Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال در برنامه فوتبال برتر تلاش کرد تا از این باشگاه حمایت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمود فکری شب گذشته در حالی به برنامه فوتبال برتر رفت که طی بیانیه رسمی این باشگاه، این برنامه تلویزیونی از سوی اعضای باشگاه از جمله کادرفنی مورد تحریم قرار گرفته بود و قرار نبود هیچ یک از آنها در این برنامه شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکری که حضورش در این برنامه با انتقادات فراوان از سوی هواداران استقلال همراه بود در جریان این برنامه با محمدحسین میثاقی هم برای لحظاتی چالش داشت تا به نوعی از تیمش حمایت کند.

سرمربی استقلال خطاب به میثاقی گفت: فقط در این مورد نیست. موارد مختلفی هست که حق باشگاه استقلال تضعیف می‌شود. شما خودتان که پرچم دار پرسپولیس هستید؟ مگر آقای گل محمدی و دوستان دیگر همیشه در برنامه شما هستند؟ ولی شما همیشه حمایت می‌کنید. من حق می‌دهم به هواداران استقلال. من که شخصا برای شما و برنامه شما احترام قائلم ولی استقلال هم میلیون‌ها طرفدار دارد. پرسپولیس شاید بیشتر طرفدار داشته باشد ولی وقتی این دو تیم بازی دارند، حجم زیادی از مردم درگیر بازی های این دو تیم می شوند. در کشورهای دیگر بخش خصوصی دارند ولی در ایران تلویزیون دولتی است. به هر حال هر تیمی جذابیت برنامه را بالا می برد.

میثاقی هم در پاسخ به فکری تلاش داشت تا نشان بدهد برنامه فوتبال برتر به تمامی تیم‌های لیگ برتری به یک چشم نگاه می‌کند؛ «به هر حال ما تمام تلاشمان این است که برای استقلال و بقیه تیم ها این شرایط را فراهم کنیم. شما هم با انرژی مثبت می توانید به هواداران حس خوبی بدهید.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمود فکری برنامه فوتبال برتر استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: یک هزار کودک سنندجی، شانزدهم فروردین به یاد کودکان مظلوم غزه در همایشی با عنوان «پیک عبادت» به همراه خانواده‌هایشان گرد هم می‌آیند تا در ماه مبارک رمضان با رنج کودکان فلسطینی همدردی و از آنها حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان، حمیدرضا گوهری اظهار کرد: دختران و پسران کردستانی با لباس محلی در این همایش گردهم می‌آیند تا اعلام کنند فرزندان امام شافعی (ره) در کردستان در بهار قرآن به یاد کودکان و نوجوانان غزه زادگاه امام شافعی (ره) هستند.

وی افزود: مجری برنامه خاله شادونه (ملیکا زارعی) است و علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، اهدای کتاب و برنامه‌های ویژه افطاری و افطار همزمان یک هزار کودک حاضر در همایش برگزار شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان ادامه داد: این همایش توسط کانون پرورش فکری استان و با همکاری دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه استانداری، شهرداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، صدا و سیما، شرکت برق، تربیت‌بدنی و هلال احمر ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر، روز پنجشنبه، شانزدهم فروردین در محل سالن آزادی سنندج برگزار می‌شود.

گوهری خاطرنشان کرد: این همایش هم‌زمان از صداوسیمای مرکز کردستان پخش خواهد شد و برنامه‌ریزی شده است که کودکان و خانواده‌های آنها با اتوبوس‌های شهرداری از ایستگاه‌های مشخص شده به محل برگزاری همایش منتقل شوند.

کد خبر 739961

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با حضور هواداران
  • استوری کنعانی زادگان؛ خدایا شکرت که هستی! + عکس
  • انصراف بانک ملت و تجارت از خرید استقلال و پرسپولیس!
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • پخش «سرزمین شعر» ویژه شب‌های قدر
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • شکیرا ول‌کن نیست: سیلی دوباره به صورت پیکه!‏