Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@20:32:40 GMT

انصاریان دچار ایست تنفسی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۱۱۱۹

انصاریان دچار ایست تنفسی شد

ریه‌های انصاریان به صورت کامل درگیر کرونا است و متاسفانه وی بدون استفاده از دستگاه، قادر به تنفس نیست.

به گزارش ایمنا، ساعت ۶:۳۵ امروز سه شنبه ۱۴ بهمن علی انصاریان دچار ایست کامل تنفسی شده و به کما می‌رود. آنچه در گزارش پزشکی انصاریان آمده، این است که در این لحظه برای وی کد ۱۰۰ اعلام می‌شود. به منظور جلوگیری از ایست قلبی، اقدامات پزشکی انجام شده و انصاریان بلافاصله به دستگاه ونتیلاتور متصل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریه‌های انصاریان به صورت کامل درگیر کرونا است و متأسفانه وی بدون استفاده از دستگاه، قادر به تنفس نیست.

منبع: دانشجو

کد خبر 472441

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علی انصاریان کرونا علی انصاریان پنج ستاره علی انصاریان کرونا وضعیت جسمانی علی انصاریان علی انصاریان در دورهمی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو‌ها در این شرایط دچار تخلف ساکن می‌شوند

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به تخلفات ساکن و عدم آگاهی شهروندان از این نوع تخلف، گفت: توقف در فاصله ۱۵ متری تقاطع‌ها، شیرهای آتش نشانی و مراکز امدادی ممنوع است.

به گزارش مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی، در خصوص تعریف تخلفات ساکن توضیح داد و افزود: تخلف ساکن عبارت است از اینکه، راننده خودرو خود را در محلی نامناسب و غیرمجاز پارک کرده و یا در داخل خودرو می‌نشیند که باعث بروز بی نظمی و ایجاد ترافیک در عبور و مرور برای دیگر خودروها در آن محدوده می‌شود.

وی ادامه داد: در ماده ۱۶۳ آئین نامه راهنمایی و رانندگی به صراحت به این موضوع اشاره دارد، و محل‌هایی که توقف در آنها ممنوع اعلام شده را بیان داشته است.

سرهنگ شریفی گفت: شرکت‌کنندگان در آزمون آئین نامه هم به این نکته توجه داشته باشند که اگر سوالی در این خصوص بود، بدانند که توقف در حریم تقاطع‌ها در فاصله ۱۵ متری ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: حتی شیرهای آتش نشانی هم حریم دارند و توقف در حریم آنها به منظور دسترسی آتش‌نشانان در مواقع اضطراری ممنوع است.

وی گفت: اطراف چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، ورودی و خروجی مراکز امدادی مانند آتش نشانی و بیمارستان‌ها در فاصله ۱۵ متری آنها نیز ممنوع است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مردم عادی دیگر اجازه گزارش تخلف حجاب را ندارند؟ «حمل با جرثقیل» در حضور راننده ممنوع شد!/ ارسال پیامک برای رانندگان متخلف

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران
  • شیخ حسین انصاریان: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته شده است /چهارتا مشجد کنار حرم ها را ملاک نگیرید
  • متن کامل گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره کمبود دارو
  • توصیه‌های ایمنی پزشکی قانونی به شهروندان هنگام صاعقه
  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • خودرو‌ها در این شرایط دچار تخلف ساکن می‌شوند