Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@15:09:13 GMT

دادگاه قلعه‌نو در دهه فجر افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۹۳۴۴

دادگاه قلعه‌نو در دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، حسن خلیل‌آبادی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری عصر دوشنبه در پنجاه و ششمین جلسه این شورا ضمن تبریک چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: ملت ایران که از گروه‌های مختلف و با گرایش‌های متفاوت با هدف مبارزه با استبداد و رژیم شاهنشاهی انقلاب کردند و در سال ۱۳۵۷ تلاش‌هایشان به نتیجه رسید، همواره به دنبال یک گمشده ذاتی و فطری به نام آزادی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه آزادی به معنی بی‌بندوباری و ولنگاری نیست، گفت: در طول دوران مبارزات انقلاب، مردم کشورمان خواستار آزادی منهای دین، اخلاق و قوانین جامعه نبوده‌اند بلکه آزادی را برای اندیشیدن، تلاش، پیشرفت و مشارکت در توسعه و آبادانی کشور می‌خواستند.

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به برخی جوسازی‌ها علیه شوراها بیان کرد: طی ماه‌های آینده انتخابات را پیش رو داریم که باید سعی کنیم اعتماد مردم به نمایندگان انتخابی محفوظ بماند و برای مشارکت حداکثری مردم با همه سلایق و گروه‌ها در انتخابات تلاش کنیم. 

خلیل‌آبادی شرط اساسی حکمرانی خوب را رضایت‌مندی مردم دانست و افزود: به مناسبت ایام الله دهه فجر برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و کارآفرینی در سطح بخش‌ها و شهرها و روستاهای شهرستان ری برنامه‌ریزی شده است که با مشارکت مردم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا، نورافشانی، آذین بندی معابر، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، رژه خودرویی و برگزاری مسابقات فرهنگی در همه بخش‌های شهرستان برگزار می‌شود، گفت: افتتاح اداره برق، دادگاه، دبستان شهدای فیروزآباد و کارگاه آموزش قالی‌بافی از جمله برنامه‌های بخش قلعه‌نو در دهه فجر است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به برگزاری مسابقات مجازی و رزمایش کمک مؤمنانه در بخش مرکزی تصریح کرد: افتتاح ایستگاه پایش برخط آلاینده‌ها، مسجد امیرالمومنین(ع)، پارکینگ طبقاتی در هفت طبقه، دارالقرآن و کتابخانه و کلنگ زنی خانه کشتی و گرمخانه در باقرشهر برگزار می‌شود.

خلیل‌آبادی با بیان اینکه افتتاح دوربین پایش تصویری و تصفیه خانه آب و برپایی کارگاه‌های آموزشی برای کارآفرینی را در بخش حسن‌آباد فشافویه داریم، ادامه داد: افتتاح مدرسه امام رضا(ع)، بلوار باهنر جنوبی و بلوار آزادی، برپایی میز خدمت، جشنواره موسیقی و کلنگ زنی فضای سبز در قیامدشت برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های میراث فرهنگی ری گفت: هماهنگی‌ها برای برپایی نمایشگاه همه جانبه ری در سال ۱۴۰۰ به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری و ترغیب سرمایه گذاران برای فعالیت در این شهر کهن و جذب گردشگران در حال برنامه‌ریزی است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: عضو شورای شهر تهران حسن خلیل آبادی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری برپایی نمایشگاه ری میراث فرهنگی ری دهه فجر شهرری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها

اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود. 

برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، سرودخوانی، هم‌خوانی، نور افشانی، اهدای هدایای بسیار ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع، بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها خواهد بود. همچنین برای جشن قرآنی امام حسنی‌ها ۱۵۰ هزار پک اطعام افطار برای روزه داران تدارک دیده شده است.

یکی از تمهیدات مناسبی که مسئولین برگزاری مراسم اندیشیده‌اند، اکران تصاویر شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه مظلوم است که در بخش‌های مختلف ورزشگاه آزادی دیده می‌شود. پیش تر نیز مسئولان برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ایده‌ای زیبا از شرکت کنندگان در این مراسم بزرگ خواسته بودند تا هر کدام تصویر یکی از شهدای غزه را در روی گوشی تلفن همراه خود داشته و به نمایش بگذارند.

اجتماع محفل قرآنی امام حسنی‌ها همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) در روزشگاه آزادی برگزاری شد و طبقه اول استادیوم آزادی در همان ساعت ابتدایی تکمیل شد. 

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • از گلریزان ۲ میلیاردی تا کمک ۳۰ میلیونی به آزادی زندانیـان جرایم غیر عمد در یزد
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • آزادی ۸ زندانی با کمک خویی‌ها
  • اولین جشنواره کریمانه در شهرستان جم برگزار شد
  • در اولین شب آزادی: دنی آلوز دلی از عزا درآورد
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • تدارک تمهیدات ایمنی و بهداشتی برای حضور خانواده‌ها در محفل قرآنی
  • آزادی دنی آلوز با وثیقه یک میلیون یورویی