Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در چارچوب رقابت‌های مرحله نهایی لیگ برتر والیبال نشسته جانبازان و معلولین کشور، (جام ایثار)، بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مس شهربابک در سومین دیدار خود، مقابل تیم شهرداری ورامین، این دیدار را با نتیجه سه بر دو پیروز شد، اما بر اساس پوئن شماری به مقام نایب قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان هادی رضایی دست‌های اول، دوم و سوم را با نتیجه (۲۷_۲۵)، (۲۷_۲۵) و (۱۹_۱۷) در برابر شهرداری ورامین به پیروزی رسیدند و دست‌های سوم و چهارم را با نتیجه (۲۵_۱۸) و (۲۵_۲۲) به حریف واگذار کردند.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی والیبال نشسته ورزش معلولین لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی رئال مادرید به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 2-3 در این دیدار شکست خورد تا بیش از پیش از کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات دور شود. 

ژاوی امیدوار بود که پس از شکست تلخ برابر پاری سن ژرمن در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و حذف از گردونه این مسابقات بتواند با غلبه بر رئال مادرید شرایطش را در این تیم و شرایط بارسا را در جدول بهبود ببخشد اما موفق به انجام این کار نشد. 

رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شده بودند که آینده ژاوی کاملا به این بازی بستگی داشت چون این مربی جوان از دکو خواسته بود که سه بازیکن را به خدمت بگیرد تا او به ادامه حضور در این تیم متقاعد شود اما مدیر ورزشی بارسا اعلام کرده بود که این کار با توجه به شرایط مالی این باشگاه غیرممکن است. 

همین موضوع باعث شد که سرمربی بارسا در جلسه با خوان لاپورتا و دیگر مدیران بارسا از آنها بخواهد که قول محکم و تضمینی برای خرید سه بازیکن مدنظرش به او بدهند و رییس این باشگاه هم اعلام کرده بود که انجام این سه خرید به نتیجه ال‌کلاسیکو بستگی دارد که با شکست این تیم همراه شد و حالا به نظر می‌رسد که کار ژاوی هم در این تیم تمام شده است.

دیگر خبرها

  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • اصفهان نایب قهرمان مسابقات سافت بال کشور
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید
  • تمرینات تیم ملی والیبال نشسته در تبریز
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های رده‌های سنی تنیس کشور در ساری