Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه همزمان با دهه فجر نمایشگاهی از اسناد آرشیوی مهم و ملی و تاریخی دستگاه قضایی با موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی و سال‌های دفاع مقدس برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه، در این نمایشگاه که در طبقه همکف ساختمان مرکزی قوه قضاییه دایر است، تعدادی از اسناد ارزشمند قوه قضاییه که موضوعاتی از جریانات تاریخ معاصر کشور از جمله حوادث و رویدادهای مرتبط با انقلاب اسلامی و سال‌های دفاع مقدس را در بر می‌گیرد در معرض دید کارکنان دستگاه قضایی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه بنا به وظایف و تکالیف قانونی خود، گنجینه ارزشمندی از اسناد تاریخی و مهم و ملی را در اختیار دارد که بسیاری از این اسناد در نوع خود منحصر به فرد به شمار می‌رود و در تبیین برخی از زوایای معاصر ایران از جمله حوادث و رویدادهای منتهی به انقلاب اسلامی و قیام مردمی ملت مسلمان ایران علیه نظام شاهنشاهی و جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی کشور می‌تواند راهگشا باشد.

این نمایشگاه از ۱۲ بهمن ماه همزمان با آغاز دهه مبارک فجر تا ۲۲ بهمن ماه برای بازدید علاقمندان و کارکنان قوه قضاییه برپا است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: قوه قوه قضائیه قوه قضاییه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کنفرانس یک روزه «آندومتریوز» که دارای امتیاز بازآموزی است به همت مرکز تحقیقات بهداشت باروری و سلامت روان زنان دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تبریز و با همکاری حوزه معاونت اجرایی و معاونت آموزشی بیمارستان امام سجاد(ع) در محل کنفرانس این بیمارستان برگزار شد.

بیش از ۱۰۰ متخصص زنان و زایمان و کارشناسان مامائی در این کنفرانس شرکت داشتند و علی دسترنج تبریزی متخصص آسیب‌شناسی، پاتولوژی، سخنران ویژه این کنفرانس در زمینه بیماری اندومتریوز و بدخیمی‌های مرتبط مطالبی ارا کرد.

دکتر حمدی، دکتر پریزاد، دکتر پویا، دکتر موسی‌زاده، دکتر جهان‌تابی و دکتر همت‌زاده از استادان به‌نام حوزه زنان زایمان و مامائی سخنرانی داشتند و در این زمینه مطالب جدید و به‌روز دنیا مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • کشف حجاب وارداتی است!
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • سند ۴۲ میلیون مترمربع از زمین‌های شهر جدید امیرکبیر اراک صادر شد
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)