Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@09:01:34 GMT

فراخوان جشنواره آنلابن ملی «فجرآنه» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۴۸۸۴

فراخوان جشنواره آنلابن ملی «فجرآنه» منتشر شد

دبیر جشنواره ملی فرهنگی هنری آنلاین «فجرآنه» از انتشار فراخوان این جشنواره ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: این جشنواره در هشت بخش برگزار می‌شود.

«میترا تقی‌نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: جشنواره ملی فرهنگی هنری آنلاین «فجرآنه» رویدادی هنری ویژه کودک و نوجوان در هشت بخش شعرخوانی، قصه‌گویی، داستان‌نویسی، نامه‌ای به سردار دل‌ها، روزنامه‌دیواری، کاریکاتور، نقاشی روی ماسک و نمایش عروسکی است که در سطح کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر جشنواره ملی فرهنگی هنری آنلاین «فجرآنه» افزود: این جشنواره سومین رویداد ملی وسکه در بحران جهانی کرونا است که این بار با رویکردی متفاوت برای کودکان ‌و نوجوانان با شعار «مراقب من باش» برگزار می‌شود.

 

وی اضافه کرد: این جشنواره سعی دارد ضمن ایجاد بستری برای ادامه فعالیت بخش وسیعی از جامعه هنری محتوای مناسبی برای کاربران فضای آنلاین ایجاد و استعدادهای ناشناخته را معرفی و امکانی برای فعالیت استعدادهای موجود ایجاد کند.

 

تقی‌نژاد با اشاره به شرایط پذیرش آثار دربخش‌های مختلف جشنواره تصریح کرد: آثار بخش شعرخوانی، قصه گویی و نمایش عروسکی به صورت فایل ویدیویی قابل بررسی هستند و موضوع برای این بخش‌ها آزاد و مدت زمان ضبط ویدیو حداکثر پنج دقیقه است.

 

وی خاطر نشان کرد: در بخش داستان‌نویسی و نامه‌ای به سردار دل‌ها آثار به صورت فایل pdf  و تعداد کلمات باید حداکثر پنج هزار کلمه باشد و موضوع آن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

 

دبیر جشنواره ملی فرهنگی هنری آنلاین «فجرآنه» ابراز کرد: در بخش روزنامه دیواری، کاریکاتور و نقاشی روی ماسک، آثار به صورت فایل عکس و با رعایت موضوعات درج شده قابل بررسی خواهد بود که موضوعات آنها در بخش کاریکاتور (کرونا، دهه فجر)، نقاشی فقط روی ماسک (کرونا) و روزنامه‌دیواری (مدافعان سلامت) است.

 

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان جهت ارسال آثار می‌توانند تا ۳۰ بهمن از طریق صفحه رسمی اینستاگرام جشنواره به آدرس vaskeh.festival با دبیرخانه در ارتباط باشید عنوان کرد: مشخصات، آدرس پستی و شماره همراه به پیوست ارسال و رده سنی اثر هنگام ارسال ذکر شود.

 

تقی‌نژاد به داوران این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: داوری بخش شعرخوانی و قصه‌گویی را محمدرضا خردمند، فرانک یوسفی، محمد رسول حق‌دوست و مهدی منصوری، داوری بخش نمایش عروسکی را علیرضا خمسه، یوسف تیموری، احمد آکشته، سروش مداح و مهدی درویش، داوری بخش داستان‌نویسی و نامه‌نویسی را لیلا جعفری، احمد خدادوست و حمیرا خدابنده و داوری بخش نقاشی، کاریکاتور و روزنامه‌دیواری را پری صحرا، زیبا صرافی و رقیه کشتکار بر عهده دارند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه دبیر اجرایی این جشنواره بر عهده میثم شهابی، دبیر هنری مهدی احمدی‌مقدم و دبیر فرهنگی اسلام غسالی است یاد آور شد: همچنین مسئول ستاد جشنواره ساناز تقی‌نژاد، روابط عمومی لیلا برجی و گرافیست و بولتن نیز بر عهده ندا صفاران است.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتشار فراخوان روزنامه دیواری داوری بخش تقی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد

سید مهدی حسینی،رئیس حوزه هنری قم گفت: نمایش «راز» به نویسندگی و کارگردانی نرگس اسماعیلی از مسجد چهارده معصوم و نمایش «مرد شامی» نوشته علی‌اصغر ایمان‌زاده به کارگردانی محمدرضا جهانبخت از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دو اثر منتخب از استان قم است که در مرحله سراسری همایش بچه‌های مسجد حاضر خواهند بود.

وی بیان داشت: ۱۳ اثر حاضر در مرحله سراسری همایش بچه‌های مسجد از میان ۱۸۰ اثر متقاضی حضور در همایش و پس از بازبینی توسط داوران انتخاب شده‌اند.

رئیس حوزه هنری استان قم خاطرنشان کرد: آثار منتخب در مرحله نهایی جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: حمایت از هنرمندان انقلابی و مسجدی از اولویت‌های مهم هنری استان قم در حمایت از تولید آثار فاخر است.

حسینی گفت: این جشنواره متمایز و هدفمند، فرصتی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های گسترده‌ فضای فرهنگی و هنری مساجد و گروه‌های مذهبی در راستای پرورش استعدادهای هنری جوانان انقلابی و ترویج فرهنگ دینی با زبان هنرهای نمایشی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد