Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@14:43:35 GMT

امام شخصیتی تحول گرا و تحول خواه بود

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۰۴۵۳

‍‍‍‍‍‍

رئیس قوه قضاییه در حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: رهبری فرمودند امام (ره) شخصیتی تحولگرا و تحول خواه بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی افزود: امام (ره) در خداخواهی و توجه به معنویت مردم، در احیا روحیه عدالت خواهی و حق خواهی در بین مردم تحول ایجاد کرد.

وی افزود: امام (ره) در ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در مردم در پیوند بین سیاست و معنویت تحول ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: در زمان ما سیاستمداران بسیاری هستند که معنویت را کنار گذاشتند و محصول سیاست بی معنویت بسیاری از ظلم هاست که در این کره خاکی بر مردم می‌رود.   رئیس قوه قضاییه با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کرد.   در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی با حضور در کنار ضریح مطهر حضرت امام خمینی (ره) به مقام والای ایشان ادای احترام کرد.

رئیس دستگاه قضا سپس درباره ابعاد مختلف شخصیت بی نظیر انقلابی، دینی، علمی و سیاسی امام راحل (ره) سخنرانی کرد.

در این مراسم که مسئولان ارشد قوه قضاییه هم رئیس قوه قضاییه را همراهی می‌کردند، حجت الاسلام سیدحسن خمینی تولیت آستان امام خمینی (ره) هم حضور داشت.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   برچسب ها: تجدید میثاق ، رئیس قوه قضائیه ، حجت الاسلام رئیسی ، آزمان های امام ، حضور ، حرم مطهر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تجدید میثاق رئیس قوه قضائیه حجت الاسلام رئیسی حضور حرم مطهر حجت الاسلام امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!

آفتاب‌‌نیوز :

 محسن صادقی با اشاره به ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک اظهار داشت: شهر اراک از جمله شهر‌هایی بود که با مجوز‌های سازمان لیگ درب ورزشگاه‌ها را به روی بانوان باز کرد و تلاش شد با همکاری هیئت فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان، فراجا، باشگاه آلومینیوم زمینه حضور امن و مطلوب بانوان را فراهم آوریم و جزو نخستین شهر‌های کشور برای حضور بانوان علاقه‌مند به فوتبال بودیم، چراکه نگاه ما به این بود باید بانوان نیز با ایجاد بستر‌های مناسب از نزدیک از تماشای بازی‌ها لذت ببرند.

براساس گزارش تسنیم، وی افزود: با این وجود، سازمان لیگ فوتبال درخصوص رفع نواقص تذکراتی ارائه کرده بود که متأسفانه برخی انجام نشده که همین امر سبب شد تا ورود بانوان به ورزشگاه به سبب استاندارد و مهیا نبودن ورزشگاه برای ورود بانوان ممنوع باشد و نتوانیم در بازی‌ها پذیرش بانوان را به مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراک داشته باشیم.

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی عنوان کرد: سازمان لیگ امروز با ارسال نامه‌ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تأمین و به‌کارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تأمین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

صادقی ادامه داد: در نامه سازمان لیگ تأکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

این در حالی است که به نظر می رسد دلیل منع ورود زنان به ورزشگاه بخاطر حاشیه های اخیر در بازی استقلال و آلومینیوم بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • مسئولان قضایی با اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • مسئولان قضایی با متخصصین و اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • اژه‌ای: مسیر تحول و تعالی در دستگاه قضا مسیری سخت و دشوار است
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان