Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا ۱۴ بهمن‌ماه را تشریح کرد.

مهدی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز – سه‌شنبه ۱۴ بهمن‌ماه _ اظهار کرد: در حال حاضر ۱۴۶ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کرمانشاه شناسایی شده است، ادامه داد: از این تعداد ۳۷ مورد جز بیماران تست مثبت سرپایی و ۷ مورد جز بیماران تست مثبت بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های کرمانشاه بستری شدند، ادامه داد: در این مدت زمان ۳۷ بیمار با علائم کرونا با بهبودی حال عمومی از بیمارستان‌های سطح استان کرمانشاه ترخیص شده‌اند.

محمدی با بیان اینکه فوتی جدید مبتلا به کرونا در کرمانشاه گزارش نشده، گفت: با احتساب این آمار مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در کرمانشاه در شمار هزار و ۴۵۵ نفر ثابت ماند.

کد خبر 472548

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا شیوع کرونا آمار ابتلا به کرونا آخرین اخبار کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا کرمانشاه کلانشهر کرمانشاه آمار کرونا در کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فوتی کرونا کرمانشاه آمار کرونا کرمانشاه فوتی های کرونا کرمانشاه آخرین آمار کرونا در استان کرمانشاه مبتلایان کرونا کرمانشاه ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه آمار کرونا استان کرمانشاه استان کرمانشاه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فرآورده‌های خونی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛مدیرکل انتقال خون اصفهان با گرامیداشت ۲۸ فروردین «روز جهانی هموفیلی» گفت: در اصفهان بیش از  هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی وجود دارد که بدلیل نقص ژنتیک دارای کمبود فاکتور‌های انعقادی موسوم به «۸ و ۹» که علت اصلی خونریزی بالینی در آنهاست، مواجهند.


کیان دهراب پور افزود: سال گذشته ۱۵ هزار و ۵۵ واحد فرآورده رسوب «کرایو» از سازمان انتقال خون به مراکز درمانی استان ارسال شد که ۶ هزار و ۷۸۷ واحد (۴۵درصد) آن در مرکز آموزشی درمانی سیدالشهدا (ع) برای درمان بیماران هموفیلی نوع A (کمبود فاکتور۸) به مصرف رسید و سایر فاکتور‌های موجود در این فراورده اعم از «ون ویلیبراند»، «فیبرینوژن»»فاکتور ۹» و... برای دیگر بیماری‌ها استفاده شد.


وی گفت: همچنین سال گذشته ۴۳ هزار و ۶۶۰ واحد «FFP» (پلاسما) به مراکز درمانی استان ارسال شد که از این تعداد ۲ هزار و ۵۸۴ واحد (۶ درصد) در بیمارستان سیدالشهدا (ع) برای درمان بیماران مبتلا به اختلالات کمبود فاکتور‌های انعقادی به مصرف رسید.


هموفیلی نوعی بیماری خونریزی ارثی است که در آن فرد، فاقد پروتئینی به نام «فاکتور‌های لخته شدن» یا دارای مقدار کمی از آن است که بر به همین دلیل خون فرد مبتلا به این بیماری بدرستی لخته نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فرآورده‌های خونی
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از حجم پا تشخیص می‌دهد
  • رصد پا با هوش مصنوعی برای جلوگیری از نارسایی قلبی
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق حجم پا تشخیص می‌دهد
  • شناسایی بیماران مبتلا به تب‌مالت در این استان
  • صرفه‌جویی ناشی از تاثیر «پیگیری بیمار» بر شاخص‌های «بستری مجدد» بررسی می‌شود
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان برای اولین بار انجام شد