Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@23:41:26 GMT

پوستر سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۲۷۷۲

پوستر سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر رونمایی شد

پوستر سی و ششمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پوستر این دوره جشنواره در بازدید سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دبیرخانه جشنواره عصر دوشنبه 13 بهمن ماه با حضور سید مجتبی حسینی، معاون امورهنری، محمد اله یاری، مدیرکل دفتر موسیقی، حسن ریاحی، دبیر جشنواره و همایون امیرزاده، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیم شهریاری: به مشکلات معیشتی اهالی موسیقی رسیدگی کنید / اعتراض به رفتار غیرقانونی خانه موسیقی

پوستر سی و ششمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر را امید عسکری طراحی کرده که بیانگر شرایط امروز و تماشای اجراهای موسیقی از خانه‌ها است.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در بخش‌های رقابتی و غیررقابتی 28 بهمن تا سوم اسفندماه برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی، برنامه‌های دیگر این دوره جشنواره است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسیقی موسیقی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن

یوسف نیک انجام در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنز پهلو» یادمان کیومرث صابری فومنی ملقب به «گل آقا» منتشر شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود، افزود: داستان کوتاه طنز، کاریکاتور و کارتون، شعر طنز، طنز چند رسانه‌ای (محتوای شبکه‌های اجتماعی)، نثر طنز (طنز مطبوعاتی) و با موضوعات: انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، بسته شدن پنجره جمعیتی در آینده نزدیک و پیر شدن ایران، توهمات اپوزسیون جمهوری اسلامی ایران، ورزش به ویژه فوتبال، گرانی خودرو، خانه و کرایه خانه، مصائب اینترنت آفت‌های فضای مجازی (اعتیاد به گوشی، فود بلاگرها، بلاگرهای بی‌سواد، فیک نیوزها و …) جهان گردی ایرانی‌ها و ایران گردی جهانیان، صرفه جویی در مصرف آب و انرژی، بروکراسی اداری آزاد از بخش‌های این جشنواره است.

نیک انجام اضافه کرد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ به نشانی http://tanz.pressfestival.ir ارسال کنند.

گفتنی است؛ مراسم پایانی این جشنواره در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در شهر فومن، زادگاه مرحوم کیومرث صابری فومنی برگزار می‌شود.

کد خبر 6081666

دیگر خبرها

  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • «هیس، هیچی نیس!» از یک اردیبهشت به آنتن می‌رسد/ رونمایی از پوستر
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان