Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا دو روز پیش نامه ای را به تمام اعضای خود ارسال کرد و از نامزدهای میزبانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان درخواست کرد طبق شرایط اعلام شده به آنها، پرونده خود را تحویل AFC بدهند.

در این نامه ارسالی، کنفدراسیون آسیا شروط خود را اعلام کرد که پیش از آن در رسانه های مختلف اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین نکته در این نامه ارسالی هزینه هایی است که میزبان گروه ها انجام می دهد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد هر کشوری که از یک گروه میزبانی می کند در ازای هر گروه مبلغ 550 هزار یورو از سوی AFC کمک نقدی دریافت می کند. طبق تقسیم بندی AFC بابت اقامت 150 هزار یورو، حمل و نقل 250 هزار یورو و تست های پزشکی برای بیماری کرونا 150 هزار یورو به ازای هر گروه به کشور میزبان اهدا می شود.

طبق اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا موع نهایی ارسال مدارک برای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا 2021 در تاریخ 15 فوریه(27 بهمن) است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا آسیا هزار یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، برنامه مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید باشگاه‌های ایران در گروه‌های مختلف به شرح زیر است:   گروه یک: سی دنا سی سخت (میزبان)، سرخپوشان شوشتر، استقلال سیلک کاشان، آرتیمان خمین و خیبرخرم آباد مسابقات در تاریخ ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۲: ایفا سرام سرخرود (میزبان)، اکباتان اردبیل، رویان مهر رویان، میعاد فیروز کوه و دهداری مشهد مسابقات در تاریخ ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۳: کاسپین بابل (میزبان)، مس سونگون تبریز، استقلال نوین بجنورد، شاهین گرجی محله، مدرسه عال حرفه‌ای مشهد مسابقات از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۴: آوای میناب حدید (میزبان)، سپاهان اصفهان، نیو سایپا بندرعباس و سرخ دلان دلوار مسابقات از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۵: الون نوین همدان (میزبان)، شهرداری اردبیل، عقاب تهران و ولایت اهواز  مسابقات از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.   از هر گروه تیم‌های اول مستقیما به مسابقات لیگ امید صعود و تیم‌های دوم سهمیه مراحله اول مسابقات مناطق فصل آتی را کسب می‌کنند و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی بازمی گردند.

 

دیگر خبرها

  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی