Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در این تفاهم نامه ها که به امضای عزیز نجف پور، رییس واحد الکترونیکی، عزیز جوانپور، رئیس واحد تبریز، محمود پوریوسف رئیس واحد ارومیه و عباس گنجی قائم مقام معاونت بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی رسید رسید، مقرر شد شرایط تحصیل داوطلبان از ترکیه، آذربایجان و عراق در دانشگاه آزاد اسلامی تسهیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این تفاهم‌نامه ها، واحد الکترونیکی زیرساخت های آموزشی و زیرساخت آموزش آنلاین را برای تحصیل داوطلبان این منطقه استراتژیک فراهم کند. واحد تبریز و ارومیه نیز در زمینه جذب، هدایت تحصیلی، مشاوره و رفع موانع آموزشی پیشگام خواهد بود.

طبق این دو تفاهم نامه در ۵ سال آینده و در فاز اول، ۵۰ هزار دانشجو از ترکیه، آذربایجان و عراق، در دانشگاه آزاد اسلامی به صورت کاملا آنلاین تحصیل خواهند کرد.

تفاهم نامه همکاری واحد الکترونیکی با واحد تبریز و واحد ارومیه، پس از بحث های کارشناسی متعدد، به امضای عباس گنجی، عزیز نجف پور، جوانپور و محمود پوریوسف رسید. معاونت بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی نیز وظیفه نظارت بر تفاهم نامه های مذکور را بر عهده گرفت.

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی با تکیه بر سامانه های خود توانسته است زیرساخت های آموزش آنلاین کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی را فراهم آورد و هم اکنون بزرگترین دانشگاه مجازی در منطقه غرب آسیاست. این واحد با تکیه بر ظرفیت های زیرساختی خود، در تلاش است تا امکان برگزاری رشته ها و دوره های مشترک را با دانشگاه های استان های مرزی ایجاد نماید.

در جریان سفر هیات واحد الکترونیکی به تبریز، از امکانات دانشگاه تبریز بازدید به عمل آمد و این واحد از در جریان برنامه ریزی های صورت گرفته برای پاسخگویی به دانشجویان بین المللی قرار گرفت.

 نجف پور، ریاست واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن تاکید بر اجرایی شدن این تفاهم نامه، آمادگی واحد الکترونیکی را برای هر گونه همکاری با دیگر واحدهای دانشگاه اسلامی را اعلام کرد. وی به عنوان دبیر شورای فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی توسعه دیپلماسی علمی با کشورهای منطقه و جهان است. نجف پور تصریح کرد: دیپلماسی علمی فراگیر تنها از طریق بستر فضای مجازی قابلیت تحقق دارد. وی افزود: سیاست قطعی دانشگاه آزاد اسلامی، توسعه آموزش‌های مجازی در منطقه و جهان اسلام است.

گفتنی است سید محمد سادات اخوی، مدیر بین الملل واحد الکترونیکی نیز با جمعی از دانشجویان ترکیه ای دیدار کرد.

وی همچنین جلساتی با حضور دبیر هیات امنای استانی و مدیران بین الملل استان آذربایجان شرقی برگزار کرد تا مقدمات ایجاد این تفاهم نامه فراهم شود.

در طول این سفر معاونین مالی و اداری و معاون دانشجویی واحد الکترونیکی نیز حضور داشتند تا تمام ابعاد اجرایی این تفاهم سنجیده شود.

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1088456 برچسب‌ها آموزش مجازی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آموزش مجازی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی تفاهم نامه بین الملل نجف پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی