Web Analytics Made Easy - Statcounter

این طور که هم کادرفنی و هم فدراسیون کشتی تاکید دارد، حتی حسن یزدانی هم باید برای رسیدن به دوبنده تیم ملی از فیلتر انتخابی بگذرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تا پیش از آنکه اتحادیه جهانی کشتی بر برگزاری مسابقات جهانی 2020 صربستان تاکید کند، فدراسیون کشتی تصمیم به اجرای چرخه انتخابی تیم ملی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جلسات زیادی هم در این خصوص برگزار شد و به نوعی همه کشتی گیران متوجه شدند که براساس این چرخه باید از چه مرحله و مسابقه‌ای وارد رقابت‌های انتخابی شوند.

البته این چرخه هیچ وقت اجرایی نشد و با توجه به پیش رو داشتن مسابقات مهم گزینشی المپیک، فرصتی برای اجرای آن وجود نداشت اما امروز سوال این است که ملی‌پوشان اعزامی به المپیک به چه نحو انتخاب خواهند شد.

هرچند هنوز کادرفنی تیم‌های ملی به صورت شفاف و دقیق مشخص نکرده‌اند قرار است مسیر پیش رو به چه شکل ترسیم شود، اما قطعا مسابقات انتخابی در پیش خواهیم داشت.

حتی حسن یزدانی مرد شماره یک کشتی ایران که قهرمان المپیک و جهان است و اصلی‌ترین شانس این روزهای ورزش ایران در المپیک توکیو نیز محسوب می‌شود، نیز مسابقه انتخابی خواهد داد.

او یک رقیب نزدیک و قوی به نام کامران قاسمپور دارد که قطعا انتخابی، به شیوه‌ای که کادرفنی تیم ملی بعدا اعلام خواهد کرد، بین آنها برگزار خواهد شد.

محرابی: مشکل مالی هم باشد، برای ما نیست/ نباید کشتی‌گیر را جریمه کردتعداد نمونه‌های مثبت دوپینگ کشتی به 3 مورد رسید

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور

دیوید تیلور چهره شاخص کشتی آمریکا و دارنده ۴ طلای جهان و المپیک که رقابت او با حسن یزدانی طی سال های اخیر طرفداران زیادی در ایران و جهان داشت، ۴ روز پیش در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک ناباورانه مقابل آرون بروکس کشتی‌گیر ۲۳ ساله آمریکایی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۳ دو مرتبه شکست خورد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

حذف تیلور از المپیک بازتاب زیادی داشت و بسیاری از طرفداران کشتی در انتظار واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور بودند.

 یزدانی که پس از انجام عمل جراحی تمرینات خود را در جویبار پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد، از حذف دیوید تیلور ابراز ناراحتی کرده و گفته است: دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی گیرانی مثل تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می شود.

در حال حاضر ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم ایران انتخاب نشده و تعیین تکلیف این وزن به وضعیت مصدومیت یزدانی و تصمیم نهایی کادر فنی برای برگزاری مسابقه انتخابی دارد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود