Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی تشنیزی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی گام دوم مبارزه با کرونا و الزامات سلامت محیط و کار در استخر‌های شنا در خصوص نحوه فعالیت استخر‌های ورزشی گفت: ۱۵ استخر استان پس از یک سال تعطیلی به‌زودی بازگشایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: قوانین سخت‌گیرانه‌ای همچون فعالیت استخر‌های شنا به صورت شیفتی و حداکثر دو ساعت در هر شیفت، تعیین تعداد خدمت‌گیران در استخر‌ها بین ۳۰ تا ۵۰ نفر بسته به مناطق زرد و آبی، گندزدایی تمامی سطوح، رختکن، دوش‌ها و وسایل پس از هر سانس و اجرای هر سانس با فاصله نیم ساعت و استفاده مستمر از هواکش برای بازگشایی استخر‌ها تعیین شده است.

بیشتر بخوانید

از کسب مقام سوم مسابقات پرذاتما تا نایب قهرمانی مسابقات دارت

تشنیزی با بیان اینکه استخر‌های ورزشی استان بیشترین خسارت را از شیوع ویروس کرونا متحمل شده اند، اضافه کرد: در مدت شیوع این ویروس، استخر‌های ورزشی به‌طور کامل تعطیل شدند و امکان انجام هیچ فعالیتی در محیط این استخر‌ها فراهم نبود و نگهداری از استخر‌ها حتی در شرایط تعطیلی نیز هزینه‌های بسیاری را به همراه داشت.

او ادامه داد: با وجود فراهم شدن زمینه بازگشایی سالن‌های ورزشی، همچنان خانواده‌ها از حضور جوانان و نوجوانان خود در مراکز عمومی و به ویژه فضا‌های ورزشی نگران هستند و ممکن است تا مدت‌ها از فعالیت دوباره استخر‌ها نیز استقبالی نشود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان استخر ورزشی دستورالعمل های بهداشتی استخر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۳۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری

(تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری