Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته شانزدهم رقابت های لیگ فوتبال پرتغال، پورتو میزبان ریوآوه است.

ترکیب پورتو برای دیدار مقابل ریو‌آوه اعلام شد و مهدی طارمی در ترکیب اصلی تیمش حضور دارد.

پورتو با 35 امتیاز در رده دوم لیگ فوتبال پرتغال حضور دارد.

 

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی طارمی فوتبال پرتغال ریو آوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۷۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب گلزنی مهدی طارمی در سایت پرتغالی

تیم فوتبال پورتو شامگاه شنبه ۲۵ فروردین و در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ پرتغال در ورزشگاه دراگائو از تیم فامالیسائو میزبانی کرد و در حالی که دو بار از میهمان خود عقب افتاد در پایان توانست با نتیجه تساوی دو بر دو به حداقل امتیاز این دیدار دست یابد. نکته مهم این بازی حضور یک نیمه‌ای مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در ترکیب تیمش و گلزنی پس از ۴ ماه در لیگ پرتغال بود که توانست در دقیقه ۸۲ و روی پاس «وندرسون گالنو» توانست دروازه حریف را باز کند.

سایت «publico» پرتغال با اشاره به گلزنی طارمی نوشت: ترس از سومین شکست متوالی پورتو تا دقیقه ۸۲ در ورزشگاه دراگائو وجود داشت، اما مهدی طارمی با بازگشت به روند گلزنی خود پورتو را از یک شکست دیگر نجات داد. در این دیدار ضعف‌های خط دفاع پورتو آشکار بود و در فاز تهاجمی قابلیت خوبی نداشت. این نتیجه باعث شد تا همچنان پورتو در رده سوم باقی بماند.

کار خوب «کونسیسائو» سرمربی پورتو به نیمه دوم بر می‌گردد که او گالنو، طارمی و وارلا را وارد زمین کرد و این ۳ بازیکن توانستند پیشرفت محسوسی را در تیم ایجاد کنند. طارمی در این بازی اولین گل خود برای پورتو در سال ۲۰۲۴ را به ثمر رساند.

پورتو کار سختی برای رسیدن به صدر جدول دارد و در فاصله ۵ هفته تا پایان لیگ پرتغال فاصله این تیم با اسپورتینگ که در صدر جدول قرار دارد، ۱۵ امتیاز است.

دیگر خبرها

  • بازگشت طارمی به صدر اخبار با نجات پورتو از شکست
  • انتقاد شدید پورتو به ناداوری علیه طارمی
  • طارمی ، پورتو را از شکست نجات داد
  • بازتاب گلزنی مهدی طارمی در سایت پرتغالی
  • بازتاب گلزنی طارمی در سایت پرتغالی
  • مهدی طارمی از روی نیمکت بلند شد و به داد پورتو رسید
  • فرار پورتو از شکست خانگی با گلزنی طارمی
  • (عکس) مهدی طارمی سرانجام در پورتو آفتابی شد
  • حضور «مهدی طارمی» روی نیمکت پورتو مقابل فامالیکائو
  • طارمی غایب احتمالی پورتو در مقابل فامیلیسائو