Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:26:12 GMT

تصادف رانندگی در کاشان ۲ کشته و یک مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۷۴۹۷

تصادف رانندگی در کاشان ۲ کشته و یک مصدوم داشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، حسین ریاحی افزود: این سانحه رانندگی عصر روز دوشنبه در نزدیک عوارضی قمصر به سمت میدان امام علی (ع) کاشان بعد از شهرک فتح‌المیبن رخ داد.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از سانحه، سه دستگاه آمبولانس با همکاری تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند که راننده ۳۵ ساله خودرو پراید در دم جان باخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: سرنشین این خودرو نیز که بانوی ۴۳ ساله بود به علت شدت جراحت‌های وارده با وجود انجام عملیات احیا در محل فوت کرد.

به گفته وی، تنها سرنشین سواری فاو که حال عمومی نامساعدی داشت از سوی کاردان‌های اورژانس پس از اقدام‌های درمانی اولیه برای ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافت.

استان اصفهان از ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه برخوردار است که به دلیل موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در مرکز گشور، به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه نخست حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را دارد.

جاده ارتباطی جنوب شهر کاشان به آزادراه نظنز - کاشان (عوارضی قمصر) که سانحه تصادف امروز در آن به وقوع پیوست، نزدیک به ۱۰ کیلومتر طول دارد.

برچسب‌ها حوادث رانندگی سازمان اورژانس کشور کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث رانندگی سازمان اورژانس کشور کاشان حوادث رانندگی سازمان اورژانس کشور کاشان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

سرهنگ سید رضا اسدنژاد افزود: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی بیان کرد: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

اسدنژاد افزود: در مجموع دیروز مرتکبان ۱۳ هزار و ۶۶۵ فقره تخلف راهور در شهرهای خراسان رضوی جریمه شدند.

 

دیگر خبرها

  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • لحظه هولناک تصادف ۲ بالگرد نظامی | ۱۰ سرنشین کشته شدند + فیلم