Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:44:55 GMT

فرماندار: ۶.۵ هکتار به محدوده شهری اردستان افزوده شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۳۸۳۸

فرماندار: ۶.۵ هکتار به محدوده شهری اردستان افزوده شد

حمیدرضا تاملی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اضافه شدن اراضی شهری اردستان با پیگیری‌های به عمل آمده و بر پایه ابلاغ شورای عالی مسکن و شهرسازی محقق شد، افزود: این اراضی در راستای اجرای طرح مسکن ایثارگران، محرومان و کریمان در اختیار شهرداری و اداره راه و شهرسازی قرار می‌گیرد و برای جهش تولید و رونق صنعت ساختمان در شهرستان موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برآورد شده اضافه شدن این مقدار زمین قابلیت ۲۷۰ قطعه تفکیکی مسکونی و واگذاری به ۵۴۰ نفر متقاضی داشته باشد.

به گفته وی، ایجاد این ظرفیت در بخش اراضی مسکونی می‌تواند به کنترل و حتی تعدیل قیمت زمین در اردستان با مدیریت شهرداری کمک کند.

فرماندار اردستان درباره گلایه خانواده شهیدان و ایثارگران در خصوص تحویل زمین به افراد گفت: میزان واگذاری زمین به خانواده شهدا، ایثارگران و معلولان طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی ۱۰۰ متر مربع است.

نادر یزدانبخش شهردار اردستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محدوده این شهر پیش از این ۶۰۷ هکنار بود که با ابلاغ اخیر شورای عالی مسکن و شهرسازی به ۶۱۳.۵ هکتار افزایش یافت.  

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها زمین فرمانداران اردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زمین فرمانداران اردستان زمین فرمانداران اردستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از تصرف حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی در شهرستان میرجاوه

عبدالجبار اودک گفت: با هوشیاری و تلاش یگان حفاظت از اراضی این اداره و اداره کل راه و شهرسازی استان زمین های مذکور در همان مرحله نخست پیش از انجام هرگونه اقدام فیزیکی از سوی متصرفان شناسایی و به بیت المال بازگردانده شد.

وی با قدردانی از همکاری و مساعدت دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و معتمدین گفت: در راستای منافع عامه و با هدف صیانت از اراضی دولتی، یگان حفاظت از اراضی این اداره همسو با سیاست های اداره کل راه و شهرسازی استان با بهره گیری از اصل اساسی پیشگیری، حتی بعد از ساعات اداری و در ایام تعطیل نیز از اراضی ملی بازدید نموده و در صورت بروز هرگونه مورد تصرف به فوریت اقدام به رفع آن می‌نماید.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان میرجاوه تاکید کرد: همچنین یگان حفاظت این اداره با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته و تصرف اراضی دولتی به هر بهانه‌ای، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد.  

وی گفت: از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی دولتی مراتب را فوراً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۶۵۶ و یا شماره پیامک ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به یگان حفاظت از اراضی‌ دولتی استان اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد
  • الحاق ۱۵۰ هکتار زمین به محدوده شهر هشترود
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به شهرهای کشور
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • پیشگیری از تصرف حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی در شهرستان میرجاوه
  • شناسایی ۱۷ هزار هکتار بافت‌ ناکارآمد شهری در خراسان رضوی