Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون استاندار قم گفت: ۲۱۲ پروژه عمرانی با ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبار در ایام‌الله دهه فجر در قم افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بیژن سلیمان پور ظهر امروز در حاشیه سفر به بخش مرکزی قم و افتتاح پروژه‌های عمرانی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: در این ایام بر اساس برنامه زمان‌بندی 212 پروژه با 540 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار قم بیان کرد: همچنین تعدادی از پروژه‌های عمرانی در قنوات آغاز شد که مهم‌ترین این پروژه‌ها شامل افتتاح بوستان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روستای مبارک‌آباد، افتتاح ساختمان دهیاری روستای نواران و افتتاح پارک محله‌ای است.

500 برنامه ورزشی دهه فجر در اردبیل اجرا می‌شودآیین گرامیداشت دهه فجر در 176 پایگاه و 15 حوزه بسیج ورامین برگزار می‌شودهزار دستگاه تراکتور به قیمت کارخانه در دهه فجر توزیع می‌شود

وی تصریح کرد: امروز همچنین از طرح‌های عمرانی و آزادسازی پروژه بلوار ولیعصر شهر قنوات بازدید کردیم، ضمن اینکه در این بازدید عملیات اجرایی پروژه آب‌رسانی به دهستان قم رود با 16 میلیارد تومان برای 6 هزار نفر آغاز شد که پروژه‌ای ارزشمند است.

سلیمان پور خاطرنشان کرد: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر با شهدای گمنام قنوات نیز تجدید بیعت کردیم و امیدواریم در جهت اعتلای استان بتوانیم در مسیر همدلی و وحدت گام برداریم.

انتهای پیام/457

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایام الله دهه فجر میلیارد تومان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی طهماسبیان از آغاز عملیات عمرانی و احداث یادمان شهید گمنام در بوستان فدک بلوار آیت‌الله نجفی در شهرداری منطقه چهار همدان خبر داد و اظهار کرد: این یادمان در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع احداث خواهد شد که ابعاد المان نیز ۸×۶ و به ارتفاع بیش از ۸ متر است.

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان با اشاره به اینکه سعی کردیم از سبک معماری اسلامی در این طرح بهره‌مند شویم، افزود: به دنبال این هستیم فضای معنوی را این مجموعه فرهنگی فدک ایجاد کنیم؛ المان در بهترین نقطه پارک و در مسیر زائران اربعین حسینی احداث می‌شود تا فضای مطلوبی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم هر سال در ایام اربعین حسینی شاهد حضور زائران زیادی در کنار یادمان این شهید گمنام باشیم تا از فضای دلنشین استفاده کنند، بیان کرد: این یادمان به ارزش حدود ۴۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد تا فضاسازی خوبی در پارک فدک ایجاد شود.

طهماسبیان با اشاره به اینکه طرح یادمان شهید گمنام در کمیته فنی استانداری زیر نظر مشاوران مربوطه مورد تایید قرار گرفت، ادامه داد: ۲۶ آذرماه سال گذشته توفیقی پیدا کردیم و این شهید در منطقه چهار شهرداری همدان و در پارک فدک خاکسپاری شد و بعد از آن اقدماتی در راستای ایجاد یک فضای فرهنگی و معنوی انجام دادیم.

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان در پایان خاطرنشان کرد: وقتی نقشه معماری و سازه این المان تهیه و پیمانکار انتخاب شد، در نخستین فرصت یعنی ۲۹ فروردین ماه موفق شدیم کلنگ‌زنی و عملیات احداث این یادمان را آغاز کنیم.

دیگر خبرها

  • عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه تبریز آغاز شد
  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه