Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان در سومین روز از دهه مبارک‌ فجر زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش ویژه دانش آموزان شهر تویسرکان از طریق ویدئوکنفرانس توسط رئیس جمهور و با حضور معاون وزیر آموزش و ‌پرورش، استاندار همدان، نماینده مردم تویسرکان و فرماندار و مقامات و مسئولان شهرستان افتتاح شد.

حجت الاسلام حسن روحانی سه شنبه ۱۴ بهمن ماه در آیین مجازی افتتاحیه ضمن تبریک تولد مادر سادات حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: بسیار خوشحال هستیم که چنین پروژه های بزرگ و مفید به حال سلامت جوانان و جامعه در تویسرکان افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با بیان این موضوع که خاطرات تلخ و شیرینی از حضور در شهر تویسرکان در سال های قبل از انقلاب دارد، ضمن تبریک دهه فجر به مردم این شهرستان، از طریق ویدئوکنفرانس زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش شهر تویسرکان را افتتاح کرد.

وزیر آموزش و پرورش نیز در آیین مجازی افتتاحیه با بیان اینکه اصولاً ورزش دانش آموزی پایه و اساس تمام ورزش های همگانی، ملی و جهانی است، مطرح کرد: در همین ورزش های مدارس است که استعدادهای ورزشی شناخته شده و به المپیادهای ورزشی راه پیدا کرده و برای کشور کسب افتخار و مقام می کنند.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه ۱۲ و نیم میلیون نفر در کانال های مجازی آموزشی ورزشی به صورت موفق در حال فعالیت و کسب افتخار در میادین ورزشی کشوری و بین المللی هستند، افزود: در دولت یازدهم به ازای هر دانش آموزش یک‌و نیم برابر فضای آموزشی برای استفاده بهینه و ورزش استاندارد افزایش یافته است.

در حاشیه این مراسم، رئیس آموزش و پرورش شهرستان تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه این پروژه نخستین زمین چمن مصنوعی در مقیاس بزرگ وزرات آموزش و پرورش است، اظهار کرد: مساحت این زمین در حدود ۵۰۰۰ مترمربع است که هزینه ساخت این مکان افزون بر ۵۰۰ میلیون بود.

جواد اسدبگی گفت: ۳۰۰ میلیون از اعتبار مورد نیاز در سال ۹۶ را «چنگیز عابدی» یکی از خیرین تویسرکانی اهداء کرد و ۲۰۰ میلیون تومان باقیمانده را نیز آموزش و پرورش تویسرکان از محل درآمدهای خود پرداخت کرده است و ‌مابقی هزینه ها نیز توسط اداره کل نوسازی استان همدان پرداخت شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زمین چمن رئيس جمهور دهه فجر افتتاح پروژه در دهه فجر وزير آموزش و پرورش آموزش و پرورش زمین چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اعضا و مسئولان انجمن ورزش‌های همگانی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) در محل سالن جلسات با رییس فدراسیون دیدار کردند.   رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری در این دیدار به اعضای این انجمن گفت: هر وقت ورزش‌های همگانی رکود داشت، فعالیت‌های ورزش کارگری هم متوقف شد. بار‌ها هم گفتم که کار کردن در ورزش همگانی دواطلبانه است و هر فردی که در این مجموعه مسئولیت می‌پذیرد؛ باید چند برابر وقت خودش را برای انجمن بگذارد. اما نهایتاً در پایان کار، حس خوبی برای اعضای انجمن باقی می‌ماند.   وی با اشاره به اینکه تمرکزم روی انجمن ورزش‌های همگانی بسیار بالاست، اظهار داشت: پیشنهاد دارم که در تمامی ظرفیت‌های استان‌ها استفاده کنید و فعالیت‌ها تداوم داشته باشد. بر همین اساس دوشنبه‌های ورزش کارگری از سر گرفته شود، چون جامعه عظیمی را در برمی‌گیرد.   در پایان این دیدار، رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری احکام بهادران به عنوان (رئیس)، عسگری (دبیر)، شکری (آموزش)، محمدی (ورزش صبحگاهی) و برادری (مسئول کمیته یوگا) را اعطا کرد.   ضمناً آقایان عسگری و شکری به عنوان دبیر و مسئول آموزش، همکاری خودشان را با انجمن ورزش‌های همگانی کارگری کشور آغاز کردند.

دیگر خبرها

  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • ساخت ۵۵ زمین چمن مصنوعی و استخر دانش‌آموزی طی دو سال گذشته
  • آغاز مرحله دوم المپیاد دانش‌آموزی در استان اصفهان
  • افتتاح مجموعه ورزشی در بلوار شهید خداکرم قم
  • افتتاح مجموعه ورزشی مرحوم مهجوری در قم
  • افزایش۵۰ درصدی فضاهای ورزشی آموزش و پرورش
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • آموزش و پرورش به مشکلات معلمان مدارس استثنایی توجه کند