Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پنج پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر۱۱۰ میلیارد ریال در بیجار مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مرادیان مدیر توزیع برق شهرستان بیجار در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: همزمان با آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در اولین روز از دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسوُولان شهرستان بیجار پنج پروژه برق رسانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه ها شامل احداث روشنایی معابر مسکن مهر و ۴ پروژه دیگر در حوزه‌های اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق و اصلاح روشنایی معابر شهرستان بیجار با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر شبکه توزیع برق شهرستان بیجار گفت: احداث ۱۳۶۰ متر شبکه روشنایی معابر ورودی مسکن مهر شهر بیجار، اصلاح ۱۴۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی شهر بیجار و روستاهای تابعه، احداث دو دستگاه پست هوایی ۱۶۰ kva به منظور رفع ضعف ولتاژ محلات تازه آباد و کوی پردیس، اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی شهر حسن آباد یاسوکند و نصب ۵۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر در سطح شهرستان بیجار پروژه های است که همزمان با آغاز دهه فجر امسال افتتاح شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان بیجار روشنایی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از پروژه بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات پروژه را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این پروژه را به بهره برداری برساند.

او با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود افزود که این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از پروژه آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این پروژه شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • ارتقای روشنایی معابر جهان شهر تاریخی یزد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری