Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای ذیل توسط کمیته انضباطی منتشر شد:

رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره مربی تیم سپاهان:

با توجه به گزارش مقام‌های رسمی دیدار تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان و با توجه به تخلف رحمان احمدی، مربی تیم سپاهان مبنی بر توهین به مقام رسمی مسابقه (داور) و مستند بر ماده ۵۵ مقررات انضباطی، وی به یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرومیت احمدی قطعی و جریمه وی قابل تجدید نظر خواهی خواهد بود.

رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره مربی تیم سایپا:

با توجه به گزارش مقام‌های رسمی دیدار تیم‌های سایپا و صنعت نفت آبادان و با توجه به تخلف پیروز قربانی، مربی تیم سایپا مبنی بر اهانت به بازیکنان حریف و عدم رعایت اصول کلی رفتار و مستند بر مواد ۵۴، ۵۱ و ۱۱۷ مقررات انضباطی وی به توبیخ کتبی و پرداخت مبلغ ۳ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

این محرومیت قطعی است.

آرای کمیته انضباطی درباره باشگاه گل گهر و مربی این تیم:

با توجه به گزارش مقام‌های رسمی دیدار تیم های گل گهر سیرجان و استقلال تهران، آرای ذیل اطلاع رسانی می‌شوند:

باشگاه گل گهر سیرجان به دلیل سوء رفتار تیمی (اخذ ۷ اخطار و اخراج) و مطابق ماده ۵۸ و ۱۱۷ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

باشگاه گل گهر سیرجان به دلیل رفتار غیر ورزشی و بدرفتاری در قبال داور توسط کادر فنی مطابق ماده ۵۵ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

جلال امیدیان، مربی تیم گل گهر سیرجان به دلیل بدرفتاری در قبال داور منجر به اخراج، مطابق ماده ۵۵ مقررات انضباطی به ۵ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

همچنین با توجه به سابقه اعتراضات متعدد کادر فنی تیم گل گهر در مسابقات مختلف، به این باشگاه اخطار می‌شود چنان چه گزارش دیگری در این زمینه ارسال شود؛ با تنبیهات شدیدتری روبه رو خواهد شد.

بیشتر بخوانید

حضور قلعه‌نویی در استقلال تکذیب شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کمیته انضباطی میلیون تومان جریمه نقدی محکوم مقررات انضباطی کمیته انضباطی گل گهر سیرجان پرداخت مبلغ مربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجبی: اجازه بدهید تیم ملی کارش را بکند

به گزارش ورزش سه، رضا رجبی پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگویی که با خبرنگار "ورزش سه" داشت نسبت به شرایط تیم ملی اظهار نظر کرد و ابراز امیدواری کرد که در ادامه تیم ملی با تغییراتی که انجام می‌دهد شرایط بهتری را تجربه کند، رجبی اعتقاد داشت که تیم ملی با امیر قلعه نویی در زمان درست می‌تواند جوانگرایی را هم انجام دهد و باید اعتماد و اعتقاد بیشتری به او داشت چرا که قلعه نویی مسیر جوانگرایی و تغییر نسل را بلد است.

رضا رجبی در ابتدای صحبت‌های خود نسبت به عملکرد تیم ملی در دو بازی با ترکمنستان اظهار داشت: با توجه به اینکه باور عمومی به این شکل بود که تیم ملی می‌تواند قهرمان جام ملت‌ها شود اما از این مسابقات حذف شد جمع کردن این تیم کار سختی بود که به خوبی انجام شد و در دوبازی ترکمنستان را شکست دادیم، بازی اول مقابل این تیم قابل قبول بود و کیفیت خوبی از ملی‌پوشان شاهد بودیم اما در بازی دوم عملکرد خوبی نداشتیم اما خب 3 امتیاز برای صعود از گروه خیلی مهم بود که به آن خواسته هم رسیدند.

رجبی در ادامه افزود: بهانه تراشی برای بازی روی چمن مصنوعی را قبول ندارم و اعتقاد دارم روی چمن مصنوعی بهتر می‌توان توپ را به چرخش در آورد و سرعت انتقال بالاتری داشت، تیم ملی ما در بازی دوم در حد و اندازه یک تیم مدعی و سطح اول آسیا نبود، در نهایت 3 امتیاز قابل قبول به دست آمد اما خود قلعه نویی هم می‌داند هرچه که به جلوتر برویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود، به نظر من خیلی مهم است که ابتدا به جام جهانی صعود کنیم و این موضوع مهم‌ترین اتفاق است.

رضا رجبری درباره جوانگرایی که در تیم ملی عنوان کرد: ما 10 سال غافل شدیم، از زمان آقای کی‌روش که از لژیونرهای دورگه استفاده می‌کردیم جوانگرایی صورت نگرفت، میانگین سنی لیگ ما بالاست و در آستانه جام‌جهانی کار سختی است که جوانگرایی کنیم، جوانی که بار تیم را به دوش بکشد تعداد زیادی نداریم و باید اجازه دهیم به کادرفنی که به مرور آنها را به ترکیب تیم ملی اضافه کند.

رجبی با تاکید این موضوع عنوان کرد: قلعه نویی تجربه کافی را در جوانگرایی دارد و توانایی این را دارد که بهترین انتخاب‌ها را داشته باشد و در شرایط درست تغییر نسل دهد، در استقلال هم بازیکنان بزرگی را کنار گذاشت و جوان‌های مستعدی را اضافه کرد که تا سال‌های طولانی ستاره تیم استقلال بودند، او در این زمینه پیشتاز و صاحب سبک است، باید تحمل کرد و این فرصت را به او داد تا در بهترین شرایط جوانگرایی را انجام دهد.

رجبی نسبت به عملکرد خط هافبک تیم ملی انتقاد داشت و گفت: تیم ملی ایران بیشتر از کناره‌ها خلق موقعیت می‌کند و در بازی با قطر که کناره‌ها بسته شد با مشکل رو به رو شدیم، گردش توپ و خلاقیت در خط هافبک ایران پایین است و رابط خوبی بین خط دفاع و حمله وجود ندارد.

او در ادامه نسبت به دوری نوراللهی گفت: امیدوارم امیر قلعه نویی نسبت به احمد نوراللهی پدرانه رفتار کند و شرایط بازگشت او را فراهم کند، او می‌تواند به تیم ملی کمک کند و شرایط را تغییر دهد، من خودم علاقمند به بازیکنان این مدلی هستم و حتی سروش رفیعی هم می‌تواند خلاقیت و سرعت انتقال توپ تیم ملی را بالاتر ببرد.

رضا رجبی در انتهای صحبت‌های خود عنوان کرد: امیر قلعه نویی یک مربی پرافتخار ایرانی است و امیدوارم بتواند با قدرت به جام‌جهانی برود، زمانی که تیم ملی به جام جهانی می‌رود مردم خوشحال می‌شوند و از مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند حداقل برای زمان کوتاهی فاصله خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • رجبی: اجازه بدهید تیم ملی کارش را بکند
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان
  • قلعه‌نویی و فرصت به یک بازی اولی دیگر
  • چهره خندان بیرانوند در روز نیمکت نشینی
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • تیم اروپایی راه را برای قلعه‌نویی باز کرد
  • اسامی محرومان هفته بیست و پنجم لیگ یک فوتبال
  • رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟
  • بیانیه‌های مثلا حمایتیِ استقلال، حسینی را نیمکت‌نشین می‌کند؟