Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد تقی ایرانی ظهر دوشنبه در نشست ستاد برگزاری کنگره ملی ۱۷ هزار بانوی شهیده، جانباز و آزاده، بیان کرد: دشمنان امروز ایران نیز نه تنها به اصول اعتقادی که به هیچ اصل مشترک انسانی پایبندی ندارد و توطئه‌ها و فشارهای متنوعی را اعمال می‌کنند که برای مقابله با آن باید به شعائر و ارزش‌های انقلاب اسلامی برگشت و آنرا سرلوحه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: سرمنشا تفکر انقلابی و دفاع مقدس را باید در رفتار و اندیشه همسران و مادران شهدا جستجو کرد که با اخلاص کامل فرزندان خود را برای دفاع از کشور روانه میدان کردند و شور و نشاط و نوعی نحله فکری و ادبیات جدید را در کشور رقم زدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرگفت: نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع سرافرازانه در جنگ تحمیلی باید شانه به شانه مردان دیده شود.

ایرانی اضافه کرد: امروز نیز زنان از انگیزه بسیاری برای حضور در عرصه‌ها و رده‌های مختلف جامعه و پذیرش مسئولیت در توسعه نظام برخوردارند و باید این ظرفیت را قدر دانست.

وی برگزاری این کنگره را دارای ارزش در معرفی جامعه اسلامی دانست و گفت: فرهنگ شهادت نقطه تفاوت مکتب انقلاب اسلامی با جامعه جهانی است و ایثار و از جان گذشتگی چهره ملکوتی و متفاوتی از شهدای ایران ساخته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: آزادی، انسانیت، حیثیت، شرف و وطن دوستی نمادهایی مورد احترام برای همه انسان‌ها و کشورهاست که اوج این مفاهیم در کلمیه شهید و شهادت نمود یافته است در حالی که در فرهنگ مادی گرا این اصول زمانی که به فدای جان و زندگی می‌رسد، متوقف می‌شود.

ایرانی افزود: اعتبار امروز ایران به نام شهید و فرهنگ شهادت است و لازم است همه دستگاه‌ها برای برگزاری شایسته کنگره "فرشتگان تاریخ ساز"  و معرفی و گرامی‌داشت نام و یاد بانوان شهید و جانباز بوشهر همکاری کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در این نشست اعلام کرد: این استان دارای ۲۳ شهیده و ۴۴ جانباز است که ۲ تن از آنها از شهدای انقلاب اسلامی هستند.

ابراهیم تشکری با بیان اینکه ۱۸ اسفند آیین کشوری این کنگره برگزار می‌شود گفت: با همکاری مدیرکل امور بانوان و خانواده، برنامه‌ریزی شده است این کنگره در سطح استانی در ۱۳ اسفند ماه در فضای باز صحن شهدای گمنام با حضور خانواده شهیدان بانو و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی عنوان کرد: نامگذاری میادین، کوچه و مراکز فرهنگی به نام شهدای زن استان، برگزاری مسابقه آشنایی با فرشتگان تاریخ‌ساز استان در سامانه شاد، طراحی یکی از دیوارهای هر یک از شهرها با موضوع شهدای زن، نصب المان شهدای زن در شهر، ساخت نماهنگی در این زمینه، تجلیل ویژه از خانواده شهیدان میرزایی با ۵ شهید و یک جانباز زن و ساخت یک فیلم مستند در این زمینه از برنامه‌های پیشنهاد شده در راستای بزرگداشت و معرفی این بانوان افتخار آفرین بوشهری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: اجرای این برنامه‌ها نیازمند همکاری معاونت فرهنگی شهرداری بوشهر، دهیاری و شهرداری‌ها، اداره کل آموزش و پرورش استان و صدا و سیما و سایر دستگاه‌های فرهنگی استان است.

برچسب‌ها بوشهر دفاع مقدس زنان شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دفاع مقدس زنان شهید بوشهر دفاع مقدس زنان شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور انقلاب اسلامی شهدای زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش

                                                                          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ متن پیام حسن بهرام نیا به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم  وَ إِنَّ جُندَنَا لَهُمُ الْغَـَـلِبُونَ (سوره صافات آیه ۱۷۳)   ۲۹ فروردین‌ماه، سال‌روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی است، این روز بزرگ یادآور حماسه‌ها و رشادت‌های دلیرمردانی است که دفاع از میهن اسلامی بر سرلوحه‌ی افتخاراتشان می‌درخشد.   به یقین ملت شریف ایران اسلامی فداکاری‌ها و رشادت‌های بی‌وقفه‌ی غیور مردان ارتش سرافراز به عنوان بخش جدایی‌ناپذیر نیرو‌های مسلح و مقتدر ایران اسلامی در صیانت از دستاورد‌های انقلاب شکوهمنداسلامی، سال‌های دفاع مقدس، حفاظت و تامین امنیت در مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی، عملیات‌های گوناگون امدادرسانی و مشارکت بی‌بدیل در برگزاری مراسم اربعین، حضور جهادی و متعهدانه در حوادث مختلف طبیعی، چون سیل و زلزله و ... اهتمام جدی در سازندگی مناطق محروم را در حافظه‌ی تاریخی خود ثبت کرده و هرگز این مجاهدت‌ها را فراموش نخواهد کرد.   امروز ارتش ایران اسلامی در اوج خودکفایی، توان نظامی و خودباوری و با تکیه بر تجارب گران‌سنگ دوران دفاع مقدس و در سایه‌ی منویات و فرامین فرماندهی معظم‌کل قوا؛ مقام معظم رهبری، حضرت امام‌خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از انقلاب اسلامی و دستاور‌های والای آن حراست می‌کند.   اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای والامقام ایران اسلامی به‌ویژه شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین را به فرماندهی معظم کل قوا و آحاد ارتشیان ایران اسلامی و خانواده‌های معظم شهدای ارتش و به مردم شهیدپرور استان ایلام تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند قادر متعال برای ارتش سرافراز و غرورآفرین ایران اسلامی در حفظ و حراست از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان، سربلندی و توفیق بیش از پیش مسئلت می‌نمایم.   حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام

دیگر خبرها

  • بانک تجارت؛پیشتاز در تسهیلات تکلیفی
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • اجلاسیه ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش