Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرزبان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه با اشاره به پروژه‌های ایام الله دهه فجر گفت : ۳۰ فضای آموزشی و ورزشی با ۱۴۸ کلاس درس و زیربنای ۱۶ هزار و ۳۰۰ مترمربع و ۵۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و مشارکت خیرین مدرسه ساز به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به وضعیت سیستم‌های گرمایشی مدارس استان کرمانشاه گفت : از ابتدای طرح استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس در سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۸ تعداد هزار و ۳۴۱ مدرسه با چهار هزار و ۹۲۷ کلاس درس و با اعتبار ۵۳ میلیارد تومان استانداردسازی شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه افزود: ۸۲۱ مدرسه با یک هزار و ۵۲۴ کلاس درس با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال اجرا بوده که پس از تکمیل این پروژه تمامی مدارس سطح استان به سیستم گرمایشی استاندارد و ایمن مجهز خواهند شد.

افزایش سرانه فضای آموزشی در کرمانشاه

او با بیان اینکه از سال ۹۷ تاکنون تعداد ۱۴۸ فضای کانکسی در سطح استان کرمانشاه جمع‌آوری شده است، گفت: پس از وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان ۱۳۹۶ در حالی که ۷۸ مدرسه استان کرمانشاه در زلزله آسیب دیده بودند، با تلاش‌های مجموعه نوسازی مدارس استان و مشارکت خیرین مدرسه ساز تاکنون ۲۶۲ پروژه با یک هزار و ۶۵ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۳۸ میلیارد تومان توسط خیرین و ۱۶۳ میلیارد تومان توسط دولت ساخته شده است.

او افزود: پیش از وقوع زلزله میانگین سرانه فضای آموزشی در استان کرمانشاه ۵.۷ مترمربع بوده که پس از بازسازی مدارس مناطق زلزله زده میانگین سرانه فضای آموزشی کل استان با افزایش ۰.۷۱ مترمربعی به ۶.۴۱ مترمربع افزایش یافته است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوسازی مدارس نوسازی و تجهیز مدارس خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه میلیارد تومان فضای آموزشی مدارس استان کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مرحوم «مهدی گلوانی» در خوی با حضور فرماندار ویژه خوی، امام جمعه و جمعی از روسای ادارات به بهره برداری رسید.

 فرماندار ویژه شهرستان خوی در آیین افتتاح مدرسه خیری ۶ کلاسه مرحوم مهدی گلوانی با استناد به آیات قرآن گفت: مدرسه سازی همانند جهاد در جبهه‌های نبرد بوده و صدقه جاری محسوب می‌شود.

کریم علی نژاد با اشاره به اینکه، مدرسه‌سازی توشه برداشتن برای آخرت و یک تجارت معنوی ماندگار است گفت: باید قدردان همراهی مجمع خیرین و خیرین مدرسه ساز باشیم که در کنار دولت برای رفع کمبود فضا‌های آموزشی حضوری پرشور دارند.

رئیس آموزش و پرورش خوی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: این مدرسه خیر ساز شش کلاسه با ۷۵۰ مترمربع زیربنا و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار توسط «حاج حسین گلوانی» تأمین اعتبار شده است.

مرتضی محمد پور افزود: حسین گلوانی خیر خویی، در اقدامی نیک و الگو محور این مدرسه را با نظارت نوسازی مدارس استان به نام و یاد پسر مرحوم شان "مهدی گلوانی" احداث کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف