Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حمید ملانوری» روز سه‌شنبه در نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان خراسان جنوبی با گرامیداشت دهه فجر افزود: دهه فجر یادآور حضور، مشارکت، ایثارگری‌ها و سرمایه‌گذاری مردم برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ سرمایه‌گذاری‌های خاص که از جنس جوانان و خانواده‌های آنان بود.

وی به هدف اصلی امام خمینی (ره) و مردم از شکل‌گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هدف مردم از انقلاب اسلامی، استقرار حکومتی اسلامی و الهی بر مبنای احکام اسلامی بود و اینکه مردم در حکومتی زندگی کنند که میراث آن بر مبنای رفتار اسلامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی، امانتداری را از شاخص‌های اصلی بانک‌ها برشمرد و افزود: شبکه بانک‌ها به صورت تخصصی شکل گرفته تا منابع و سرمایه‌های مردمی را در راستای صرفه و صلاح منطقه، هزینه کند.

وی به نقش ویژه بانک‌ها در توسعه هر منطقه اشاره کرد و گفت: امروزه منابع در اختیار بانک‌ها نه تنها در بنگاه‌های تولیدی بلکه در بخش‌های کشاورزی، مسکن، آب ، برق، گاز و صرفا در زمینه توسعه هزینه می‌شوند.

ملانوری تصریح کرد: بانک‌ها باید براساس دولت محلی برای جذب منابع و در راستای صرفه و صلاح منطقه، به نیابت از مردم اقدام کنند زیرا هنوز ممکن است در برخی از مردم تفکر توسعه‌ای شکل نگرفته باشد.

وی افزود: در کنار ترویج تفکر توسعه‌ای، قدرت ریسک‌پذیری در سرمایه‌گذاری در راستای تولید نیز باید در مردم افزایش پیدا کند.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی به پر رونق بودن سیستم بانکی در استان اشاره کرد و گفت: توسعه زمانی محقق می‌شود که سرمایه‌های بانکی در مسیر تولید قرار گیرند.

وی با یادآوری تشکیل ستاد توسعه خاوران در خراسان جنوبی افزود: هدف ما از راه‌اندازی این ستاد، بهره‌گیری از سرمایه‌های بخش خصوصی  در جهت توسعه متوازن، همه‌جانبه و پایدار استان است.

ملانوری تاکید کرد: برای ثروت‌آفرینی باید تمامی منابع استان در راستای رفاه منطقه هزینه شود.

وی به قابلیت‌های متنوع استان در حوزه سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: خراسان جنوبی از استعدادهای سرشار در بخش‌های مرز، کشاورزی، گردشگری، معادن و سایر حوزه‌ها برخوردار است که باید از آنها برای توسعه همه‌جانبه استان به درستی استفاده شود.

استاندار خراسان جنوبی به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی  و تاکید مقام معظم رهبری بر مردمی کردن اقتصاد اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی ما در استان نیز بر همین مبنا است.

وی از کسب رتبه برتر استان در پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای آسیب‌دیده از کرونا در سطح کشور گفت و اظهار داشت: با هم‌افزایی بانک‌ها، در زمینه حمایت از واحدهای آسیب‌دیده از کرونا، به درستی عمل شد و نتیجه آن کسب رتبه برتر استان در سطح کشور بود. 

ملانوری از کمیسیون هماهنگی بانک‌ها خواست، در جلساتی جداگانه با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی همچنین دستگاه‌های نظارتی درخصوص طرح‌ها، چالش‌های پیش روی آنها و سایر موضوعات به بحث و تبادل نظر بپردازند.

وی تصریح کرد: تنها راه تحقق توسعه در استان حرکت‌های جهادی با کمک مردم است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی حمید ملانوری توسعه اقتصادی خراسان جنوبی سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی حمید ملانوری توسعه اقتصادی تسهیلات بانکی حمید ملانوری توسعه اقتصادی خراسان جنوبی سرمایه گذاری اخبار کنکور اشاره کرد و گفت سرمایه گذاری خراسان جنوبی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل ممکن رسیده و عدالت‌محوری سرلوحه کار عملی ما باشد. مردم از پرداخت مالیات ناراحت نیستند اما تبعیض و نوع خدماتی که می‌گیرند از عوامل مهم دلخوری  و ناراحتی مردم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار محمدرضا مهدوی در دیدار علی کریمدادی مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی که به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: حاکمیت و دولت برای اجرای طرح‌های عمومی و خدماتی و عمرانی باید منابع پایدار داشته باشد و مالیات یکی از مهمترین و اصلی‌ترین منابع قابل برنامه‌ریزی و پایدار است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: باید تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف به حداقل ممکن رسیده و عدالت‌محوری سرلوحه کار عملی ما باشد. مردم ما از پرداخت مالیات ناراحت نیستند، اما تبعیض و نوع خدماتی که می‌گیرند از عوامل مهم دلخوری  و ناراحتی مردم است. 

وی گفت: در تمامی طرح ها و برنامه‌ها باید افراد ضعیف جامعه نیز به درستی دیده شوند و برنامه‌ریزی و اقدام لازم برای بهبود زندگی و معیشت ایشان صورت پذیرد. سوخت و بسیاری از منابع و معادن کشور، متعلق به همه و عموم مردم کشور و حتی نسل‌های بعدی است و باید از مزایای آن بهره‌مند شوند. 

مهدوی درباره حمله موفقیت آمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل غاصب گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح کشور نشان داد که با تبعیت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب، به دنبال دفاع از حریم و امنیت مردم کشور است و در تمامی عرصه‌ها برای رفع مسائل و مشکلات مردم از پای نمی‌نشیند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: یکی از کمبودهایی که ما در بخش‌های مختلف شاهد هستیم مدیریت و نیروی کاری قاطع و انقلابی است که برای خدمتگزاری به مردم سر از پا نشناسد و سیره و الگوی شهدای گرانقدر مانند شهید کاوه و شهید سلیمانی، اسوه‌های رفتاری و عملی هستند که نسل‌های بعد از انقلاب آنها را درک کرده‌اند. 

وی بیان کرد: تقوا، جسارت، تعهد، تخصص و پویایی و نشاط از اصولی است که رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) از ما انتظار دارند و ما برای عقب نماندن از حرکت پرشتاب جامعه جهانی به سمت ظهور منجی عالم بشریت و کسب سعادت واقعی باید خود را به عنوان یک سرباز واقعی در ولایت ذوب کنیم و این الگو را تمرین و ترویج کنیم و این تفکر و همراهی و همدلی مردم و مسئولان با تکیه بر فرامین مقام معظم رهبری در کشور است که تاکنون معادلات و نقشه‌های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را نقش بر آب کرده است.

رشد 63 درصدی درآمد مالیاتی به حساب شهرداری‌های خراسان جنوبی

علی کریمدادی نیز در این دیدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جهانیان و مظلومان عالم نشان داده است که یک پدیده و موهبت الهی برای  مقابله‌ با دشمنان قسم خورده در تمامی جبهه‌ها و مشکل گشایی از زندگی مردم در تمامی عرصه‌ها است تا روحیه جهاد و مقاومت و پویایی و نشاط و حق طلبی و شهادت برای حفظ و صیانت از اسلام ناب محمدی(ص) و تحقق حکومت مهدوی (عج) در زندگی عموم مردم  و جوامع نهادینه شود.

وی با تبیین و گزارش مصارف و هزینه کرد مالیات در استان خراسان جنوبی اظهار داشت: سال گذشته از محل درآمدهای مالیاتی وصول شده، 4 هزار و 472 میلیارد ریال مستقیماً به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری استان واریز شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن 63 درصد رشد داشته است. از این مبلغ 2 هزار و 526 میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها، یک هزار و 370 میلیارد ریال به حساب دهیاری‌ها،  128 میلیارد ریال به حساب روستاهای فاقد دهیاری و 448 میلیارد ریال به حساب مناطق عشایری به صورت مستقیم واریز شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی بیان کرد: سال گذشته از محل درآمدهای مالیاتی 159 میلیارد ریال به عنوان سهم توسعه ورزش مدارس، ورزش همگانی، ورزش روستایی و عشایری ورزش بانوان و زیرساخت‌های ورزش به ویژه در حوزه معلولان و جانبازان، 209 میلیارد ریال به عنوان سهم مسجد، کتابخانه، روشنایی محیط، پایگاه بسیج، پاسگاه و کلانتری در سکونتگاه‌های غیر رسمی استان و یک‌هزار و 632 میلیارد ریال به عنوان سهم مالیات سلامت به حساب دستگاه‌های اجرایی متولی جهت هزینه کرد در استان واریز شده است.  

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • مردمی سازی اقتصاد در استان بوشهر عملیاتی شده است
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • خرد شدن پنجه‌های عقاب در ریگزار طبس/ روزی که وعده صادق محقق شد
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد