Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:25:28 GMT

عوارض آزادراه بستان آباد- تبریز دو برابر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۶۴۶۵

عوارض آزادراه بستان آباد- تبریز دو برابر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، از ظهر امروز دوشنبه نرخ عوارض سواری در اتوبان پیامبر اعظم (ص) محدوده بستان‌آباد- تبریز بازهم افزایش دو برابری داشت و از ۲۰ هزار ریال به ۴۰ هزار ریال افزایش پیدا کرد.

دی ماه ۹۹ افزایش نرخ عوارضی اتوبان پیامبر اعظم (ص) در ایستگاه‌های هشترود و بستان آباد را نیز شاهد بودیم که با ورود دادستان بستان‌آباد این افزایش لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امروز با گذشت یک ماه بازهم افزایش ۱۰۰ درصدی در نرخ عوارض ایستگاه بستان آباد را شاهد هستیم.

کد خبر 5136633

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان بستان آباد تبریز پرداخت عوارض آزادراهی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه انقلاب اسلامی ایران گرگان آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج شیراز لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها اردبیل بستان آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد

 مولایی گفت: هفت سری جهیزیه شامل یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، لوازم آشپزخانه، گاز و جاروبرقی به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان بود که با کمک خیران شهرستان بستان آباد جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان اهدا شد.

وی افزود: شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان آذربایجان شرقی است به طوری که در ماه مبارک رمضان امسال بسته‌های معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد
  • اعلام نرخ جدید عوارض آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال