Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@09:29:51 GMT

مدیرعامل منطقه آزاد اروند آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۷۸۳۳

مدیرعامل منطقه آزاد اروند آزاد شد

مدیر عامل منطقه آزاد اروند پس از دو ماه بازداشت، امروز به محل کار خود بازگشت.

به گزارش مشرق؛ اسماعیل زمانی مدیر عامل منطقه آزاد اروند که ۱۸ آذر ماه امسال برای پاسخگویی در خصوص ابهام‌های یک پرونده اقتصادی در حوزه ورزشی به اهواز احضار شده بود، توسط مقام قضایی بازداشت شد.

او امروز دوشنبه سیزدهم بهمن ماه به تشخیص مقام قضایی به محل کار خود بازگشت تا سازمان تحت مدیریتش پس از دو ماه، مجددا به روال عادی اداری خود باز گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای دولت یازدهم تا کنون زمانی عهده دار مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان پر جمعیت‌ترین و مهم‌ترین منطقه آزاد کشور است و علاوه بر گسترش منطقه آزاد اروند به دو شهر آبادان و خرمشهر، این سازمان در دولت تدبیر و امید به ثبات مدیریتی رسید.

اسماعیل زمانی خرمشهری است که سابقه فعالیت سیاسی و نظامی در این منطقه طی زمان قبل و بعد از انقلاب اسلامی داشته و عضو گروه مسلح منصورون در خوزستان و جزو زندانیان سیاسی زمان شاه بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی انقلاب اسلامی خرمشهر مقام قضایی دولت تدبیر و امید خوزستان منطقه آزاد اروند منطقه آزاد اسماعیل زمانی منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری ۹۸ درصدی آببندان در مازندران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران با اشاره به آبگیری ۹۸ درصدی آبندان‌ها در مازندران گفت: با بارش‌های اخیر وضعیت مطلوب آبگیری آبندان‌ها برای آغاز فصل کاشت محصولات را شاهدیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حیدر داودیان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود 98 درصد آب‌بندان‌های مازندران پر آب شده که نویدبخش است.

وی با بیان اینکه در ابتدای سال 1403 بارش‌های مناسب در مازندران داشتیم که سبب پر شدن آب‌بندان‌های استان شده، گفت: فعالیت کشاورزی استان بزودی آغاز می‌شود و از ذخیره آب در آب‌بندان‌های استان می‌توان برای کشت و زرع استفاده کرد و هم‌اکنون وضعیت آبندان‌ها بسیار مطلوب است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران افزود: آب‌بندان‌ها نقش بسیار مهمی در تأمین آب کشاورزی دارند و ظرفیت ذخیره آب‌بندان‌ها در مازندران تا هفته سوم اسفند 1402 حدود 80 درصد بود.

وی با بیان اینکه بارندگی‌های چندروز اخیر سبل شده حجم آبگیری به 90 درصد برسد خاطرنشان کرد: 890 قطعه آب‌بندان در مازندران داریم که ظرفیت ذخیره آبی  405 میلیون متر مکعب است.

داودیان ادامه داد: از مجموع ظرفیت مجموع 405 میلیون مترمکعبی آب‌بندان‌های مازندران حدود 365 میلیون مترمکعب پر شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران اظهار کرد: بارش‌های سال آبی جاری از اول مهر 1402 تا 7 فروردین 1403 در استان 410 میلیمتر بارندگی به ثبت رسیده که  4 درصد افزایش داشته است.

داوودیان گفت: آورده رودخانه‌های استان به یک میلیارد و 15 میلیون متر مکعب رسیده که این شاخص با کاهش 20 درصدی روبروست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • ۹۲ درصد از حجم سدهای یک استان پر شد !
  • آبگیری ۹۸ درصدی آببندان در مازندران
  • ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی منطقه آزاد ماکو
  • رسیدگی به تخلفات شهرداری منطقه ۲ در حال طی فرآیندهای قضایی است
  • رسیدگی به تخلفات شهرداری منطقه 2 در حال طی فرآیندهای قضایی است
  • آخرین وضعیت سدهای کهگیلویه و بویراحمد در پی بارش های سیل آسا
  • قلع و قمع بنای غیرمجاز در آمل
  • حادثه دیدن ۱۴۴ نفر در حوادث ۲۴ ساعته گذشته / بهره‌مندی ۷۶ هزار نفر از خدمات هلال‌احمر
  • قدردانی مدیر حوزه‌های علمیه از مسئولان قضایی و امنیتی خوزستان