Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو روز بعد از پایان رقابت های شطرنج تاتا استیل و اتفاقات روی داده روز پایانی آن بالاخره مسوولین رقابت ها از نابغه ایرانی رسماً عذرخواهی کردند.

به گزاش برنا؛ علیرضا فیروزجا دردور پایانی رقابت های تاتااستیل به خاطر رفتار غیر حرفه ای مسئولان برگزاری مسابقه اعتراض و ابراز ناراحتی کرد.

موضوع از این قرار است که در دور پایانی تاتااستیل (بعد از پایان دیگر رقابت ها) و پس از آن که مشخص شد علیرضا فیروزجا با کسب برد برابر ویتاشک لهستانی امکان قهرمانی و حضور در تای بریک را ندارد؛ مسئولان تصمیم گرفتند قبل از پایان رقابت فیروزجا، برای برگزاری تای بریک اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع نه تنها تمرکز این شطرنج باز را بهم زد بلکه در ادامه مسئولان از او و حریفش خواستند تا میز خود را هم عوض کنند! همین موضوع سبب شد علیرضا فیروزجا که در موقعیت پیروزی برابر حریف بود بازی را با تساوی به پایان برساند.

بعد از این اتفاق هیکارو ناکامورا شطرنج باز مطرح آمریکایی در چندین نوبت به حمایت از فیروزجا پرداخت و با انتقادات تند به مسئولان اقدام آن ها را مضحک خواند و حتی هشتگ "عدالت برای علیرضا" را نیز راه انداخت که مورد توجه  قرار گرفت و بسیاری از کاربران توییتر نیز این هشتگ را بازنشر کردند.

ناکامورا نه تنها در توییتر بلکه در یک ویدیو به صورت مفصل به این موضوع پرداخت و حمایت خود را از فیروزجا ادامه داد.

بعد از این انتقادات مسئولان برگزاری رقابت های تاتااستیل با انتشار بیانیه ای رسما از علیرضا فیروزجا عذرخواهی کردند.

آن ها در این بیانیه با ابراز پشیمانی و تاسف فراوان از اقدام خود اعلام کردند که فارغ از برد و باخت شطرنج بازان برای همه آن ها احترام قائل هستند و می دانند که رفتار آن ها علیرضا را آشفته کرده است.

در خاتمه بیانیه آمده است: این مسئله به صورت کامل برای هر دو شطرنج باز توضیح داده شده و از آن ها عذرخواهی نیز صورت گرفته است.

مسئولان این رقابت های معتبر اعلام کردند که برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقی در آینده، شرایط برگزاری تای بریک را بیش از قبل مورد بررسی قرار می دهند.

با وجود این عذرخواهی رسمی از علیرضا فیروزجا اما این موضوع هیچ سودی برای او نخواهد داشت چرا که کسب پیروزی در آن مسابقه به مانند آن چه که ناکامورا تاکید کرد هم از لحاظ ریتینگ و هم جایزه به سود فیروزجا بود.

بسیاری از کاربران صفحه تاتااستیل نیز این بیانیه را بی فایده خوانند و برخی نیز معتقد اعلام کردند که این اتفاق برای همیشه در تاریخ رقابت ها باقی خواهد ماند.

عده ای با وجود تمجید از صدور این بیانیه برای حفظ احترام دو شطرنج باز، آن را برای علیرضا ناکافی دانستند و یکی از کاربران پیشنهاد کرد برای جبران این اتفاق، فیروزجا برای حضور در "گرند چس تور" ۲۰۲۱ مورد حمایت قرار بگیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شطرنج فیروز جا علیرضا فیروزجا شطرنج باز رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابلوسازی ارزان قیمت در تهران و سراسر کشور

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اگر شما صاحب یک کسب و کار یا یک مغازه هستید و قصد سفارش و طراحی یک تابلوی تبلیغاتی مناسب و اقتصادی برای خود دارید و اگر به دنبال قیمت به صرفه برای ساخت این تابلوها هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید زیرا تابلوسازی ای را به شما معرفی میکنیم که از لحاظ دسته اول بودن ، مطمعن بوده و یک تابلوی با کیفیت و قیمت مناسب برای شما اجرا میکنند.

تابلوسازی ارزان قیمت تابلوشد

تابلوسازی تابلوشد یکی از تابلوسازی های دسته اول استان تهران و سراسر کشور میباشد که خدمات این تابلوسازی در تهران و سراسر کشور به مشتریان و صاحبان کسب و کار ، ارائه میشود. این تابلوسازی واقع در استان تهران ، بازار بزرگ آهن مکان ، فاز هشت مرکزی ، پلاک 1950 میباشد. این تابلوسازی با ارائه انواع خدمات ساخت تابلوهای تبلیغاتی اعم از تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو کامپوزیت ، تابلو نئون و انواع و اقسام تابلوهای تبلیغاتی دیگر ، با قیمت به صرفه و اقتصادی ، توانسته است که رضایت مشتریان خود و صاحبان کسب و کار بسیاری را جلب کند.

قیمت تابلو چلنیوم در تابلوسازی تابلوشد

قیمت تابلوهای ساخته شده در تابلوسازی تابلو شد اعم از قیمت تابلو چلنیوم ، بسیار به صرفه تر از تابلوسازی های دیگر میباشد به دلیل اینکه تابلوسازی تابلوشد ، سازنده دست اول تابلوهای تبلیغاتی میباشد و دارای کارگاه تولیدی انبوه هست. 

همانطور که میدانید قیمت تابلو چلنیوم بر اساس فاکتورهای معینی تأیین میگردد مانند:

اندازه و نوع تابلو چلنیوم سفارش شده توسط مشتری

اندازه قطر قلم حروف سفارش داده شده توسط مشتری ، بسته به نوع فونت سفارشی

نوع زیرسازه تابلو و نوع نور حروف چلنیوم 

کیفیت متریال استفاده شده در تابلو چلنیوم

بازه قیمت تابلو چلنیوم در تابلوسازی تابلوشد از متری 250/000 الی 350/000 میباشد، شما میتوانید برای استعلام قیمت دقیق این تابلوها با مشاورین در تابلوسازی تابلوشد در ارتباط باشید.

قیمت تابلو استیل در تابلوسازی تابلوشد 

همانطور که در بالا گفته شد دیگر نیازی نیست برای ساخت تابلو استیل خود با تابلوسازی های دسته دوم و واسطه همکاری کنید و با قیمت های بالا ، تابلو استیل خود را بسازید. شما میتوانید برای ساخت تابلو استیل مخصوص مغازه و یا کسب و کار خود ، با تابلوسازی تابلوشد که یکی از تابلوسازی های دسته اول میباشد و دارای کارگاه تولیدی انبوه انواع حروف تابلوهای تبلیغاتی هست، همراه باشید تا با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تابلوهای خود را سفارش دهید.

قیمت تابلو استیل بر اساس فاکتورهای معینی تأیین میشود:

اندازه و طرح سفارشی تابلو استیل 

اندازه قطر قلم سفارش داده شده توسط مشتری ، بسته به نوع فونت سفارشی

نوع تابلو استیل انتخاب شده اعم از تابلو استیل بدون نور ، تابلو استیل نوراَندریک و...

نوع و اندازه زیرسازه تابلو استیل

قیمت ساخت تابلو استیل در تابلوسازی تابلوشد از متری 200/000 تومان الی 300/000 تومان میباشد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام دقیق قیمت تابلو استیل با مشاورین در تابلوسازی تابلوشد همراه باشید.

قیمت تابلو کامپوزیت در تابلوسازی تابلوشد

قیمت تابلو کامپوزیت در تابلوسازی تابلوشد به دلیل وصل بودن این گروه تابلوسازی به صنعت ورق های کامپوزیت و نمای کامپوزیت ساختمان ، بسیار ارزان قیمت تر از تابلوسازی های دسته دوم و واسطه میباشد. تابلو کامپوزیت که معمولاً برای زیرسازی تابلوهای تبلیغاتی مغازه ها به کار میروند از مزایا و ویژگی های بسیاری برخوردار میباشند. از جمله این مزایا و ویژگی ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

استحکام بالا در آب و هوای نامطلوب 

استحکام بالا در برابر ضربه و فشار 

ضد آب و ضد زنگ

عایق دما و صدا 

سازگار با محیط زیست 

قیمت تابلو کامپوزیت بر اساس فاکتورهایی معینی مانند : اندازه تابلو کامپوزیت سفارش داده شده ، کیفیت و متریال استفاده شده در تابلو کامپوزیت ، اندازه زیرسازه استفاده شده برای ساخت تابلو و نوع برند ورق کامپوزیت استفاده شده ، تأیین میگردد. بازه قیمتی این تابلوها از 1/200/000 تومان الی 1/500/000 تومان میباشد. شما میتوانید برای ثبت سفارش و استعلام قیمت با شماره 09126007649 تماس حال فرمایید تا مشاورین در تابلوشد شما را در ساخت یک تابلوی تبلیغاتی درجه یک و مدرن راهنمایی کنند.

تابلوسازی تابلوشد

گروه تابلوسازی تابلوشد با داشتن سابقه بیش از 10 سال در حوزه تابلوسازی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی در استان تهران و سراسر کشور به یکی از قطب های بزرگ ساخت تابلوهای تبلیغاتی در کشور تبدیل شده است شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت تابلوسازی تابلوشد در ارتباط باشید و یا از طریق شماره های تماس درج شده در این مقاله با مشاورین تابلوسازی تابلوشد در ارتباط باشید.

شماره تماس : 09126007649

آدرس : تهران ، بازار بزرگ آهن مکان ، فاز هشت مرکزی ، پلاک 1950

آدرس سایت : tabloshod.com

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران
  • تابلوسازی ارزان قیمت در تهران و سراسر کشور
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران
  • کولاک علیرضا مهمدی؛ ۶ سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • واکنش رسمی روسیه به کمک جدید آمریکا به اوکراین
  • شگفتی کامل شد؛ ژیرونا برای اولین بار در رقابت‌های اروپایی بازی خواهد کرد
  • کارخانه احیای استیل فولاد بافت، شهرستان را از بن‌بست اشتغال خارج کرد
  • کارخانه احیاء استیل فولاد بافت شهرستان را از بن‌بست اشتغال خارج کرد