Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@06:03:34 GMT

تیم ملی هندبال جوانان ایران عازم بحرین می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۶۹۰۹

تیم ملی هندبال جوانان ایران عازم بحرین می‌شود

گروه استان‌ها- رئیس فدراسیون هندبال گفت: تیم ملی هندبال جوانان ایران برای حضور در مسابقات آسیایی عازم بحرین می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا پاکدل عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه برگزاری مجمع عمومی هندبال استان سمنان در شاهرود اظهار داشت: مسابقات هندبال جوانان آسیا اسفندماه امسال در بحرین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی کشور از ابتدای سال تاکنون 20 اردوی آمادگی هندبال ساحلی و سالنی با رعایت مسائل بهداشتی نظیر تب سنجی برگزار شده است.

برنامه مسابقات دور برگشت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان اعلام شد28 بازیکن تیم ملی هندبال جوانان به آسیا معرفی شدندفرید علیمرادی به عنوان سرپرست تیم ملی هندبال جوانان معرفی شد

رئیس فدراسیون هندبال عنوان کرد: توسعه ورزش هندبال ویژه فرهنگیان و دانش آموزان یکی از برنامه‌های فدراسیون است و به همین منظور تفاهم‌نامه‌ای سه‌جانبه با وزارت آموزش و پرورش به امضا رسیده است.

پاکدل بابیان اینکه ساعت حضور فرهنگیان در کلاس‌های آموزش هندبال به‌عنوان ساعت آموزش ضمن خدمت محاسبه می‌شود افزود: درصدد هستیم مسابقات هندبال را در رده‌های سنی مختلف ویژه فرهنگیان برگزار کنیم.

وی بیان کرد: راه‌اندازی کانون‌های ویژه هندبال نیز از دیگر برنامه‌ها و اهداف فدراسیون است و این مورد از مفاد تفاهم‌نامه‌ای است که با وزارت آموزش و پرورش به امضا رسیده است.

رئیس فدراسیون هندبال ضمن بیان اینکه درصدد راه‌اندازی کانون‌های ویژه هندبال نیز هستیم، افزود: یکی دیگر از مفاد این تفاهم‌نامه در اختیار گذاشتن امکانات سخت‌افزاری و مربی است و تنها آموزش‌وپرورش باید سالن را منظور کند که این برای استان سمنان اجراشده و امیدواریم در تداوم آن به‌عنوان استان پیشرو محسوب شود.

رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: در اختیار قرار دادن سالن در قالب این تفاهم‌نامه بر عهده آموزش و پرورش است و فدراسیون هندبال سخت‌افزار و مربی را فراهم می‌کند.

پاکدل بیان کرد: این تفاهم‌نامه در سراسر کشور اجرایی و سمنان استان پیشروی اجرای این طرح در سال آینده خواهد بود.

انتهای پیام/363/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی هندبال جوانان فدراسیون هندبال تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بازیکن جوان ایرانی در کنار ستارگان جهان در المپیک

فدراسیون بین‌المللی هندبال (IHF) در حالی که چشمان جهان به پایتخت فرانسه، میزبان بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ در تابستان امسال، نگاه می‌کند، "نمایش هندبال ساحلی IHF" را در پاریس برای برجسته کردن این ورزش تماشایی و فرهنگ آن برگزار می‌کند.

سه تیم مرد و سه تیم ستاره زن، به علاوه تیم‌های ملی مردان و زنان فرانسه، بازی‌های هندبال ساحلی را در سه روز شنبه ۲۷، یکشنبه ۲۸ و دوشنبه ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۴ - در کرتیل، با فاصله تنها ۲۰ کیلومتر از استادیوم المپیک برگزار خواهند کرد.

هدایت تیم‌های ستاره‌ها را شش مربی مدال‌آور و سرشناس جهانی از جمله برنده مدال طلای بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ لتیسیا بروناتی (آرژانتین) به همراه ملادن پارادزیک (کرواسی)، خالد حسن (قطر)، ماریا کارانتونی (یونان)، تاماس نئوکوم (مجارستان) و الکساندر نواکوویچ (آلمان) به عهده خواهند داشت.

در این مسابقات در مجموع، ۶۴ بازیکن هندبال ساحلی (۳۲ مرد، ۳۲ زن) از بهترین بازیکنان هندبال ساحلی جهان از ۱۸ کشور جهان، از جمله بازیکنانی از جمهوری اسلامی ایران، آرژانتین، برزیل، کرواسی، دانمارک، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، هلند، نروژ، چین، لهستان، پرتغال، قطر، اسپانیا، ایالات متحده آمریکا و اروگوئه حصور دارند.

سه تیم در هر یک از مسابقات مردان و زنان متشکل از ملیت‌های مختلط و تیم چهارم هر یک از این رقابت‌ها فرانسه میزبان خواهد بود.

نمایشگاه هندبال ساحلی IHF یک تلاش مشترک بین کمیته سازماندهی فدراسیون جهانی هندبال، فدراسیون هندبال فرانسه (FFHB) و کمیته بین المللی المپیک (IOC) است.

«نمایش هندبال ساحلی IHF» بخشی از یک سری جشن‌های گسترده‌تر در کرتیل، مستقر در منطقه Val-de-Marne فرانسه است که شعله المپیک را در تور جهانی خود دریافت خواهد کرد. در طول مدت بازی‌های المپیک - از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست - رویداد‌های رایگان مختلفی از جمله یک منطقه هواداران برای حداکثر ۲۰۰۰ نفر Giampiero MASI پیش بینی شده است.

رئیس کارگروه هندبال ساحلی IHF گفت: نمایش هندبال ساحلی IHF در تاریخ هندبال ساحلی ثبت خواهد شد. پس از اولین حضورش در بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸، این گامی دیگر برای حضور در بازی‌های المپیک به عنوان یک ورزش رسمی در آینده است.

همچنین کیت مک اونیل، مدیر ورزشی کمیته بین‌المللی گفت: هندبال ساحلی در حال حاضر نقش بسیار قوی در جنبش المپیک دارد؛ و در تلاشیم در بازی‌های المپیک جوانان توسعه و ترویج گسترده‌تری انجام دهیم. این یک رشته ورزشی با فرم عالی از ورزش است، سازماندهی آن آسان است و محبوبیت بسیار قوی و رو به رشدی در بین جوانان دارد. آینده بسیار روشنی دارد.

گفتنی است کسب مقام سوم جهان و اولین مدال تاربخی هندبال جهان در مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان جهان دریونان و همچنین کسب گلزن برتر این مسابقات گوشه‌ای از افتخارات علی حیدریان است.

دیگر خبرها

  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • حضور بازیکن جوان ایرانی در کنار ستارگان جهان در المپیک
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو