Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی گیلان روز سه شنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا افزود : این واحدها با هزینه های انجام شده در مجموع به مبلغ ۲۳۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

دکتر حسین نحوی نژاد اظهار داشت: از این مبلغ ۳۰ میلیارد ریال سهم سازمان بهزیستی، هفت میلیارد ریال سهم خیرین و ۱۹۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و سهم آورده متقاضی، قرارگاه خاتم الانبیاء، بسیج سازندگی و بنیاد مستضعفان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: از ابتدای اجرای طرح نهضت مسکن از سال ۸۸ تاکنون سه هزار و ۵۰۴ واحد مسکونی به مددجویان و معلولان فاقد مسکن تحت پوشش بهزیستی استان گیلان واگذار شده است.

مدیرکل بهزیستی گیلان تعداد واحدهای مسکونی افتتاح شده در سال جاری را ۶۴۹ واحد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۱۸۳  واحد به خانواده های دارای دو عضو معلول و ۴۶۶ واحد مسکونی به سایر افراد تحت پوشش بهزیستی فاقد مسکن تحویل شد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون ۷۹۶ واحد مسکونی برای خانواده های تحت پوشش بهزیستی فاقد مسکن در دست ساخت است.

بر اساس آخرین آمار ۶۵ هزار خانوار در گیلان به طور مستقیم از خدمات بهزیستی بهره می برند.

برچسب‌ها رشت گیلان سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان سازمان بهزیستی کشور رشت گیلان سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور میلیارد ریال واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش

تین نیوز

وزارت راه و شهرسازی در پاسخ به محتوای منتشر شده در خبرگزاری دانشجو اعلام کرد: در دولت سیزدهم تا کنون ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۲۸۱ واحد مسکونی در سراسر کشور اجرا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، متن کامل جوابیه ارسالی به خبرگزاری دانشجو در زیر آمده است.

جناب آقای هادی قاسمی

مدیر مسئول محترم خبرگزاری دانشجو

با سلام و احترام

     بدین وسیله پیرو انتشار مطلبی در صفحه نخست خبرگزاری دانشجو و سرویس اقتصادی راه و شهرسازی با کد خبر: ۱۱۳۹۴۷۳، تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳  با عنوان "گزارش|آمار بدون روتوش نهضت ملی مسکن/ ساخت ۴ میلیون مسکن شاید وقتی دیگر!"  طبق ماده 23 قانون مطبوعات توضیحات زیر برای انتشار ارسال می شود.

مستدعی است دستور فرمایید، مطالب ارائه شده عینا در همان صفحات و ستون و در تیتر اول با عنوان "ساخت مسکن به دو میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی رسید" به منظور تنویر افکار عمومی منتشر شود.

ساخت مسکن به نزدیک دو میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی رسید

خبرگزاری دانشجو با عنوان "گزارش| آمار بدون روتوش نهضت ملی مسکن/ ساخت ۴ میلیون مسکن شاید وقتی دیگر!"  ضمن اعلام دو مطلب " ظرف چند سال اخیر هیچ آمار دقیقی در رابطه با میزان پیشرفت نهضت ملی مسکن ارائه نشده است" و "توانسته است به ریز اطلاعات مرتبط با ساخت مسکن تا پایان دی ماه سال گذشته دسترسی پیدا کند" به اطلاع مخاطبان گرامی می رساند روزانه اخبار متعددی اعم از متن و گزارش تصویری و حتی فیلم با موضوع نهضت ملی مسکن در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به آدرس news.mrud.ir منتشر می شود که در تمامی رسانه های رسمی و غیررسمی نیز این محتواها  قابل دریافت است.

فارغ از هزاران محتوای منتشر شده، صرفا برای اثبات عدم رجوع خبرنگار به منبع مستند وزارت راه و شهرسازی در گزارش دهی اقدامات به اطلاع می رسد که آخرین وضعیت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن علاوه بر ارائه تفصیلی در سفر هیأت دولت به استان سمنان در جمع خبرنگاران،  در روز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -۱۸:۵۶ در گفتگوی خبرنگار پایگاه خبری با دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی news.mrud.ir/news/۱۶۳۸۹۲)) توسط این وزارتخانه به اطلاع عموم رسیده است.

به عبارتی خبرنگار محترم خبرگزاری دانشجو نه تنها برای دریافت آمار تماسی با مرکز ارتباطات وزارت راه و شهرسازی نداشته است؛ به پایگاه خبری وزارتخانه نیز مراجعه نکرده و فارغ از همه این موارد، به سرویس راه و شهرسازی خود خبرگزاری دانشجو هم مراجعه نداشته تا  خبر منتشر شده این خبرگزاری با کد خبر: ۱۱۴۱۳۹۸ و تاریخ انتشار: ۲۰:۱۹ - ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  (https://snn.ir/fa/news/۱۱۴۱۳۹۸) را که گزارشی از آخرین وضعیت طرح های نهضت ملی مسکن است را ببیند!

با توجه به کم توجهی خبرنگار حتی به مستندات منتشر شده در همان خبرگزاری دانشجو، برای اطلاع مجدد هم وطنان گرامی، آخرین اطلاعات اعلام شده وزارت راه و شهرسازی در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در زیر تقدیم می شود.

در دولت سیزدهم تا کنون ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۲۸۱ واحد مسکونی در سراسر کشور اجرا شده است. از این تعداد ۳۹۶ هزار و ۹۳۱ واحد مسکونی با واگذاری زمین رایگان در شهرها، طرح جوانی جمعیت و مشمولیت طرح های حایتی به متقاضیان صورت گرفته است.

همچنین ۷۹ هزار و ۱۰۴ واحد مسکونی به صورت واگذاری زمین اجاره ۹۹ ساله و ۷۱۳ هزار و ۵۸۶ واحد مسکونی به صورت انبوه سازی در حال اجرا است. ساخت ۲۵۴ هزار و ۱۴۶ واحد مسکونی توسط نیروهای مسلح آغاز و ۲۵۷ هزار و ۷۰۳ واحد مسکونی در بافت فرسوده آغاز شده است.

بنابر این گزارش ۱۹۸ هزار و ۶۱۵ واحد مسکونی شهری به صورت خودمالکی، ۴۹۰ هزار و ۸۲۸ واحد مسکونی روستایی در حال ساخت است.

همچنین از ۲۵۰ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش