Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان ورامین از برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در تمام مساجد، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ورامین، پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: ناحیه مقاومت بسیج ورامین در بزرگداشت ایام الله دهه فجر برنامه‌های متنوعی را در ۱۷۶ پایگاه تابعه و ۱۵ حوزه محلات خواهر و برادر در دستور کار دارد که برنامه‌ها بسیار متنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از برنامه‌های مهم و شاخص در دهه فجر، یکی رزمایش کمک مومنانه در تاریخ ۲۱ بهمن ماه است که حدود ۱۵۰۰ بسته معیشتی می‌باشد که توسط حوزه‌ها و پایگاه‌ها شهرستان تهیه و در بین نیازمندان توزیع در قالب رزمایش کمک مومنانه توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین ادامه داد: رژه موتوری گردان‌های بسیج پایه و بسیجیان دریا دل را در کنار امت حزب الله از مبدا میدان پویینک تا میدان مادر در روز ۲۲ بهمن ماه خواهیم داشت که با پوشش رسانه‌ای همزمان با سراسر کشور انجام خواهد شد.

سرگرد تاجیک بیان کرد: عطر افشانی و غبار روبی مزار مطهر شهدا در تمام گلزار شهدای شهرستان در تاریخ ۱۶ بهمن ماه به اتفاق مسؤولان و همچنین حوزه‌ها و پایگاه بسیج شهرستان همزمان با برنامه کشوری، عصر آن روز این مهم را انجام خواهند داد.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های این دهه، دیدار با خانواده معظم شهدا، سالگرد شهید مدافع حرم اصغر بربری در تاریخ ۱۵ بهمن در آستان امامزادگان طاهر و مطهر (ع) که با حضور پر شور بسیجیان پایگاه‌های بسیج به ویژه منطقه خیرآباد این برنامه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین گفت: برگزاری مسابقات و جشنواره ورزشی و فرهنگی در تمام حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و مساجد، واحدهای فرهنگی ثابت و سیار در دهه فجر که اقدام به پخش صوت‌ها و سرودهای انقلابی خواهند کرد و همچنین مداحی میلاد کوثر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین برنامه‌های خاصی را برای خانواده‌ای پاسداران داریم که هم مسابقه فرهنگی از کتاب زندگانی آن حضرت نوشته دکتر آیت الله سید جعفر شهیدی است و برنامه‌های فرهنگی که برای همسران و خانواده‌های پاسداران داریم که جز برنامه‌های ویژه روز زن در سپاه می‌باشد و در تمام رده‌ها بر اساس شرایط کرونایی نسبت به برقراری جشن هفته و روز زن اقدام خواهند کرد.

سرگرد تاجیک اظهار کرد: برنامه مسابقات فرهنگی و کتابخوانی در بستر فضای مجازی، پویش‌ها و رزمایش‌های مختلف با موضوعات دست آورده‌ای انقلاب اسلامی و سبک زندگی فاطمی در فضای مجازی و علاوه بر این محتواهای تولیدی توسط خود فعالان فضای مجازی شهرستان در این ایام در فضای مجازی حوزه‌ها و پایگاه‌ها برگزار خواهد شد تا نقشی در بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و همچنین بازگویی دست آورده‌ای نظام مقدس جمهوری اسلامی که این بازگویی هم به شکل مقایسه‌ای با طاغوت و هم به شکل مسابقه‌ای یعنی نسبت به سایر کشورها در جهان این دستاوردها به اطلاع مردم شهید پرور ایران اسلامی خواهد رسید.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: تاجیک فرمانده سپاه ورامین برنامه های دهه فجر پایگاه های بسیج مساجد حوزه ها و پایگاه ها شهرستان ورامین فرمانده سپاه فضای مجازی برنامه ها خواهد شد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در حال حاضر طرحی عملیاتی کوتاه مدت توسعه ورزش همگانی با ۳۰عنوان برنامه بازی‌های بومی محلی و همگانی در حال اجراست.
حسنی افزود: جشنواره بازی‌های بومی محلی لردگان با حضور مردم بمنظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاجی آباد برگزار شد.
به گفته وی، برپایی صنایع دستی، پخت غذای محلی، موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، نمایشی و بازی‌های بومی محلی ویژه دختران از برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا