Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@20:35:05 GMT

استعلام خلافی خودرو با بارکد در کسری از ثانیه!

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۲۶۱۶

استعلام خلافی خودرو با بارکد در کسری از ثانیه!

برای استعلام خلافی خودرو راه های زیادی وجود دارد اما برخی از روشها تنها برای استعلام و مشاهده خلافی خودرو قابل استفاده است و امکان پرداخت وجود ندارد. همچنین آفلاین بودن سامانه راهور و حذف با تاخیر جریمه های پرداخت شده از لیست خلافی ها از دیگر مشکلاتی است که رانندگان پس از پرداخت و تسویه جریمه ها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمتر از همه اینکه مهلت پرداخت قبض های جریمه رانندگی 60 روز از تاریخ صدور آن است. اگر جریمه های رانندگی در مهلت مقرر پرداخت نشوند، مبلغ جریمه دو برابر می شود. در ادامه قصد داریم راهی را معرفی کنیم که با کمترین مشکل خلافی خود را مشاهده و پرداخت کنید.

استعلام خلافی خودرو با برنامه شوفر

شوفر یکی از برنامه های استعلام و پرداخت خلافی خودرو است که امکانات زیادی دارد. از ویژگی های خوب این برنامه توسعه آن در دو نسخه اندروید و IOS است. برای دانلود نسخه اندروید  شوفر اینجا کلیک کنید.

برای دانلود نسخه IOS آن به سیبچه یا آی اپس مراجعه کنید.

شوفر چه ویژگی هایی دارد؟  مشاهده و پرداخت خلافی خودرو، موتور و کلیه وسایل نقلیه  استعلام قیمت خودرو دست دوم و صفر  پلاک پاب و مشاهده بدهی پلاک و عوارض پلاک  مشاهده نقشه طرح ترافیک تمام شهرها  نمایش جدول کامل نرخ تخلفات رانندگی  استعلام نمره منفی گواهینامه و جریمه رانندگی  آزمون های آنلاین آیین نامه رانندگی همراه با پاسخ  اعلام دوربین های زوج و فرد و دوربین کنترل سرعت  اعلام سرعت غیر مجاز با سرعت سنج از طریق جی پی اس  امکان پرداخت درون برنامه‏ ای جهت پرداخت های ایمن و آسان  ذخیره کارت ماشین های دلخواه برای استعلام و عدم نیاز به وارد کردن مجدد  نگهداری و امکان نمایش آخرین خلافی استعلام شده در برنامه بدون نیاز به اینترنت  امکان استفاده از ابزارهای مختلف، مانند گوش دادن به موسیقی، برقراری تماس و ... هنگام رانندگی

با شوفر چگونه خلافی بگیریم؟

برای گرفتن خلافی با شوفر کافیست بارکدپستی کارت ماشین یا کارت موتور را در برنامه وارد کنید و روی استعلام خلافی بزنید.

با یکبار وارد کردن اطلاعات دیگر احتیاجی به وارد کردن بارکد نیست و در دفعات بعد نیز می توانید خلافی را به راحتی استعلام کنید.

شوفر ریز خلافی خودرو را نمایش می دهد و می توانید از بین خلافی ها یک یا چند مورد را انتخاب و پرداخت کنید.

سایر روشهای مشاهده و استعلام خلافی خودرو

روش پیامکی از دیگر روشهای استعلام خلافی است. برای این منظور باید کد VIN را به سرشماره 1101202020 ارسال کنید. پیامکی برای تایید به شما ارسال می شود که پس از ارسال کد خواسته شده می توانید خلافی را دریافت کنید. اگر کد VIN  را با * بفرستید شناسه قبض و شناسه پرداخت نیز برای شما ارسال می شود که می توانید برای پرداخت خلافی از طریق عابر بانک یا برنامه های پرداخت قبض اقدام کنید. هزینه ارسال هر پیامک خلافی 350 تومان است.

مراجعه به پلیس راهور یکی دیگر از راه های استعلام خلافی است. اگر از روشهای دیگر موفق به استعلام خلافی نشدید می توانید به صورت حضوری به دفاتر پلیس+10 مراجعه و خلافی بگیرید.

هزینه استعلام خلافی در این دفاتر 8300 تومان است. به یاد داشته باشید که مدارک لازم مانند کارت خودرو و مدارک هویتی خود را همراه ببرید. همچنین اگر به صورت وضعیت خلافی اعتراض داشتید می توانید در دفاتر پلیس+10 اعتراض بزنید. معمولا ظرف 24 ساعت بررسی و نتیجه اعلام می شود.

آزمونهای آنلاین رانندگی در شوفر

یکی از بخشهای کاربردی شوفر، آزمون آنلاین آیین نامه رانندگی است که همراه با پاسخ است. اگر قصد گرفتن گواهینامه رانندگی دارید و خود را برای آزمون آیین نامه آماده می کنید برای تمرین می توانید از میان آزمونهای آنلاین انتخاب کنید، تمرین کنید و دانسته های خود را محک بزنید.

آزمون های آیین نامه شوفر شامل 24 آزمون آنلاین و در قسمتهای مختلف تشخیص راه های فرعی و اصلی، آشنایی با انواع وسایل نقلیه، تابلوها و علائم احتیاطی و خطر، تقدم عبور وسایل نقلیه در موقعیت های مختلف است که با پاسخ به آنها به سطح آمادگی بالایی برای شرکت در آزمون آیین نامه و قبولی در آن می رسید.

تعیین مقصر تصادف در شوفر

مقصریاب یکی دیگر از بخش های کاربردی شوفر است. در این بخش تصادفات به 5 دسته اصلی حق تقدم، فرعی به اصلی، دنده عقب، تصادف از جلو به عقب و میدان تقسیم شده است. با انتخاب هریک از این 5 مورد، موقعیت هایی که تصادف رخ می دهد به شما نمایش داده می شود که با انتخاب یک موقعیت، مقصر تصادف و ماده قانون مربوط به آن نمایش داده می شود.

استعلام قیمت خودر و نو و کارکرده در شوفر

اگر به دنبال قیمت روز خودرو خود هستید و یا قصد خرید خودرو دارید می توانید در این بخش قیمت روز خودرو را ببینید. قیمت انواع خودروهای داخلی و وارداتی بر اساس مدل موجود است. همچنین قیمت خودرو کارکرده براساس مشخصات مختلف مثل مدل، کیلومتر کارکرد، تخفیف بیمه، رنگ شدگی و قطعات تعویضی بدنه قابل استعلام است.

2121

کد خبر 1482319

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استعلام خلافی خودرو آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشخیص اقلام اصل از تقلبی تنها با اسکن یک بارکد

طبق اعلام مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران، تمامی شهروندان می‌توانند با «استعلام بارکد کالا» در سوپر اپلیکیشن پی پاد، به تمامی اطلاعات و کاتالوگ محصول مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

به گزارش مشرق از وزارت صمت، دسترسی به بانک اطلاتی مرجع مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران در سوپر اپلیکیشن پی پادتشخیص کالای اصل از تقلبی و اصالت سنجی محصولات همیشه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خریداران و دولت بوده است.

به‌منظور حل این مشکل و پاسخگویی به نگرانی‌های خریداران در زمینه اصالت کالا، مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران با شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد همکاری مشترکی را در این زمینه آغاز کرده است.

در این زمینه تمامی شهروندان می‌توانند با «استعلام بارکد کالا» در سوپر اپلیکیشن پی پاد، به تمامی اطلاعات و کاتالوگ محصول مورد نظر مانند وزن، نوع بسته‌بندی، برند و غیره، دسترسی پیدا کرده و از اصل بودن محصول و تقلبی نبودن آن اطمینان حاصل کنند تا احتمال خرید کالای تقلبی و قاچاق را به صفر برسانند.

مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران به‌عنوان یکی از نمایندگی‌های سازمان جهانی GS۱ در ایران، از سال ۷۴ فعالیت خود را در زمینه صدور کد و استانداردسازی اطلاعات کالا منطبق با استانداردهای جهانی آغاز کرده و به‌عنوان بانک معتبر و مرجع کالا و خدمات توسط شورای عالی انفورماتیک شناخته شده است و اقلامی که اطلاعات آن در این بانک ثبت شده باشد را می‌توان اصل شمرد.

در حال حاضر این بانک اطلاعاتی در اختیار تمامی مردم قرار گرفته و تمامی افراد می‌توانند تنها با اسکن بارکد محصولات در سوپر اپلیکیشن پی پاد از تمامی اطلاعات، کاتالوگ، مشخصات تامین کننده محصولات به‌صورت کاملا به روز و قابل اطمینان مطلع و از اصالت کالای خریداری شده اطمینان حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • عکس | این خودرو تله مرگ است!
  • راهنمای جامع پیگیری گذرنامه | استعلام شماره پاسپورت
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • تشخیص اقلام اصل از تقلبی تنها با اسکن یک بارکد
  • موعد پرداخت جریمه های رانندگی تغییر کند
  • توقیف خودرو با بیش از ۴۰ میلیون تومان خلافی در جاده‌های استان
  • ۲ فوتی و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی محور ساحلی بوشهر
  • آخرین جزییات از افزایش جرائم رانندگی و موعد پرداخت
  • آخرین جزئیات از افزایش جرائم رانندگی و موعد پرداخت
  • پیشنهاد یک متخصص حوزه ترافیک؛ زمان پرداخت جریمه‌های رانندگی تغییر کند