Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@13:03:29 GMT

واکنش گزینه پرسپولیس پس از حضور در اسلواکی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۳۳۵۸

واکنش گزینه پرسپولیس پس از حضور در اسلواکی

ایمان سلیمی، مدافع فصل گذشته تراکتور با تیمی در لیگ اسلواکی پیوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایمان سلیمی ، مدافع فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور که گزینه پرسپولیس بود با عقد قراردادی به تیم «اس کی اف سرد» رده هفتمی در لیگ اسلواکی پیوست.

ایمان سلیمی پس از عقد قرارداد با باشگاه سِرِد اسلواکی در گفت‌وگویی کوتاه با رسانه رسمی این تیم اظهار کرد:

«از حضور در سِرِد خوشحال هستم و می‌خواهم توانایی‌هایم را در این باشگاه به نمایش بگذارم و به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور ایمان سلیمی تیم فوتبال تراکتور محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان مهدی طارمی کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، طبیعتا نام گزینه‌های زیادی برای جانشینی او مطرح شد که یکی از عجیب‌ترین آنها سعید دقیقی بود. خب البته دوست و دشمن اتفاق‌نظر دارند که شمس‌آذر قزوین در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر عملکرد تحسین‌برانگیزی داشته و حتما بخش مهمی از امتیاز این ماجرا مال دقیقی بوده است، اما این حجم از توجه به او هم کمی اغراق‌آمیز و شتاب‌آلود به‌نظر می‌رسد.

به علاوه بین ۲نیم‌فصل شایعه حضور دقیقی روی نیمکت مس رفسنجان مطرح شد که این مسئله در آن زمان تمرکز سرمربی شمس‌آذر و شاگردانش را به هم زد و باعث شد آنها مدتی نتایج ضعیف به‌دست بیاورند. حالا که شمس‌آذر دوباره جان گرفته، دیگر از این داستان‌ها درست نکنید و همه‌چیز را بگذارید برای آخر فصل.

کد خبر 845355 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش
  • دودستگی در بارسلونا با حمله تند گوندوگان
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • مراسم رژه روز ارتش در سراسر کشور/ رییسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت/ ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است/ امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست
  • یک مدافع استقلال قربانی آرمین سهرابیان!