Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان طی نامه‌ای از عملکرد رئیس رسانه ملی درباره حواشی پیش آمده در برنامه تلویزیونی زاویه انتقاد کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای علی عسگری

ریاست محترم سازمان صدا و سیما

بعد از 41 سال از حیات انقلاب اسلامی و در طلیعه دهه فجر، باید قدری در شیوه ها، سیاست ها و رویکردهای این سازمان مهم تأمل شود تا بتوانیم راه را برای آیندگان جدی تر از گذشته باز نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقت انقلاب اسلامی از لایه های عمیق هویت انسانی برخاسته است، انسانی که جای خود را در مسیر تاریخ پیدا کرده است تا در پی ادای تکلیفی تاریخی، سلوک بندگی را از پستوهای سرد و یخ عوام زدگی، دنیازدگی، جمود و تحجر بیرون بیاورد. باید باور نمود، نمی توان حرکت این قطار را که حقیقتی چهل ساله دارد، با سنگ پراکنی متوقف کرد، مگر به اندازه شکسته شدن شیشه های قطار!

شنیدن نوع برخورد جنابعالی با برنامه‌ی زاویه، به عنوان معدود برنامه‌ی تلویزیونی که در پی واکاوی اندیشمندانه از مسائل بود، نشانه دیگری از فرار از مسئولیت پذیری سازمانی است که ادعای ملی بودن را بر خود مفروض داشته است.

در حالی که انتقادات از رسانه ملی نسبت به ایجاد فضای اندیشیدن به عنوان یک دانشگاه بزرگ، در دوره مسئولیت جنابعالی در حال اوج گیری است، اقدام عجیب شما نشانه ای از صحت نظر منتقدان در عملکرد شما و تیم همراهتان را دارد.

حقیقتا، با تعجب پرسیده می شود که اظهارات یک میهمان در یک برنامه را چگونه توانستید به اصل برنامه زاویه و کارکرد آن و مجری فرهیخته آن نسبت دهید؟ آیا برای هر بیانی از رسانه صداوسیما، شما خود را موظف به معذرتخواهی از ملت می دانید؟!

چرا اینقدر دستپاچه و همراه با تعجیل، معذرتخواهی از رییس جمهور و دولت را در دستور کار قرار دادید؟ یاد نداریم که حتی یکبار، جنابعالی به ازای اشتباهات متعدد عمدی رسانه در کاستن شأن مردم، معذرتخواهی کرده باشید؟

دیر نامه نوشتیم که شاید بعضی حرف‌ها، اشتباه باشد و بتوانیم به خود بقبولانیم که رسانه ای که از پول بیت المال ارتزاق می نماید، حقیقت را به پای مصلحت نمایی ذبح نمی نماید!

جناب آقای علی عسگری!

ردای ریاست و عمر دو روز دنیا ارزش آن را ندارد که انسان در قامت یک مسئول در جامعه اسلامی، آخرت خود را برای آباد کردن دنیای دیگران، بفروشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه ملی دانشگاه عملکرد انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان

 وزیر آموزش و پرورش گفت: در مهر ۱۴۰۳ دانشگاه فرهنگیان از میان قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا؛ رضا مراد صحرایی امروز در شصت و یکمین کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کشور گفت: جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان صورت می‌گیرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های موجود بهره‌مند شد، افزود: باید تعامل و تعارف به معنای شناخت میان دستگاه‌ها وجود داشته باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • کسب رتبه دوم همدان در احداث خوابگاه‌های دانشجویی کشور
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است