Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال شهرداری قزوین در ادامه رقابت های لیگ برتر مقابل سایپای تهران نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در حالی ساعتی قبل با برگزاری دو دیدار آغاز شد که تیم والیبال شهرداری قزوین در دیدار مقابل سایپای تهران تن به شکست داد. 

در این دیدار که به میزبانی سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، نماینده استان با نتیجه 3-1 مغلوب نماینده خودروسازان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار شاگردان علی موذن اگر چه ست سوم را با نتیجه 25-21 به سود خود به پایان رساند ، اما در ست های اول ، سوم و چهارم با نتایج 26-24 ، 25-17 و 25- 18 بازنده شدند.

نماینده استان با این باخت شانزدهمین شکست فصل خود را تجربه کرد تا همچنان با به دست آوردن پنج پیروزی و کسب 14 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

تیم والیبال شهرداری قزوین با روند فعلی اگر بتواند در دیدارهای بعدی خود حداقل دو پیروزی به دست آورد ، شاید بتواند در صورت شکست احتمالی تیم های خاتم اردکان و پیکان تهران مقابل رقبا دو پله ای در جدول رده بندی صعود کند.

تیم والیبال شهرداری قزوین نخستین فصل حضور خود را در رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تجربه می کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان قزوین تیم والیبال شهرداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم شهرداری گرگان در نخستین دیدار دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا امروز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماهدربیروت مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.

شاگردان مصطفی هاشمی با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کردند. بازیکنان شهرداری گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۳۲ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۶۰ این بازی را واگذار کردند.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول: ۲۳ بر ۲۲ / الریاضی

کوارتر دوم: ۲۲ بر ۱۰ / الریاضی

کوارتر سوم: ۲۶ بر ۱۸ / الریاضی

کوارتر چهارم: ۲۴ بر ۱۰ / الریاضی

شایان ذکر است، دومین دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتماه ساعت ۲۱:۱۵ در تهران و فینال سوم (در صورت نیاز) این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزارخواهد شد.

کد خبر 6088806

دیگر خبرها

  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!