Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا، با مرور آمار منتشر شده از سوی روابط عمومی معاونت امور هنری، مشخص می‌گردد که در سامانه صدور کارت صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاه های آزاد هنری ۱۴ هزار و ۳۴ نفر ثبت نام کرده اند که این میزان نسبت به سال گذشته سه برابر رشد داشته است.

آمار منتشر شده از سوی روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت ارشاد حکایت از آن دارد که تا به امروز هزار و ۷۰۰ کارت صلاحیت تدریس برای قبول شدگان در آزمون و مدیران مسئول آموزشگاه های آزاد هنری صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش حاکیست، متقاضیان دریافت کارت صلاحیت تدریس در آموزشگاه های آزاد هنری در رشته های موسیقی،  تجسمی، نمایشی، خوشنویسی و هنرهای سنتی  پس از ثبت نام در سامانه به نشانی: aes.farhang.gov.ir براساس زمان بندی در آزمون هایی که به صورت آنلاین برگزار می شود؛ شرکت می کنند.

لازم به ذکر است براساس قانون، هنرآموزان (مدرسان هنر) برای تدریس در آموزشگاه های آزاد هنری باید دارای کارت صلاحیت تدریس باشند.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دفتر موسیقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دفتر موسیقی اخبار کنکور آموزشگاه های آزاد هنری کارت صلاحیت تدریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد ماده ۱۶ در سطح آذربایجان‌غربی هشت‌ونیم برابر افزایش پیدا کرده است که با تکمیل کمپ میاندوآب ۱۱ برابر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، پروین محمدپوری، امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب اظهار کرد: ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد ماده ۱۶ در سطح آذربایجان‌غربی هشت‌ونیم برابر افزایش پیدا کرده است که با تکمیل کمپ میاندوآب ۱۱ برابر خواهد شد.

وی افزود: اگر بنا بر افزایش ظرفیت کمپ ماده ۱۶ میاندوآب باشد، این اقامتگاه باید از نظر اماکن و تجهیزات تکمیل شود که این امر نیازمند تأمین اعتبار است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: حلقه مفقوده در زنجیره درمان معتادان، حمایت اجتماعی است.

محمدپوری ادامه داد: اگر بتوانیم با استفاده از اعتبارات دولتی و ظرفیت خیران و حامیان، در کنار کمپ‌های ترک اعتیاد کارگاه‌های اشتغال‌زایی ایجاد کنیم، می‌توانیم معضل اعتیاد را تا حد زیادی کنترل کنیم.

کد خبر 746891

دیگر خبرها

  • افزایش دو برابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است
  • افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون برای واگذاری استقلال وپرسپولیس
  • آیین تکریم و معارفه معاونت امور بین‌الملل بنیاد سعدی
  • آغاز برداشت خوشه های طلایی در خراسان جنوبی 
  • راهکار‌های سند تحول قوه قضائیه برای رفع مشکل غیرمتقن بودن آرا و تصمیمات قضایی
  • از تخصصی کردن فرآیندهای رسیدگی تا استفاده بهینه از مراجع نظارتی
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز فنی و حرفه ای برای تحقق شعار سال
  • خریدارهای باشگاه استقلال مشخص شدند