Web Analytics Made Easy - Statcounter

مونیر الحدادی، مهاجم تیم سویا سرانجام می تواند با موافقت فیفا برای تیم ملی زادگاهش مراکش به میدان برود.

مونیر الحدادی، بازیکن 25 ساله سابق بارسلونا در سال 2014 در دقایق پایانی بازی تیم ملی اسپانیا مقابل مقدونیه شمالی در والنسیا به میدان رفت (5-1)، که به این ترتیب از لحاظ تئوری از بازی برای سایر تیم های ملی محروم شد، چرا که این دیدار در چارچوب بازی های مقدماتی یورو 2016 بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، از آنجایی که در آن زمان او هنوز 21 ساله نشده بود فدراسیون فوتبال مراکش تصور کرد که مونیر هنوز هم می تواند واجد شرایط بازی در تیم ملی آنها باشد و او را برای جام جهانی 2018 در نظر گرفتند، اما در نهایت با رأی CAS مونیر اجازه حضور در اردوی تیم ملی مراکش را پیدا نکرد.

حالا طبق گفته منابع نزدیک به بازیکن، فیفا با درخواست تجدید نظر فدراسیون فوتبال مراکش موافقت کرده است.

اخبار داغ 

میلیچ تا طلبش را نگیرد به ایران بر نمی گردد! کنعانی زادگان پیشنهادات خارجی خود را تایید کرد تجاوز معاون وزیر صنعت به مریم زن شوهردار / 7 سال پیش قتل ناموسی با شلیک گلوله متفاوت ترین عکسی که از «رضا عطاران» دیده اید! رونالد کومان: افرادی هستند که می خواهند به بارسلونا و مسی ضربه بزنند آنتونی مارسیال و درخواست از منچستریونایتد برای تامین امنیت خود و خانواده اش

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، لحظاتی قبل از شروع بازی بارسا و پی اس جی، دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بار دیگر خوش‌بینی خود را به حضور بارسا در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها نشان داد.

او در گفت‌وگو با رسانه باشگاه بارسا گفت: «درست است که بازی بسیار مهمی است، اما من اصلاً استرس ندارم و نگران نیستم. به بازیکنانمان اعتماد دارم، آن‌ها بهترین بازیکنان ممکن هستند؛ بسیار با‌انگیزه هستند و همچنین به توانایی خود ایمان دارند.

همان‌طورکه به من گفته‌اند، آن‌ها تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و استعداد و توانایی‌هایشان را برای صعود به نیمه‌نهایی نشان خواهند داد. هواداران نگران نباشند، بازیکنان اولین کسانی هستند که می‌خواهند تیم به موفقیت برسد.

هواداران هم نقش زیادی در این بازی دارند. آن‌ها بازیکن دوازدهم تیم هستند. خطاب به هواداران می‌گویم، بیایید با تبدیل المپیک به زودپز به تیم برای پیروزی کمک کنیم.»

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • درخواست آمریکا از ایران: اجازه بدهید اسرائیل «یک حمله نمادین» انجام دهد + سند
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • حمله گوندوگان به آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • انتقاد گوندوگان از آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله اسرائیل
  • واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل
  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!