Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، تیم بعثت، نماینده کرمانشاه در ششمین رقابت خود در لیگ دسته اول والیبال کشور در سری ب در گروه A در سالن شهید بهشتی به مصاف تیم فودفود مشهد رفت، تیم نماینده کرمانشاه بر فود فود مشهد با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد.

سرمربی تیم فودفود مشهد گفت : تیم والیبال فودفود مشهد متشکل از بازیکنان باتجربه است که سابقه بازی در لیگ‌های دسته اول و دوم را دارند و در بازی امروز طبق برنامه پیش رفتند که توانستیم تیم کرمانشاه را مغلوب خود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز شاکری ادامه داد: گلایه‌ای از مسئولین برگزار کننده مسابقات داریم چرا که قرار بر این شد برای رفع خستگی بازیکنان شنبه ۱۱ بهمن برنامه‌ها کنسل شود، اما انجام نشد و همین امر و خستگی و آسیب‌دیدگی یکی از بازیکنان تیم ما موجب خروج وی از تیم شد که همین امر باعث استرس بازیکنان تیم ما شده، اما خوشبختانه توانستیم بازی را مدیریت کنیم و پیروز شویم.

او در خصوص میزبانی استان کرمانشاه، افزود: از میزبانی کرمانشاه راضی بودیم چرا که سالن‌ها و تجهیزات آن قابل قبول بود و از زحمات فرهمند سال‌افزون، رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه قدردانی می‌کنیم امیدواریم ورزشکاران قدرتمندی ساخته شوند.

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه گفت: در این بازی ضعف‌هایی داشتیم و از عملکرد راضی نیستیم، تیم فودفود مشهد تیم قدرتمند و با تجربه‌ای است، این رقابت با هیجانی بالایی انجام شد چرا که انتظار چنین بازی خوبی از تیم حریف نداشتیم.

محمود کسعلی ادامه داد: تیم بعثت در بازی بعدی به مصاف تیم نماینده ارومیه خواهد رفت، اعضای تیم رقیب بازیکنان جوانی دارد و آن‌ها را دست کم نمی‌گیریم، تلاش می‌کنیم تا بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

بازگشایی باشگاه‌های ورزش تکواندو امکان پذیر است؟

رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه گفت: با توجه به این نکته که تکواندو ورزشی پرخطر محسوب می‌شود بازگشایی باشگاه‌های آن با حساسیت خاصی شروع شده است.

مهدی همتی افزود: با ورود استان کرمانشاه به مناطق آبی و کم خطر از اواخر دی‌ماه امسال برنامه‌های ویژه‌ای را برای تمرینات ورزشکارانی که در مسابقات تیم ملی شرکت می‌کنند و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در نظر داریم.

او با بیان اینکه شرایط استان هنوز به گونه‌ای نیست که پذیرای عموم مردم و ورزشکاران باشیم، گفت: با توجه به این نکته که تکواندو ورزشی پرخطر محسوب می‌شود بازگشایی باشگاه‌های آن با حساسیت خاصی شروع شده، البته تاکنون تمرینات بدنسازی ورزشکاران حرفه‌ای حفظ شده و طبق برنامه پیشرفت داشته‌اند.

رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر مجوز برگزاری مسابقاتی که جنبه فرهنگی دارند نظیر شکستن اجسام را داریم، برای اجرای مسابقات لیگ‌های استانی در هر رده سنی در بخش بانوان و آقایان منتظر مجوز از مسئولین مربوطه هستیم.

او با اشاره به دعوت کوثر اساسه به اردوی تیم ملی، گفت: کوثر اساسه ورزشکار ملی پوش در رشته تکواندو برای مسابقات آسیایی لبنان به اردوی تیم ملی دعوت شده، این مسابقات در فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد

از سرگیری فعالیت‌های کشتی کرمانشاه

دبیر کشتی هیأت استان کرمانشاه گفت: با ایجاد شرایط آبی در استان کرمانشاه می‌توانیم فعالیت‌های کشتی را با رعایت موارد و نکات بهداشتی از سر بگیریم.

منصور کیانی گفت: رشته کشتی تاکنون بدلیل قرنطینگی و محدودیت‌ها فعالیتی در سالن‌ها نداشته، اما بزودی تمرینات خود را با رعایت نکات بهداشتی آغاز می‌کند.

او ادامه داد: با توجه به شرایط آبی در استان، پس از کسب اجازه از مسئولین مربوطه و ستاد کرونا برای شروع تمریناتمان در نظر داریم ورزشکاران روزی چهار ساعت را با شرایط ویژه، حفظ فاصله اجتماعی، تست کرونا و رعایت تمهیدات بهداشتی به فعالیت بپردازند.

دبیر هیأت استان کرمانشاه افزود: اعضای تیم برای شرکت در مسابقات تمرینات خود را به‌صورت تک‌نفره ادامه می‌دهند، اما نه آن صورت که همه بتوانند تمرین کنند.

وی در خصوص برنامه‌های آینده تیم، گفت: پس از بازگشایی، منتظر تقویم ورزشی سالانه فدراسیون خواهیم بود تا در سال جدید فعالیت‌ها را بر همین اساس برنامه‌ریزی کنیم.

کیانی با اشاره به مسابقات آلیش، گفت: طبق اطلاعیه فدراسیون مسابقات کشتی آلیش بانوان در اسفندماه سال‌جاری برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی رقابت های بین المللی رقابت های کشوری استان کرمانشاه فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید تراکتور سه، بعثت کرمانشاه صفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی براساس حکم کمیته انضباطی در خصوص دیدار دو تیم امید بعثت کرمانشاه و امید تراکتور در تاریخ هفتم اسفندماه سال ۱۴۰۲، تراکتور سه بر صفر برنده اعلام شد.

همچنین تیم بعثت به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و برگزاری سه دیدار خارج از استان کرمانشاه محکوم شد.

لازم به ذکر است اعضای تیم امید تراکتور در بدو ورود به استادیوم برای دیدار با بعثت کرمانشاه، مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند.

دیگر خبرها

  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • دیوید تیلور باخت اما آرون بروکس، دردسر تازه حسن یزدانی است
  • امید تراکتور سه، بعثت کرمانشاه صفر
  • بازی جنجالی تراکتور ۳-۰ شد
  • باخت تیلور برنامه‌های یزدانی را به هم ریخت!
  • بازی تراکتور رسماً ۳-۰ شد
  • با رای کمیته انضباطی؛ بازی تراکتور ۳ - صفر شد
  • رسمی: بازی تراکتور سه هیچ شد
  • بررسی عملکرد کاله در لیگ بسکتبال/ پیش از آغاز فصل قافله را باخت