Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، ایزد سیف‌الله‌پور قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران در  درباره اخباری که در برخی رسانه‌ها مبنی بر کنار گذاشتن چند بازیکن نساجی مطرح شده، اظهار کرد: نیما میرزازاد پیش از اینکه در تمرینات حضور یابد، ابتدا باید روز سه‌شنبه در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود و درخصوص رفتار نامناسبی که با اصحاب رسانه داشته، پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین روزبه شاه‌علیدوست، آرمان قاسمی و امیرحسین موسی‌زاده نیز از سوی کادر فنی کنار گذاشته نشدند. بلکه قرار بر این شده صحبت‌هایی با این بازیکنان در مورد عملکردشان انجام شود تا طرفین به یک نتیجه‌ای برسند.

او ادامه داد: شاه‌علیدوست هم به‌دلیل اینکه از بعد از بازی با ذوب‌آهن در تمرینات حاضر نشد و گروه مجازی باشگاه را نیز ترک کرد، باشگاه باید در این زمینه تصمیم لازم را بگیرد.

بهترین زمان برای  تعویض چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر در نیم فصل اول است 

سیف الله پور ضمن عذرخواهی از نتایج اخیر و تقدیر از استاندار مازندران به‌دلیل اینکه برای رفع مشکلات باشگاه پای کار آمد و همچنین دستور اجرای هرچه سریع‌تر تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را ابلاغ کرد، اظهار کرد: نساجی متعلق به مازندران با محوریت قائمشهر است و حضور نساجی در بازی‌های آینده خانگی در ورزشگاه جایگزین، موقت است و بلافاصله پس از تکمیل پروژه ورزشگاه وطنی از چمن مصنوعی به طبیعی و در اختیار قرار دادن این زمین به باشگاه، بازی‌ها مجدداً در این زمین برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه همراه با  جلالی از ورزشگاه شهدای ساری بازدید خواهیم کرد تا بتوانیم ایرادات را خدمت مسئولان امر مطرح کنیم، افزود: از چند ماه قبل، تقاضای باشگاه نساجی از اداره‌کل ورزش و جوانان این بود که چمن زمین وطنی به چمن طبیعی تغییر یابد و اکنون با توجه به درپیش بودن نیم‌فصل، بهترین موقع برای استارت این پروژه است.

بازیکنان مدنظر کادر فنی نساجی  را جذب می کنیم 

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران درباره فعالیت باشگاه در فصل نقل و انتقالات پیش‌رو بیان کرد: جلسه هیئت مدیره برگزار شد و  حدادیان مالک باشگاه هم پای کار آمد و به‌دنبال این هستیم تا بازیکنان مدنظر کادر فنی را جذب کنیم تا وضعیت تیم سر و سامان پیدا کند و بتوانیم با دعای خیر مردم و حمایت مسئولان، دوباره جایگاه در خور شانی را در جدول کسب کنیم.

سیف‌الله‌پور از هواداران باز هم تقاضای حمایت‌های همیشگی‌شان را کرد و بیان کرد: همان‌طور که می‌دانیم، با توجه به شرایط موجود، تا جایی که امکان دارد باید فشار‌های روحی و روانی را از تیم کم کنیم. صبور باشید، ان شاالله بعد از  ۲ بازی آینده و با شروع فصل نقل و انتقالات، بلافاصله به ترمیم تیم می‌پردازیم تا بتوانیم از هفته شانزدهم با بضاعت بهتری در رقابت‌ها حاضر شویم.

بیشتر بخوانید

حدادیان: تغییر و تحولات لازم را برای ترمیم نساجی انجام می‌دهیم

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران ایزد سیف الله پور مجید جلالی لیگ برتر فوتبال باشگاه نساجی سیف الله پور کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران

سید محمد موسوی معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران از تعیین تکلیف یک هزار و ۵۴۴ چاه بدون پروانه پیش از سال ۱۳۸۵ و قریب به ۵۲۲۷ حلقه چاه حریمی کم عمق در استان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: با تلاش همکاران ما در واحد حفاظت و بهره‌برداری منابع آب زیرزمینی، ۲ هزار و ۷۶۷ چاه کشاورزی پارسال در استان برق‌دار شدند و ۲۰۵ چاه غیرمجاز نیز مسدود شد.

او با بیان این‌که کاهش برداشت آب از منابع زیرزمینی و ساماندهی بهره‌برداری از چاه‌ها یکی از اولویت‌های مهم شرکت آب منطقه‌ای مازندران است، افزود: به منظور بهره‌برداری مناسب و ضابطه‌مند از چاه‌های کشاورزی در استان طی سال گذشته اقدامات متعددی توسط همکاران ما در مدیریت منابع آب شهرستان‌ها انجام شد که نصب ۱۶۲ کنتور حجمی یکی از این اقدامات است.

موسوی گفت: یک‌هزار و ۲۳۷ مورد اصلاح پروانه چاه‌ها و همچنین ۱۱۶۴۹ مورد صدور مجوز سامانه «ساماب» به منظور انجام اقداماتی مانند تغییر نام، حفر، لایروبی، تغییر مکان و کف‌شکنی پارسال توسط شرکت آب منطقه‌ای مازندران انجام شد. ۱۹۱ چاه دارای مجوز حفر نیز در مازندران تعیین تکلیف شد.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران با تاکید بر لزوم رعایت الزامات بهره‌برداری ضابطه‌مند و بهینه کشاورزان از چاه‌ها، گفت: صدور مجوز برای چاه‌ها به منزله برداشت آب به هر میزان دلخواه نیست و قطعا تدابیر و ضوابطی در این زمینه لحاظ شده است. به همین منظور نیز پارسال به استناد آمار‌های ثبت شده با ۹۴ مشترک چاه مجاز برقدار بدمصرف و پرمصرف برخورد قانونی انجام شد.

موسوی افزود: در همین زمینه طی سال گذشته جلوگیری از اضافه برداشت در ۲۳۹ چاه صورت گرفت که به پیشگیری از برداشت ۷۰۰ هزار متر مکعب آب از منابع آبی زیرزمینی استان شد. ۴۲ مورد پیشگیری از حفاری غیرمجاز هم در استان داشتیم.

او گفت: با توجه به اهمیت دشت هراز در تولید برنج کشور یکی از اولویت‌های ما تعیین تکلیف پرونده‌های مربوط به متقاضیان برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی واقع در حوضه آبریز هراز بود که اسفند پارسال به منظور رفع مشکل کشاورزان منطقه پیش از آغاز فصل کشت به صورت ویژه این موضوع در دستور کار قرار گرفت و بیش از یک‌هزار پرونده طی کمتر از ۲ هفته با لحاظ ضوابط قانونی تعیین تکلیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره به استقلال؟ | ستاره سابق آبی ها تکلیف جدایی اش را مشخص کرد
  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد
  • سنگ تمام هواداران نساجی برای بقا در لیگ (عکس)
  • حضور بانوان طرفدار نساجی در ورزشگاه وطنی / فیلم
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود