Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان پس از دیدار با رئیس فدراسیون بوکس کشور از حضور تیم بوکس استان کردستان در مسابقات فصل جدید لیگ برتر این رشته ورزشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حامد جولائی مدیرکل دستگاه ورزش و جوانان کردستان ظهر روز دوشنبه 13 بهمن ماه به منظور بررسی وضعیت بوکس استان و بررسی حضور بوکسورهای کردستانی در مسابقات لیگ برتر و رقابت های قهرمانی کشور سال آینده با "حسین ثوری" رئیس فدراسیون بوکس کشور دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  جولائی در این دیدار که در محل فدراسیون بوکس برگزار شد با بیان اینکه جوانان و نوجوانان کردستانی استعدادهای خوبی در رشته بوکس دارند، افزود؛ هم اکنون 2 بوکسور کردستانی در اردوی تیم ملی بوکس جوانان کشور حضور دارند و خود را برای رقابت های قهرمانی آسیا در سال آینده آماده می کنند.   وی خاطرنشان کرد؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن مسابقات قهرمانی کشور و استانی حضور ورزشکاران در لیگ های مختلف می تواند سطح آمادگی آنها را برای درخشش در میادین دیگر حفظ کند.   مدیرکل ورزش و جوانان به میزبانی های خوب استان کردستان از مسابقات قهرمانی کشور رشته بوکس در چند سال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت؛ با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و با همت هیات بوکس استان تلاش خواهیم کرد تا بوکسورهای کردستانی حضور موفقی در مسابقات لیگ برتر داشته باشند و از این راه بتوانند آمادگی خود برای مسابقات سطح ملی و بین المللی را حفظ کنند.   "حسین ثوری" رئیس فدراسیون بوکس نیز در این جلسه آمادگی خود را برای همکاری جهت حضور یک تیم خوب و آماده به نمایندگی از استان کردستان اعلام کرد و افزود؛ فدراسیون بوکس چندین مسابقه منطقه ایی و کشوری را به میزبانی کردستان برگزار کرد که می تواند این استان را یکی از استان های موفق در زمینه میزبانی رویدادهای ورزش بوکس کشور عنوان کرد.   گفتنی است؛ در پایان این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از حضور قطعی بوکسورهای این استان در رقابت های فصل آتی لیگ برتر کشور خبر داد و اذعان کرد؛ این تیم با حمایت مالی دستگاه ورزش و جوانان استان و با همت هیات کردستان در مسابقات حضور پیدا خواهد کرد.   با اعلام فدراسیون بوکس مسابقات لیگ برتر بزرگسالان کشور در نیمه نخست اسفندماه سال جاری به میزبانی اراک برگزار می شود. همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان به منظور گفتگو در خصوص وضعیت هیات پزشکی ورزشی کردستان با "دکتر غلامرضا نوروزی" رئیس این فدراسیون دیدار کرد.   "جولائی" پس از دیدار با رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از ساخت ساختمان و کلینیک تخصصی هیات پزشکی ورزشی استان کردستان خبر داد و گفت؛ در آینده نزدیک کلنگ احداث این پروژه در سنندج بر زمین زده خواهد شد.   وی تصریح کرد؛ این پروژه با مشارکت فدراسیون پزشکی ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان احداث می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوکس کردستان مدیرکل ورزش و جوانان جوانان کردستان استان کردستان رئیس فدراسیون فدراسیون بوکس پزشکی ورزشی بوکس کشور لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند

نصرالله پریچهره پنجشنبه شب در مجمع عمومی و سالیانه هیأت انجمن‌های ورزشی استان کردستان اظهار داشت: فضای ورزش استان آرامش بسیار خوبی دارد که مایه توسعه این حوزه می‌شود.

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی با اشاره به اهمیت حضور اسپانسر در هیأت‌های ورزشی بیان کرد: هیات‌ها باید مهارت جذب و نگهداری حامی مالی را کسب کنند و از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

وی بیان کرد: امیدواریم بزودی با تایید کمیسیون حقوق ورزشی مجلس، ۱۰۰ درصد هزینه‌های ورزشی بخش خصوصی شامل معافیت مالیاتی شود.

پریچهره از افزایش اعتبارات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در سال جاری خبر داد و گفت: آینده خوبی را برای این فدراسیون و هیات‌های زیرمجموعه آن پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه رشته‌های نوپا در این فدراسیون آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند، افزود: استان کردستان نیز ظرفیت‌های خوبی دارد و خوشبختانه همدلی موجود در این حوزه کم‌نظیر و تاثیرگذار است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این مجمع گفت: بیشتر مشکلات ورزش استان بیشتر به بحث مالی و سپس به زیرساخت‌ها برمی‌گردد.

آمنه غلام‌ویسی با بیان اینکه در آیین‌نامه فدراسیون برای تامین اعتبار مالی هیات‌ها ۱۰ محل مشخص شده است بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان فقط یکی از این محل‌هاست و می‌طلبد از دیگر محل‌های اعتباری بهره گرفته شود.

وی اظهار کرد: اگرچه ما وظیفه داریم که خدمتگزار باشیم، اما اعتبارات پولی برای کمک به هیأت‌های ورزشی جوابگو نیست.

غلام‌ویسی در ادامه از کمک ۴۹ میلیون تومانی به هیأت انجمن‌های ورزشی استان خبر داد و گفت: و هیات‌ها به دنبال ایجاد درآمد پایدار باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان