Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی اعلام سخنگوی ستاد کرونا مبنی بر محدویت تردد به استان‌های زرد، احتمال راه‌اندازی مجدد سامانه صدور مجوز تردد بین شهری وجود دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ در هفته‌های گذشته پس از اینکه تردد بین شهری در مناطق زرد کرونایی از سوی ستاد کرونا بلامانع اعلام شد، سامانه صدور مجوز تردد بین شهری که پیش از این  توسط فرمانداری تهران راه‌ندازی شده بود از غیرفعال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمان قربانی مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران نیز در تاریخ 8 بهمن ماه در این باره گفت: با توجه به شرایط بسیاری از شهرها و استان‌ها به‌دلیل زرد شدن وضعت کرونایی، سامانه اشاره‌شده غیرفعال شد و شهروندان تهرانی برای تردد در شهرها و استان‌های زرد محدودیت ندارند. هم‌اکنون سایت غیرفعال شده است چرا که شهروندان می‌توانند بدون مجوز به استانهایی که وضعیت زرد دارند تردد داشته باشند و تردد به استان‌های نارنجی و قرمز ممنوع است.

ساعتی پیش علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد کرونا در نشست خبری از محدویت‌های جدید برای تردد بین شهری خبر داد و گفت: محدودیت‌های تردد از نارنجی به زرد تعمیم داده شد.

وی در این باره تصریح کرد: برای مناطق زرد به خصوص استان‌های مسافرپذیر و به ویژه سه استان شمالی منع تردد قائل شدیم. منع تردد شبانه هم در تمام شهرها صرف‌نظر از اینکه چه رنگی داشته باشند، اجرا می‌شود. همچنین 18 شهر نارنجی هستند که از این تعداد 15 شهر مربوط به مازندران و سه شهر هم به استان گیلان اختصاص دارد در حال حاضر هیچ شهر قرمزی نداریم.

به گزارش تسنیم با توجه به محدویت جدید ترددی در مناطق زرد احتمال راه‌اندازی مجدد  سامانه صدور مجوز تردد بین شهری وجود دارد.

متنفی‌شدن صدور مجوز در سایت ثبت‌نام مجوز تردد بین‌شهریپیشنهاد اعمال محدودیت تردد به استان‌های شمالی در تعطیلات پیش‌رو

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا سامانه صدور مجوز تردد بین شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس هرمزگان ۲۸ فروردین غیرحضوری خواهد بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، احسان کامرانی با اشاره به وضعیت قرمز اعلام شده جوی و دریایی، گفت: طبق تصمیم ستاد مدیریت بحران استان برای آرامش خاطر مردم و کاهش تردد در سطح استان، مدارس همه مقاطع تحصیلی در تمامی شهرستان‌ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ماه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

معاون استاندار هرمزگان از مردم سراسر استان خواست به هشدارهای هواشناسی توجه جدی داشته باشند و از تردد غیرضروری درون شهری و بیرون شهری خودداری نموده و در مسیر و حریم رودخانه‌ها و در ارتفاعات قرار نگیرند.

کد خبر 6079287

دیگر خبرها

  • قانون عدم الزام بیمه مجدد شاغلین فصلی در استان اردبیل قابل اجرا است
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • درخواست یزدی‌ها برای صدور مجوز کسب و کار
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • چهارمحال و بختیاری در جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور
  • جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور به چهارمحال و بختیاری رسید
  • مدارس هرمزگان ۲۸ فروردین غیرحضوری خواهد بود
  • سفارت این کشور در تهران بازگشایی می‌شود
  • سفارت هلند در تهران بازگشایی می‌شود
  • صدور بیش از ۳۰ هزار مجوز کسب و کار در استان یزد