Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه: در دستگاه قضائی ما آنچه از خط امام شناختیم، اجرای عدالت به عنوان محوری‌ترین نقطه است و این موضوع به تبعیت از انبیا الهی مورد توجه و تأکید حضرت امام از قبل از پیروزی انقلاب بوده است به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در مراسم تجدیدمیثاق رئیس و مسئولان عالی قوه قضاییه با آرمان‌های امام راحل افزود: امروز در رفتار سیاسی و اجتماعی مقام معظم رهبری نیز شما توجه به مردم را می‌بینید که به قوه قضاییه، اجراییه و مقننه هم توجه به مردم را تاکید فرمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: همچنین رفع دغدغه‌های مردم و به حساب آوردن مردم جزو فرمایش‌های مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در ادامه افزود: امام راحل دین و امر دین و امور دنیا و آخرت مردم را احیا کرد.

وی گفت: در تبیین شخصیت امام راحل، مقام معظم رهبری فرمودند "امام شخصیتی تحول گرا و تحول خواه بود و در خداخواهی مردم و توجه به معنویت در میان مردم تحول ایجاد کرد".

رئیس قوه قضاییه افزود: تحولی که امام ایجاد کرد در احیای روحیه عدالت خواهی و حق خواهی در بین مردم بود و در روحیه ایثار و شهادت و خطرپذیری و مسئولیت پذیری در بین مردم نیز تحول ایجاد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی گفت: همچنین امام در ظلم ستیزی، استکبارستیزی در بین مردم و در پیوند بین سیاست و معنویت نیز تحولی ایجاد کرد.

وی افزود: در زمان ما سیاستمداران بسیاری هستند که معنویت را کنار گذاشتند و محصول سیاست بدون معنویت هم بسیاری از ظلم هاست که در این کره خاکی به مردم می‌شود و محصول سیاست بدون معنویت کلاهک‌های هسته‌ای و هفتاد سال ظلم به مردم فلسطین و بسیاری از تجاوز‌ها و بسیاری از اجحاف و ظلم‌ها شده است که امروز در این عالم رخ می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی گفت: امام راحل به ما سیاست همراه با معنویت را آموختند و ین روند احیا کردند و روحیه توجه به دیگران، فقرزدایی، توجه به محرومان را نیز به ما آموختند که نه فقط محرومان ایران اسلامی بلکه توجه به محرومان در همه عالم را نیز به ما آموختند و در واقع مظلومان و کسانی که مورد ستم در این عالم قرار گرفتند، امام همه آن‌ها را احیا کرد.

وی افزود: میثاق با امام میثاق با همه خوبی هاست و مسئولان و دولتمردان در این میثاق و پیوند بازنگاهی به آنچه شده است و آنچه باید بشود؛ باید داشته باشند و خط امامی‌ترین افراد کسانی هستند که شاخص‌های خط امام را به خوبی بشناسند و به این شاخص‌ها خوب عمل کنند و وفادار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی گفت: بهترین تبیین کننده خط امام امروز جانشین به حق امام، رهبر معظم انقلاب هستند که هم در رفتار و هم در سلوک، بنایش همواره احیا و زنده نگه داشتن خط امام راحل است و ما از سلوک رفتار ایشان باید خط امام را بیاموزیم و حفظ کنیم و زنده نگه داریم.   باید نگران کارآمدی نظام اداری در کشور بود
وی افزود: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام اداری در کشور بود و اگر نظام اداری کارآمدی خودش را نشان بدهد به یقین بدانید امید، نشاط و مشارکت را در دل مردم تضمین کرده است و در واقع مشارکت مردم یعنی افزایش سرمایه اجتماعی در بین مردم و کاری که حضرت امام راحل کردند.   امام شخصیتی تحول گرا و تحول خواه بود   رئیس قوه قضاییه در حرم مطهر امام خمینی (ره) همچنین گفت: رهبری فرمودند امام (ره) شخصیتی تحولگرا و تحول خواه بود.   حجت الاسلام رئیسی افزود: امام (ره) در خداخواهی و توجه به معنویت مردم، در احیا روحیه عدالت خواهی و حق خواهی در بین مردم تحول ایجاد کرد.

وی افزود: امام (ره) در ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در مردم در پیوند بین سیاست و معنویت تحول ایجاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: در زمان ما سیاستمداران بسیاری هستند که معنویت را کنار گذاشتند و محصول سیاست بی معنویت بسیاری از ظلم هاست که در این کره خاکی بر مردم می‌رود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   رئیس قوه قضاییه با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کرد.   در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی با حضور در کنار ضریح مطهر حضرت امام خمینی (ره) به مقام والای ایشان ادای احترام کرد.

رئیس دستگاه قضا سپس درباره ابعاد مختلف شخصیت بی نظیر انقلابی، دینی، علمی و سیاسی امام راحل (ره) سخنرانی کرد.

در این مراسم که مسئولان ارشد قوه قضاییه هم رئیس قوه قضاییه را همراهی می‌کردند، حجت الاسلام سیدحسن خمینی تولیت آستان امام خمینی (ره) هم حضور داشت.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   برچسب ها: تجدید میثاق ، رئیس قوه قضائیه ، حجت الاسلام رئیسی ، آزمان های امام ، حضور ، حرم مطهر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تجدید میثاق رئیس قوه قضائیه حجت الاسلام رئیسی حضور حرم مطهر حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه تحول ایجاد حجت الاسلام بین مردم امام خمینی امام راحل خط امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح سیاست های راهبردی سال جاری کانون در مرکز چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   زهرا آب سوران مدیرکل کانون استان با حضور در مرکز چالدران و دیدار با همکاران ضمن قدردانی از زحمات آنها، با بررسی عملکرد سال گذشته به بحث و گفت و گو نشست.

آب سوران در این دیدار به سه رویکرد مرکز محوری، نوجوان محوری و مخاطب محوری از سیاست های راهبردی کانون اشاره کرد و به پیش بینی برنامه های خلاق پیرامون سه محور تاکید نمود.

 اجرای طرح کانون مدرسه و فعالیت های عمومی، برگزاری کارگاه های تخصصی، فعالیت های کتاب محور، جشنواره ها، جذب و پایدارسازی اعضا، فعالیت های شاخص، دید نو در اجرای فعالیت ها، فعالیت های خانواده محور، فضاسازی، معیارهای مرکز موفق، کتابها و سرگرمی های جدید، بهره برداری از تجربیات و ایده های نو از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

در این ماموریت مدیرکل کانون استان  با حضور در شهرداری چالدران، پیرامون طرح های تعمیراتی  مرکز با شهردار شهرستان بحث و گفت و گو کرد.

بالازاده شهردار چالدران نیز ضمن تاکید بر فعالیت های فرهنگی و تأثیرگذاری آن در بین کودکان و نوجوانان از اعلام آمادگی شهرداری در حمایت از طرح های پیشنهادی کانون خبر داد.

دیگر خبرها

  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • نفرتی که امروز نسبت به صهیونیست‌ها ایجاد شده، تبدیل به نقطه پایان این رژیم کودک‌کش خواهد شد
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • تشریح سیاست های راهبردی سال جاری کانون در مرکز چالدران
  • عدالت و انسجام اجتماعی؛ مهمترین موضوعات محوری در قرآن