Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی فرجی تهیه کننده سریال «نون.خ» درباره فصل سوم این مجموعه اظهار کرد: در حال ضبط فصل سوم «نون.خ» هستیم و خدا قوت به تمامی همکاران عرض می‌کنم.

او ادامه داد: در فصل سوم هم نقش‌ها با همان شخصیت‌ها ادامه دارد و هدفمان در این فصل این است که ظرفیت‌های بومی و اقتصادی مردم این منطقه را به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرجی گفت: امیدواریم سریال خوب و قابل قبولی را به پخش برسانیم، البته در این فصل جذابیت کمدی بیشتر از دو فصل قبل خواهد بود.

تهیه کننده «نون.خ» درباره حضور بازیگران بومی بیان کرد: بیش از ۹۰ درصد بازیگران این سریال بومی هستند و شاید هم ناشناخته باشند، اما بسیار حرفه‌ای بازی می‌کنند.

او درباره شروع تدوین پروژه بیان کرد: همزمان با تصویر برداری کار تدوین را هم ما شروع کرده ایم.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی سریال نون خ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت های کمدی نمایده رژیم صهیونیستی در شورای امنیت

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3069663 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • شهرآورد همیشه شرایط و جذابیت‌های خاص خودش را دارد
  • تسخیر «سینمای ایران» با کمدی اتفاق خوبی نیست
  • هوشمندسازی ناوگان ترانزیت برای افزایش جذابیت ترانزیتی کشور
  • صحبت های کمدی نمایده رژیم صهیونیستی در شورای امنیت
  • هوای صاف و آفتابی در مازندران
  • پیام اداره کل فرهنگ کرمان به تهیه کننده «نون خ»
  • سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • چرا «نون.خ» پربیننده ترین سریال نوروزی تلویزیون شد؟/ فرار طنازانه از دام کلیشه ها
  • پیام اداره کل فرهنگ کرمان به تهیه کننده "نون خ"
  • بازسازی و مرمت عمارت سیف الدوله در ملایر