Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@04:17:58 GMT

کاهش سه درجه‌ای دمای هوا در یزد طی امشب و فرداشب

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۷۹۱۰

کاهش سه درجه‌ای دمای هوا در یزد طی امشب و فرداشب

قاسم راجی گفت: امشب و فرداشب کاهش یک تا سه درجه‌ای دما را در سطح استان یزد خواهیم داشت، از فردا تا پایان هفته هم آسمان استان یزد عمدتا صاف خواهد بو

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، قاسم راجی کارشناس هواشناسی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: امروز صبح سبزدشت شهرستان بافق با کمینه دمای شش درجه زیر صفر و گرداب شهر مروست با دمای پنج درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین مناطق استان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بین مراکز شهرستان هم اردکان و میبد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر سردترین مناطق بودند، دمای یزد هم امروز صبح در سردترین ساعات به پنج درجه سانتیگراد بالای صفر رسید.

کارشناس هواشناسی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کنیم دمای شهر یزد امشب در سردترین ساعات به سه درجه سانتیگراد بالای صفر و فردا در گرمترین ساعات به 18 درجه سانتیگراد بالای صفر برسد.

راجی خاطرنشان کرد: اما امشب و فرداشب کاهش یک تا سه درجه‌ای دما را در سطح استان یزد خواهیم داشت، از فردا تا پایان هفته هم آسمان استان یزد عمدتا صاف خواهد بود.

وی عنوان کرد: از چهارشنبه با جنوبی شدن جریانات، افزایش دما را تا اوایل هفته آینده بخصوص برای روزهای جمعه و شنبه پیش‌بینی می‌کنیم.

کارشناس هواشناسی اضافه کرد: از جمعه افزایش ابر را هم برای استان خواهیم داشت از اواخر وقت روز شنبه و طی روز یکشنبه در برخی مناطق استان به ویژه ارتفاعات استان‌مان ان‌شاالله انتظار بارش باران هم خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: درجه سانتیگراد استان یزد سه درجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد جواد ترابیان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه صبح امروز حداقل دمای ۱۴ درجه سانتیگراد را ثبت کرده ایم و انتظار داریم حداکثر دمای امروز به ۲۵ درجه سانتیگراد برسد گفت: برای فردا پنجشنبه انتظار حداقل و حداکثر دمای ۱۳ و ۲۷ درجه را داریم.

وی بیان داشت: با ادامه روند افزایشی، دمای هوای قم در روز جمعه ۷ اردیبهشت به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

ترابیان گفت: هوای قم امروز قمستی ابری همراه با وزش باد است اما به تدریج از میزان ابرناکی آسمان کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی قم افزود: آسمان قم روز پنجشنبه صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: انتظار داریم از اواسط هفته آینده با ورود سامانه جدید به کشور و قم شاهد افزایش ابر و بارش‌های احتمالی در استان باشیم.

دیگر خبرها

  • کاهش دمای هوا در استان
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • گرما در بنگلادش قربانی گرفت
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان