Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه کننده سریال جشن سربرون از تصویربرداری 70 درصد این سریال خبر داد.

به گزارش برنا؛ سریال «جشن سربرون» با رعایت پروتکل های بهداشتی در جاده امامزاده داوود در حال تصویربرداری است. و تمامی عوامل این سریال در شرایط سخت آب و هوایی و مشکل کرونا با تمام توان خود جهت ارائه یک اثر فاخر در حال تلاش هستند.

حسن نجاریان تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» با اشاره به این که از سال گذشته تصویربرداری این مجموعه آغاز شده است گفت: از مهر 98 تصویربرداری این اثر در منطقه شهریار شروع شد و از اوسط اردیبهشت امسال در جاده امامزاده داوود مستقر شده ایم و در حال تصویر برداری هستیم و سکانس های فضای باز را می گیریم، نزدیک به 70 درصد این سریال را تصویر برداری کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه کننده جشن سربرون با اشاره به سختی های تولید این مجموعه اظهار داشت: بعد از شروع این مجموعه متاسفانه با بیماری کرونا مواجه شدیم و علی رغم رعایت پروتکل ها اما چند نفر از بازیگران و عوامل به این بیماری مبتلا شدند و متاسفانه ضایعه درگذشت زنده‌یاد کریم اکبری مبارکه موجب تاثر همه عوامل شد.

 وی کار در شرایط سخت آب و هوایی را از دیگر مشکلات ساخت این اثر الف فاخر برشمرد و گفت: همه عوامل و بازیگران با تمام توان خود برای ارائه یک اثر فاخر در حال تلاش هستند.

وی ادامه داد: امیدواریم در نیمه دوم سال 1400 این سریال آماده پخش از آنتن باشد چون هم زمان کار تدوین و کارهای فنی آن را انجام می دهیم.

نجاریان درباره موضوع این مجموعه نمایشی افزود: این سریال پنج بخش دارد که اکنون در مرحله بخش اول هستیم که شرایط و فضای ایران را در زمان مشروطه و به قدرت رسیدن رضا خان می بینیم و ان شا الله به مرور وارد سال 1320 و رخدادهای تاریخی آن دوره می شویم.

لاله اسکندری:

جشن سربرون، یکی از زیباترین مجموعه های تاریخی تلویزیون است

لاله اسکندری ایفاگر نقش «بی بی کتا» در مجموعه «جشن سربرون» درباره داستان این سریال گفت: داستان درباره صد سال پیش و برهه تاریخی مشروطه است، خوشبختانه این مجموعه فیلمنامه بسیار قوی دارد.

وی درباره نقش خود افزود: نقش من با نام «بی بی کتا» زنی دانا و قوی است، زنی که سواد خواندن و نوشتن ندارد، اما انسانی داناست که از تجربیات خود برای راهنمایی ایل استفاده می کند، یک زن تاثیرگذار که هر چه سریال جلو می رود نقش او پررنگ تر می شود و در جایی از قصه مدیریت ایل را هم بر عهده می گیرد.

اسکندری ادامه داد: این مجموعه یکی از زیباترین مجموعه های تاریخی تلویزیون است، که همانند سایر کارهای تاریخی مورد توجه بینندگان قرار خواهد گرفت.

اسکندری درباره شرایط ساخت این سریال گفت: شرایط کار در این سریال خصوصا به خاطر وضع آب و هوا و بیماری کرونا خیلی سخت بود، ما زمان هایی با سرمای منفی 10 درجه در فضای باز کار کرده ایم، تمام تلاش من و دیگر عوامل این مجموعه این بوده که سریال خوبی برای بینندگان عزیزمان داشته باشیم.

 

نادر فلاح :

«سرخو» منفی ترین کاراکتری است که تا به حال بازی کرده ام

نادر فلاح بازیگر سریال «جشن سربرون» گفت: نقش سرخو منفی ترین کاراکتری است که تا به حال بازی کرده ام.

نادر فلاح، بازیگر نقش «سورخو» در سریال «جشن سربرون» گفت: در لوکیشن بُهون بهادر هستیم. یعنی  مجموعه ای از سیاه چادرهاست، طایفه ای که بهادر کدخدایشان است اینجا هستند.

وی در ادامه درباره منفی با مثبت بودن کاراکتر سورخو گفت: یکی از منفی ترین شخصیت هایی است که تا به حال بازی کرده ام. این سریال دوران تاریخی زمان مشروطه را به تصویر می کشد و در حدود ۳۵ یا ۳۶ قسمت پخش خواهد شد.

 

مهدی فقیه:

کار در پروژه «جشن سربرون» پرزحمت اما با ارزش است

بازیگر سریال «جشن سربرون» گفت: امام (ره) در جمله ای فرموده اند کار خوب سخت است. من هیچ گاه این را فراموش نمی کنم. این سریال هم زحمت دارد اما ارزشش را دارد و مطمئن هستم مردم آن را خواهند پسندید.

مهدی فقیه، بازیگر نقش «پیروز» در سریال «جشن سربرون» گفت: پیروز یکی از ریش سفیدهای ایل است. در ایل ها از بچه های کوچک تا سالمندان هر کدام وظایفی دارند. دخترها و حتی پیرزنان وظایف مشخص و سلسله مراتبی دارند. من هم جزو ریش سفیدان ایل هستم که باید مسائل ایل را به یک صورت حل کنم.

وی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در کار آقای راعی و آقای نجاریان حضور پیدا کردم و این کار را به عهده ام گذاشتند. می دانم مردم خوبمان به آثاری که مربوط به زندگی عشایر است علاقمند هستند. ما هنرهای دستی عشایر را دیده ایم و در خانه هایمان با این هنرها از جمله گلیم و گبه زندگی می کنیم.

وی درباره لزوم اهمیت به تصویر درآوردن نحوه و سبک زندگی عشایر گفت: این تفکر که عشایر عزیز کشورمان به واسطه نوع زندگی خود شاید در عرصه های مختلف علمی و آموزشی موفق نیستند بسیار اشتباه و به دور از واقعیت است. ما متخصصان و افراد موفقی از قبایل مختلف عشایری در کشورمان داریم که به درجات عالی موفقیت دست یافتند. یکی از مصداق های افراد موفق از میان عشایر استان فارس دکتر ملک حسینی جراح است که مایه مباهات و افتخاری برای کشورمان است.

حتی در عرصه هنر گبه بافی که یکی از خاستگاه های آن نزد قبایل مختلف عشایری است شاهد تنوع و زیبایی  در طرح ها، رنگ بندی و شاهکار بافت هنرمندان عشایر عزیز هستیم.

فقیه درباره شرایط سخت کار در سرما و کرونا گفت: ما شب تا صبح در شرایط سخت آب و هوایی کار می کردیم شرایط طوری بود که وقتی می‌خواستیم دیالوگ ها را بگوییم سرمای هوا غیر قابل تحمل می شد.

وی در پایان گفت: هیچ گاه این کلام امام (ره) را فراموش نمی کنم که فرمودند کار خوب سخت است. کار خوب زحمت دارد و باید کار کنیم. این کار هم زحمت دارد اما من اطمینان دارم مردم آن را خواهند پسندید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسن نجاریان جشن سربرون جاده امام زاده داوود جشن سربرون شرایط سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان افزود: برای این ۱۰ طرح قراردادی به ارزش ۹۵۰ میلیارد تومان منعقد شده است.

حبیب نادیان رفیع با اشاره به اینکه همدان به لحاظ موقعیت راهبردی و شریانی، پل ارتباطی استان‌های غربی و جنوبی به مرکز و استان‌های شمالی به جنوبی و برعکس محسوب می‌شود، افزود: استان همدان با یک و ۲ دهم مساحت کشور، ۲ و یک دهم طول راه‌های ارتباطی کشور را دارد و تراکم راه‌های آن ۲ برابر تراکم مساحت است.

او همچنین با اشاره به اینکه در هر شهرستان استان دست‌کم یک طرح راهسازی فعال وجود دارد، گفت: در ۱۰ سال گذشته فقط جاده‌های (نهاوند-آورزمان- ملایر) و (همدان-گل‌تپه-علیصدر) موفق به گرفتن ردیف اعتبارات ملی شده اند.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه جاده نهاوند-آورزمان- ملایر یکی از حادثه‌خیزترین راه‌های استان، است، افزود: این جاده ۴۲ کیلومتر طول دارد که هشت کیلومتر آن بهره‌برداری شده و ۲۰ کیلومتر دیگر آن با پیشرفت ۳۵ درصدی در حال ساخت است.

حبیب نادیان رفیع افزود: با تامین اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی از محل سفر رییس جمهور، قسمت خطرناک و حادثه آفرین این طرح تا ۲ سال آینده، چهار خطه و بهره برداری می‌شود.

او همچنین با اشاره به اینکه ساخت هر یک کیلومتر راه نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: در سفر سال ۱۴۰۱ هیئت دولت به استان همدان، ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های راهسازی استان اختصاص یافت که در طول سه سال تخصیص می‌یابد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: مرحله نخست چهارخطه کردن جاده همدان-گل‌تپه-علیصدر به طول ۶۸ کیلومتر، از مصوبات سفر رییس جمهور، به طول ۳۳ کیلومتر و با اعتبار یک هزار میلیارد تومان در حال اجرا است.

حبیب نادیان رفیع، چهار خطه کردن مسیر ارتباطی نهاوند-کنگاور را یکی دیگر از طرح‌های مهم راهسازی استان دانست که سه کیلومتر آن پیش از نوروز ۱۴۰۳ بهره برداری شد.

او همچنین گفت: جاده خلعت‌آباد-کبوداهنگ-قیدار که به نوعی استان همدان را به زنجان متصل می‌کند، ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۵۷ کیلومتر از آن در محدوده استان همدان است و ۳۲ کیلومتر آن در دست بهره برداری و ۱۲ کیلومتر دیگر هم در حال ساخت است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان جاده رزن-تاکستان را هم پل ارتباطی استان‌های همدان و قزوین برشمرد که ۲۲ کیلومتر از این جاده ۳۱ کیلومتری در مرحله بهره برداری قرار دارد و ۹ کیلومتر دیگر در دست ساخت است.

حبیب نادیان رفیع با اشاره به اینکه کمربند ۸۲ کیلومتری شمالی استان همدان از سه راه اصله فامنین آغاز و پس از گذر از قروه درگزین و رزن به شهر قیدار متصل می‌شود، گفت: هم اکنون ۲۵ کیلومتر این طرح زیر بار ترافیک رفته و ۳۵ کیلومتر دیگر آن در دست ساخت است که برای تکمیل به ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

او همچنین کنارگذر غربی همدان نیز به طول ۳۰ کیلومتر، جاده کنارگذر رزن به طول ۹ کیلومتر، چهار خطه تویسرکان - کنگاور به طول ۴۰ کیلومتر، راه اسدآباد-قروه به طول ۲۷ کیلومتر، راه همدان-قهاوند به طول ۲۲ کیلومتر، مسیر گردشگری همدان-گنجنامه، جاده سیاه‌کمر- عبدالکریم- میلاجرد به سمت اراک از دیگر طرح‌های راهسازی استان است که در حال ساخت و یا پیگیری هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • (ویدئو) حمله عجیب محمدحسن شانه‌ساز زاده مسئول نماوا به بازیگران؛ هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان در سریال نون خ! / تصاویر زیبای مهرنوش طوسی را ببینید!
  • قصه یک معدن پرماجرای طلا! | آمار عجیب محبوبیت نون خ
  • رونمایی از شبکه نفوذ
  • سریال‌های طنز همیشه حساسیت‌ برانگیز هستند/ ادامه «نون خ»؟ هنوز معلوم نیست