از طریق خودروسازان داخلی طبق توافقنامه با وزارات صمت تامین شود و در مجموع نزدیک به ۶۰ هزار خودروی برقی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی تهران می شود.

به گفته مالکی، از هفته گذشته تاکنون قرارداد نزدیک به ۱۰ هزار خودرو با خودروسازان داخلی منعقد کردیم و یک هزار دستگاه خودرو نیز هم اکنون در تهران است؛ این خودروها پلاک ملی گرفته‌اند و در صف دریافت پلاک تاکسی هستند.

کد خبر 846999 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران تاکسی فرسوده خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند