Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:01:26 GMT

تیم فوتبال چوکا تالش برابر نود ارومیه پیروز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۵۸۵۰

تیم فوتبال چوکا تالش برابر نود ارومیه پیروز شد

در جریان این دیدار  عصر دوشنبه  ، تیم فوتبال چوکا تالش در نبرد تیمهای انتهای جدولی  با نتیجه ۲ بر یک برابر تیم فوتبال نود ارومیه به برتری دست یافت تا ضمن پیروزی در این مسابقه، از انتهای جدول فاصله بگیرد.

این مسابقه ، از هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، به میزبانی تیم چوکا تالش به دلیل آماده نبودن ورزشگاه پوریای ولی تالش، در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول این دیدار هر دو تیم چوکا و نود ارومیه یک بازی هجومی را به نمایش گذاشتند و چند فرصت مناسب گلزنی نیز کسب کردند که ابتدا تیم فوتبال نود ارومیه در دقیقه ۱۲ توسط صابر حسن پور به گل برتری دست یافت.

اما دو دقیقه پس از به ثمر رسیدن این گل، تیم فوتبال چوکا تالش موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند و کیوان محمدنژاد بازیکن این تیم در دقیقه ۱۴، دروازه تیم نود ارومیه را باز کرد تا این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک ادامه یابد.

پس از به ثمر رسیدن گل تساوی، تیم چوکا دوباره کنترل بازی را در دست گرفت و در دقیقه ۲۵ هانی تمیم نژاد بازیکن این تیم توانست برای دومین بار دروازه تیم نود ارومیه را باز کند تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم چوکا خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز هر دو تیم چند فرصت مناسب گلزنی به دست آوردند اما به دلیل واکنش های خوب دروازبان های دو تیم و همچنین بی دقتی مهاجمان، هیچ یک از این فرصت ها تبدیل به گل نشد تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود چوکا تالش خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را ، مهدی نجار با کمک های حمیدرضا آذرنیاد و میلاد قنبری بر عهده داشتند که در جریان این مسابقه ، بهزاد یوسفعلی پور و محمد فرامرزی از تیم فوتبال چوکا تالش کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال چوکا تالش با ترکیب محمد فرامرزی ، نادر هوشیار، امیرحسین صالحی، کنعان طاهرنژاد، امیررضا غمناک، کیوان محمدنژاد، ایمان شوریابی ، هانی نژادتمیمی( دقیقه ۶۵ محمد جعفری)، حمید خدابنده لو ( دقیقه ۸۶ یامین فلاح) ، علیرضا مصطفایی و علی امیری( دقیقه ۷۴ بهزاد یوسفعلی پور) رو در روی تیم نود ارومیه قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال نود ارومیه با ترکیب پرهام تریوه ، محمد زینعلی ، محمدرضا فلاحیان ، علی بشیری ، صابر حسن پور ( دقیقه ۶۳ سجاد طجرلو)، آرمان سوداگر، محمد رستمی زاد، عماد علیپور ( دقیقه ۸۵ بهمن رسول پور)، تورج آقایاری ، هادی آقازاده و آرمین مصطفوی مقابل تیم چوکا تالش قرار گرفت. 

پیش از برگزاری این دیدار و تا پایان هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور با حضور ۱۸ تیم،  چوکا تالش با ۹ امتیاز در مکان شانزدهم و تیم فوتبال نود ارومیه با کسب هفت امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار داشتند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم  به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند و تیمهای ملوان بندرانزلی، شهرداری بندر آستارا و چوکا تالش نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.    

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور تیم فوتبال نود ارومیه تیم فوتبال چوکا تالش تیم چوکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا امشب در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های فوتبال جهان به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال بارسلونا ورئال مادرید امشب در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا و در دویست و نود و ششمین ال کلاسیکو تاریخ از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر یکدیگر صف آرایی کردند، این دیدار در حالی دنبال شد که اگر رئال برنده این بازی می‌شد عملا قهرمانی اش را تثبیت کرده بود و اگر بارسلونا می‌توانست برنده این دیدار می‌شد امید‌های کاتالان‌ها برای قهرمانی و کسب تنها جام فصل زنده می‌ماند.  

ترکیب رئال مادرید:

آندری لونین | لوکاس وازکز، آنتونی رودیگر، اورلین شوامنی، ادواردو کاماوینگا | غده والورده، لوکا مودریچ، تونی کروس | جود بلینگام | وینیسیوس و رودریگو

ترکیب بارسلونا: 

مارک آندره تراشتگن | رونالد آرائوخو، ژول کنده، پائو کوبارسی، ژائو کانسلو | فرنکی دی یونگ، آندریاس کریستنسن، ایلکای گوندوغان | لامینه یامال، رافینیا و روبرت لواندوفسکی

گل:

دقیقه ۶:بارسلونا ۱-۰ رئال مادرید (آندریاس کریستنسن دقیقه): خروج اشتباه لونین در صحنه‌ای که به سود بارسلونا کرنر اعلام شده بود، با ضربه مدافع دانمارکی بلوگرانا همراه شد تا این تیم خیلی زود یک بر صفر پیش بیفتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دقیقه ۱۶:بارسلونا ۱-۱ رئال مادرید (وینیسوس دقیقه): مهاجم برزیلی رئال مادرید در کمال خونسردی پشت توپ ایستاد و توانست گل تساوی را به نام خودش ثبت کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

لحظات حساس: 

دقیقه ۵: در شروع بازی اشتباه لونین می‌توانست کار دست رئالی‌ها بدهد، اما لواندوفسکی و رافینیا از این موقعیت استفاده نکردند.

دقیقه ۹: روی صحنه‌ای که شوامنی و مودریچ خلاقیت بالای خود را به نمایش کشیدند، وینیسوس توانست از پشت سر ارائوخو نفوذ کند، ولی این بازیکن در زدن ضربه آخر ناکام بود.

دقیقه ۱۵:  در شرایطی که وازکز با دریبل خود از کانسلو گذشته بود، مدافع پرتغالی بارسلونا مجبور به انجام خطا کردن بر روی او شد و یک پنالتی به رئال مادرید تقدیم کرد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • جشنواره گل دختران ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم / واقعیت ماجرا چیست؟!
  • برد ارزشمند سپاهان و ذوب آهن برابر ملوان و آلومینیوم
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان