Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که شایعه بازداشت مالک شهر خودرو در کرج از اولین ساعات بامداد امروز به صورت غیر رسمی در محافل ورزشی و اقتصادی پیچیده، یکی از نزدیکان فرهاد حمیداوی، مالک شهر خودرو ادعا کرد حمیداوی دستگیر نشده است...

شب گذشته خبری مبنی بر دستگیری مدیران شهر خودرو منتشر شده بود و در این خبر آمده بود فرهاد حمیداوی در زمان بازداشت مدیران، خارج از شرکت شهر خودرو بوده و به همین دلیل دستگیر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اتفاق دو تن از مدیران شهر خودرو که در شرکت حضور داشتند، دستگیر شده اند.

به گزارش طرفداری، در ادامه فرایند دستگیری مدیران شهر خودرو امروز صبح شایعاتی مطرح شد که فرهاد حمیداوی در کرج دستگیر شده و تحویل مراجع قضایی داده شده است. اما نزدیکان مالک شهر خودرو مدعی هستند خبر دستگیری حمیداوی صحت ندارد.

یکی از نزدیکان مالک شهر خودرو به طرفداری گفت؛

حمیداوی بازداشت نشده ولی حکم جلب سیار مالک شهر خودرو صادر شده است. البته این موضوع هیچ ربطی به فوتبال ندارد و این اتفاقات تنها به دلیل یک اختلاف قدیمی بین شرکت های شهر خودرو و ریگان خودرو است.

  ماجرای اختلاف این دو شرکت خودروسازی از این قرار بوده که قبلا شرکت ریگان خودرو، خودرویی به نام کوپا را از طریق شهر خودرو پیش فروش می کرد و برنامه هم این بوده قطعات این خودرو در زمان تحریم ها از عمان وارد کشور شود تا ریگان خودرو قطعات را مونتاژ کند و خودرو ها را به خریدارانی که از شهر خودرو کوپا پیش خرید کرده اند، تحویل بدهد.

شهر خودرو در این بین عامل و واسطه فروش بوده البته این نکته هم قابل ذکر است که در آن زمان 10 درصد از سهام ریگان خودرو به شهر خودرو متعلق بوده است. مشکل از آن جایی شروع شده که پس از گرانی، نوسانات ارزی و سنگین تر شدن تحریم ها ریگان خودرو نمی توانست ماشین مونتاژ کند.

در این بین 1000 دستگاه خودروی کوپا پیش فروش شده است. فرد نزدیک به حمیداوی، مالک شهر خودرو ادعا می کند؛

حمیداوی می گوید هر چه از مردم پول گرفتیم را به حساب ریگان خودرو ریخته ایم.

ریگان خودرو اما ادعا می کند شهر خودرو بدون اجازه ریگان خودرو پیش فروش را ادامه داده است یعنی زمانی که ریگان خودرو با نوسانات ارز و تحریم های سنگین مواجه می شود به شهر خودرو اعلام می کند پیش فروش را متوقف کند اما شهر خودرو به پیش فروش خودرو ها ادامه می دهد.

طرفداری پیش از این گزارشی در خصوص اختلاف ریگان خودرو و شهر خودرو منتشر کرده بود. اختلافی که باعث شد وزارت صمت به موضوع ورود کند.

بعد از ورود وزارت صمت و سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان که زیر نظر وزارت صمت فعالیت می کند و نامه نگاری با قوه قضاییه، دادستانی تهران چیزی حدود دو هفته به این دو شرکت فرصت می دهد تا این مشکل را بین خودشان حل کنند و پول مردم را پس بدهند. این فرصت دو هفته ای تا چهارشنبه همین هفته به پایان می رسد. قرار بود طرفین روز چهارشنبه همین هفته به دادستانی تهران مراجعه کنند اما در همین حین یک شعبه دادگاه در مشهد از طریق شکایت مال باختگان به پرونده ورود می کند و حکم جلب سیار تمام کسانی که در ماجرای شهر خودرو و ریگان خودرو حضور داشته اند را صادر می کند.

پس از این اتفاق گویا خدایی و شهام که در شرکت حضور داشته اند دستگیر می شوند اما حمیداوی و حاجیان که در آن ساعت در شرکت حضور نداشتند، با وجود این که حکم جلب شان صادر شده، موفق به بازداشت شان نمی شوند. حالا برنامه حمیداوی این است که چهارشنبه خودش به دادستانی تهران مراجعه کند اما در مشهد هم شعبه ای که حکم جلب او را صادر کرده، مدعی است حمیداوی باید به خاطر شکایت مردم به آن دادگاه مراجعه کند. نزدیکان حمیداوی ادعا می کنند موضوع اختلاف شهر خودرو با ریگان خودرو و پیش فروش کوپا هیچ ارتباطی به باشگاه شهر خودرو ندارد.

شاید این اتفاقات هیچ ربطی به فوتبال و باشگاه شهر خودرو نداشته باشد اما قطعا تاثیرات مخربش را روی اوضاع این تیم می گذارد....

 

بیشتر بخوانید:

شایعه بازداشت فرهاد حمیداوی در کرج در پی دستگیری مدیران شهر خودرو

مدیران شهر خودرو بازداشت شدند

شکایت از مالک شهر خودرو؛ خطری که نماینده مشهد را تهدید می کند / سند

 

اخبار داغ 

علیرضا نیکبخت: هانی کرده با من به تمرین استقلال نیامد شایعه دلخوری بازیکنان استقلال از بازگشت هروویه میلیچ تجاوز معاون وزیر صنعت به مریم زن شوهردار / 7 سال پیش قتل ناموسی با شلیک گلوله متفاوت ترین عکسی که از «رضا عطاران» دیده اید! اوزان کاباک در آستانه انتقال به لیورپول جزئیات درآمد زایی لیونل مسی برای بارسلونا / لئو منبع درآمد است یا مسبب زیان؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیران شهر خودرو مالک شهر خودرو فرهاد حمیداوی ریگان خودرو پیش فروش حکم جلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، گفت: بر اساس دستور اخیر رئیس‌ جمهور، ۲۰۰ خودرو جهت اختصاص به کتابخانه سیار در نظر گرفته شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مهدی رمضانی بعد از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه که در سالن جلسات کتابخانه امام خامنه‌ای در این شهر برگزار شد، از وجود 3800‌ کتابخانه در کشور خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد یک هزار کتابخانه مشارکتی و خصوصی و مابقی زیر نظر نهادها است.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ تعداد کتابخانه‌ها و دسترسی جزو 20 کشور برتر دنیا هستیم، گفت: در منطقه جایگاه اول، در آسیا جزو 5 کشور نخست و در جهان اسلام نیز وضعیت خوبی داریم.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با بیان اینکه در دنیا کنابخانه‌ها همچون در چین دولتی و در اروپا مردمی اداره می‌شود، تصریح کرد: در کشور خودمان نیز نهاد غیرعمومی دولتی هستیم تا بلکه بتوانیم از ظرفیت خیرین و مردم استفاده کنیم، کما انیکه اکنون نیز نقش ویژه‌ای دارند.

وی با اشاره به اینکه سیاست دولت اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، افزود: در این دولت بسیاری از پروژه‌ها و کتابخانه‌ها که از دولت قبل ناتمام مانده بود، تکمیل شد.

رمضانی "دسترسی آسان و برقراری عدالت فرهنگی" را شعار دولت خواند و بیان کرد: راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار یکی از زمینه‌های تحقق این هدف است، ابتدای دولت 26 کتابخانه سیار در کشور وجود داشت که اکنون به 50 کتابخانه رسیده است.

عضویت 10 میلیون نفر ایرانی در کتابخانه‌ها

وی با اشاره به اینکه 10 میلیون نفر از جمعیت کشور عضو کتابخانه‌ها هستند، اما کمتر از 3 میلیون نفر تراکنش دارند، عنوان کرد: اخیرا بر اساس دستور رئیس‌ جمهور مقرر شده که 200 خودرو به این حوزه اضافه و بعد از تجهیز شدن، به صورت سیار در اختیار مردم قرار گیرد.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از پیگیری اختصاص زنگ مطالعه ویژه دانش‌آموزان خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح ابتدا به صورت منطقه‌ای و سپس به صورت کشوری اجرا خواهد شد، د این زنگ مهارت خواندن و سیر مطالعاتی دنبال می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 700 محفل در کشور در حال فعالیت است،بیان کرد: امکان دسترسی مردم به کتابخوانی بیشتر خواهد شد.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در پایان با عنوان به اینکه  10 شهر استان فاقد کتابخانه است، یادآور شد: نهاد کتابخانه‌ها ردیف بودجه اعتباری برای احداث مکان ندارد که امیدواریم دستگاه‌های دیگر ما را همراهی کنند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • سفر به تهران قدیم؛ شیره‌کش‌خانه‌های سیار در تهران لو رفتند(+عکس)
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ
  • ۲۰۰ میوه فروش سیار در شمال خرم آباد ساماندهی شدند