Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: طی 9ماهه امسال ارزش صادرات شرکت‌های تعاونی این استان به9میلیون و675هزار دلار رسید.
به گزارشروابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی افزود: عمده صادرات محصولات شرکتهای تعاونی استان به کشورهای عراق،ترکیه و ارمنستان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: یکی از سیاست ها و برنامه های بخش تعاون استان، توسعه صادراتو بازاریابی برای محصولات تولیدی تعاونی ها و تشکیل تعاونی های تخصصیصادرات و خدمات تجاری است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: درسطح کشور برای اولین بار میز صادرات بخش تعاون در استان زنجان راه اندازیشده است که در توسعه فعالیت‌های صادراتی شرکت‌های تعاونی بسیار موثر خواهدبود.
بر اساس اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان سال گذشتهمیزان صادرات تعاونی این استان بالغ بر 16 میلیون دلار و در سال 97 نیز بیشاز 19 میلیون دلار بود.
وجود چهار هزار و 572 تعاونی در استان زنجان
یوسفی از وجود چهار هزار و 572 تعاونی در استان زنجان خبر داد و افزود: از اینتعداد، یک هزار و 207 تعاونی فعال و سه هزار و 365 تعاونی هم در استانغیرفعال است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریحکرد: تاکنون 771 تعاونی در استان زنجان منحل شده است و شناسایی تعاونی‌هایغیرفعال هم ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی استان زنجان استان زنجان کل تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمیو یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

نیت شر پشت یک پیامک | مراقب این نوع پیامک‌ها باشید

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 846837 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن)

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت