Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@15:34:54 GMT

کشف 500میلیون ریالی کالای قاچاق

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۶۱۱۵

فرمانده یگان کنترل اجتماعات یگان امداد فاتب از کشف لوازم یدکی خودرو قاچاق خبر داد. ناطقان: سرهنگ پیمان گودرزی فرمانده یگان کنترل اجتماعات یگان امداد فاتب بیان داشت: ماموران موتور سوار یگان امداد فاتب، حین گشت زنی در محدوده خیابان "آزادی" یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل بار قاچاق شناسایی و موفق شدند ۵۲ عدد دیسک چرخ، ۲۰ عدد لنت ترمز، ۲ دست جعبه فرمان، ۱۵ عدد ریموت خودرو و یک جعبه ۱۰ عددی پمپ بنزین قاچاق و فاقد مجوز قانونی و برگه گمرکی کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با دستگیری متهم وی در لحظات اولیه به قاچاق بودن کالای مکشوفه اعتراف و کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال برآورد نمودند.

فرمانده یگان کنترل اجتماعات یگان امداد فاتب با تاکید بر روند اجرای اینگونه طرح ها، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا ازاهداف همیشگی پلیس می‌باشد و یگان امداد فاتب با تمام توان با قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم می‌نماید. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: کشف ، کالای قاچاق ، لوازم یدکی خودرو

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کشف کالای قاچاق لوازم یدکی خودرو یگان امداد فاتب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی لامرد گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام بررسی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ ، مشکوک شدند  و آن را برای بررسی متوقف کردند.
محسن لشکری افزود: ماموران انتظامی لامرد از این خودرو، ۱۳ راس گوسفند قاچاق کشف و راننده را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لامرد بیان کرد: کارشناسان ارزش ۱۳ راس گوسفند قاچاق را ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان