Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، همزمان با دومین روز از دهه مبارکه فجر مدرسه روستایی خیر ساز در روستای کانی کوتر با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد، شهردار مهاباد و جمعی از مسئولین نظامی و اداری شهرستان در مهاباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های این فرهنگ غنی، حضور و مشارکت مردم و خیرین در مناسبت‌های اجتماعی است که نقش فعال و اثرگذار آنان مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدرلو خیرین را از جمله سرمایه‌های اجتماعی جامعه عنوان و اضافه کرد: ارزش سرمایه‌های اجتماعی بسیار بالاتر و والاتر از منابع مالی است و باید گفت مهاباد گنجینه‌ی فاخری از این سرمایه مردمی و اجتماعی را دارد.

فرماندار مهاباد معلم و دانش آموز را دو رکن اساسی آموزش و پرورش نام برد و تأکید کرد: روشن است که مسیر پیشرفت کشور به دست دانش آموزانی است که اکنون در این کلاس‌ها آموزش می‌بینند و شایسته است از ظرفیت دانش آموزان بعنوان افرادی هوشمند برای پیشبرد جامعه استفاده کنیم.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد در حاشیه این افتتاح گفت: این مدرسه روستایی به طور کامل توسط خیر نیک اندیش "رحیم حمزه" برای دانش آموزان محروم در روستای "کانی کوتر" واقع در بخش مرکزی این شهرستان به بهره برداری رسید.

کامبیز شاوله افزود: برای احداث این مدرسه یک کلاسه ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال هزینه شده و اکنون در اختیار سیستم آموزش و پرورش قرار دارد.

او با اشاره به اینکه روستای محروم "کانی کوتر" قبل از آن مدرسه نداشته است، تصریح کرد: با افتتاح این مدرسه هم اکنون ۱۲ دانش آموز این روستا در فضای امن و سرپوشیده تحصیل خواهند کرد.

برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز گذشته ۱۲ بهمن‌ماه در این شهرستان آغاز شد.

در دهه فجر سال گذشته نیز ۴۹ طرح عمرانی و تولیدی با بیش از ۵۷۰ میلیارد ریال در مهاباد افتتاح و گلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح مدرسه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مدیرآموزش و پرورش مهاباد گفت: ارتقای سطح سلامت و بهداشت هم در دستور کار آموزش و پرورش قراردارد.

رسولی امسال با بیان اینکه امسال در سطح شهر و روستاهای مستقل طرح سفیران سلامت اجرا شده افزود: به دانش آموزان به عنوان سفیر با هدف خانواده و تغذیه سالم آموزش داده می شود.

او اضافه کرد: این طرح  در شهرستان مهاباد برای حدود ۳۶ هزار دانش آموز صورت گرفته است.

یکم تا هفتم اردیبهشت به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده و سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی، شعار روز دوم این هفته بود. 

دیگر خبرها

  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا